Šéf Take-Two nevěří hernímu předplatnému. Hry by podle něj měly být dražší
-
Sak nech predáva a nikto ich nekúpi :D
-
Presne tak, naklady sice rostou, ale stejne tak roste tzv disponibilni prijem i pocet potencialnich zakazniku. Proto jsem v jednom z mych prispevku psal, ze kdyby to dolozil cisly/prikladem tak bych to prijal lepe.
V clanku je tento link: https://ir.take2games.com/news-releases/news-release-details/take-two-interactive-software-inc-reports-strong-results-16?field_nir_news_date_value%5Bmin%5D= kde sice cisla jsou, ale neumim z toho vycist jak prisel na to, ze "realna" cena je vyssi nez 60, kde za realnou cenu bych povazoval cenu vztahujici se k nakladum.
Mluvil k akcionarum/investorum, takze tak bych to i bral. Je se snazi uspokojit/nalakat v prvni rade a v rade druhe je to o cem se bavime.
-
Nezabudaj na jednu podstatnu vec - naklady na vyvoj hry nerastu s poctom predanych kusov. Teda sice rastu produkcne naklady (aj ked pri AAA tvori obrovsku cast marketing) ale radikalne narastli pocty predanych kusov hier. Zaroven sa radikalne zjednodusila a zlacnela distribucia, takze aj marze narastli. No a potom mikrotransakcie... herny business by nikdy nepredbehol filmovy a hudobny, pokial by sa v nom uz teraz netocili peniaze... ja vidim hlavny problem v "korporatizacii" hernych studii, ked im manazmenty zamerane na nakladovost a nasledne vysku dividend pre akcionarov zvazuju ruky a pridavaju zbytocne urovne riadenia a typickej korporatnej buzeracie... pricom keby sa dajme tomu ceny hier zvysili plosne o 50%, tak jedine co by sa stalo by bolo ze sa vrazi o 50% viac penazi do marketingu a pripadne do manazerskych odmien...
-
S prvni vetou se da souhlasit, protoze to tak proste je. Herni prumysl, obecne, generuje vysoke zisky.
Nicmene, viz me prispevky nize; mluvi se i o tom, ze naklady na vyvoj her se take neustale zvysuji coz by se melo do ceny promitnout. Pryc jsou ty casy kdy hry stavaly stejne (a ony stavaly) a zda se, ze zmineny "standard" $60 za novou AAA hru neni slovo bozi. Dobra poznamka o $100 ulti edicich, coz je svym zpusobem prolomeni zmineneho standardu.
Ktere hry? Exlusivity, tedy hry ktery si jinak nez za tu (zvysenou) cenu, na urcite platforme, nebude mozno obstarat. I proto se mluvi o Take Two nebo Sony, tedy spolecnostech ktery na poli predplatnyho ci streamovani nejsou na spici a primarne produkuji rekneme velkolepe hry a ne oblecky do omalovankovyho battle royal.
No a akcionari Take Two si asi rikaj .. my chcem taky miliardy, to je co akcionari delaj.
Otazkou je, jak to vsechno dopadne, jestli takoveto zvysovani cen je cesta. To ukaze cas. Jak se konec koncu v clanu pise .. Take Two pujde za zakazniky, bude trendy nasledovat, i presto ze jejich boss si tom mysli sve.
-
Ahahahaa a čo mu bráni predávať hry za 200€? Kecy.
-
Mame kapitalismus a svobodny trh, pokud si mysli ze jejich hry stoji vic tak nic im nebrani tu cenovku nastavit adekvatne. Zakaznik vzdy se rozhoduje penezenkou.
-Online slozky GTA5 a RDR2 rozhodne nejsou darek ale zamerne vytvorene ekosystemy se zamerenim na grind a na mikrotransakce. A jeho slova to i potvrzuji GTA online uz 7 let generuje slusny zisky.
-
Moje chyba, dohledal jsem si kdy nastartoval Gamepass na konzolích. Ale i tak pohlaváři MS říkají že to MS unese, tudíž přiznávají, že to není ziskové ale dotované.
-
Tak to ta caka neprijemne prekvapenie ked zistis kolko zaraba zvysnych 85% sveta
-
To ze ludia nekupuju hry je uz mytus z minulosti...herny business prekvita tak, ze filmovy a hudobny priemysel mozu zavidiet. A mimochodom, ten vykrik do tmy "hry by mali byt drahsie" je uplny trapas od sefa take two. Ktore hry by mali byt drahsie? A o kolko drahsie? A ako to chce dosiahnut? Kartel? A co indie scena? A preco by mali byt drahsie? Ved uz teraz nove hry v ultimate ediciach stoja cez 100 eur. Pan ma asi chamtive exmanzelky alebo nestiha kupovat nove maybachy dostatocne rychlo... hry stoja tolko, kolko stat maju... vydavatelia si skor sami urobili problem ked naucili spotrebitelov na 80% zlavy na steame a gog a kade tade.... takto ma kazdy hrac v kniznici 100vky hier kupenych za babku a nepotrebuje silou mocou vyhodit velke prachy za preskinovanu novinku...
-
Vsetky tie hry su day 1 game pass
-
Nezáleží jen na příjmech, ale i na výdajích. Kdo třeba zdědil bydlení, odpadá nájem a chodí všude pěšky a nekouří, tak mu z 20k zbyde třeba 15k po zaplacení všeho. Pak někdo kdo vydělá třeba 30k, ale platí 15k bydlení, 10k splátky, 2k za nádrž do auta, 3k za cigarety, a je to.
-
Fakt nechapu.. Jako nemam problem koupit hru za rozumné prachy.. Ted treba naposled jsem koupil Mafii DE.. Ale taky jen pro to ze byla za celkem normal peníze... Proste tech 30e se jeste dá.. Ale když si uvědomím ze za nejakych 1600kc co stoji normal hry koupím malé 8 krabic sunaru, tak mi to prijde ta cena uplne mimo.. A oni chcou ještě zdrazovat..prostě věřím ze kdyby hry staly polovinu kupovala by to mnohem větší skupina lidí,tak jako já..
-
Já si vážně nejsem jistej, že někdo, kdo bere 20k měsíčně by měl utrácet za hry ať už stojí kolik stojí :-D
-
Nejsou, ale všechny tyhle hry jsou pre-gamepass, už se zaplatily standartním prodejním modelem. Extra zisk z tohohle je jen bonus, ale né udržitelný obchodní model.
-
Nutno doplnit, po dohledani dalsich informaci, ze muj prispevek vysse, spise rant, byl zalozen na mylnych predpokladech a nedostatku informaci. Uplne od veci to nebylo ale ..
Jelikoz detaily asi nikoho nezajimaji jen dodam, ze zrejme v blizke budoucnosti uvidime vyssi ceny za hry nez jsme byli doposud zvykli, tedy tech 60, a to zejmena u Take Two a Sony.
Ted uz to lepe chapu, myslim, sry Straussi jako.
-
Jako že poslední Forza, Ori nebo Wasteland jsou hnědý průměr?
-
Gamepass není udržitelný model tvorby kvalitních her, maximálně tak hnědého průměru.
-
A hráči nevěří šéfovi Take2 ...Jak jednoduché :/
-
Není to ten, co narve mikrotr*nsakce i do simulátoru m*čení?
Teď nevím, jestli je nevhodné slovo mikrotr*nsakce nebo m*čení? Může se někdy ukázat autor slovníku cenzury?
-
Je to pomerne zajimave :) Mam na mysli jak se herni prumysl meni vcetne obchodnich modelu, protoze se to meni pred ocima. No, bral bych jeho prohlaseni vazneji kdyby je dolozil nejakymi cisly. Nicmene:
Konkrétně hry od Take-Two jsou podle něj při ceně 60 dolarů až směšně levné: „Dodáváme hráčům nejkvalitnější hry na trhu a říkáme si o ně mnohem menší částku, než jakou věříme, že mají reálnou hodnotu.“
Jakou hodnotu, prosim te? Jo realnou lol Je mi jasny, ze verite - respektive akcionari by radi kdyby vydelali vic - to je v poradku. Nicmene, pokud si myslite, ze svy hry muzete prodavat za vic, tak neni nic jednodusiho nez cenu navysit. Neni zadnej cenovej regulacni urad kterej by stanovil .. realnou .. cenu, takze Straussi nemel blbiny a prodej za mnohem vyssi castku. ez clap
To bylo jen takovy.. k tomu EA. Ten prepis je velmi podrobny, takze si dovolim vytah: https://gamasutra.com/view/news/373240/EA_Apex_Legends_on_track_to_become_billion_dollar_franchise_by_March_2021.php
a podivejme se na ty grafy.
EA reports $282 million in revenue from full game sales and a whopping $869 million in revenue from live services (and other sources)
cimz chci rict, ze struktura prijmu se v nekolika malo letech zmenila a dnes se ryzuje jidne. Digitalni kosmetika, balicky s prekvapenim, odemykani obsahu .. voni tomu rikaj snad net bookings. Takze, Straussi nebrec a popremyslej jak dal.