Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Nema smysl resit, proste 6v6 se muze zdat dobre... tesne a mozna mozna ne masivni jako jine hry. Mene v tomto pripade by opravdu mohlo byt vice (kdyz mapy budou primerene velke).
  • Štvou mě hry, které mají omezený MP na několik málo hráčů. Proč nedají maximum hráčů třeba 32? Že by to bylo "méně zábavné"? No tak od toho jsou přece administrátoři jednotlivých serverů, kteří rozhodují o parametrech hry. Nění přece problém počet v GUI (či terminálu) snížit maximální počet...
    Nejhorší to je, když chceme s hodně lidma udělat LAN party. Těch her, co podporuje alespoň 16 hráčů je bohužel poskrovnu :( Klidně bychom dali třeba L4D, ale už tam musím roubovat mody, které zvedají limit. Nějaké závodní hry, či strategie...o tom si můžeme nechat zdát *13*
    Zábava pro mě je pařit s kámošema a to nejlépe se všema na jednom serveru a ne s nějakými cizími lidmi po netu, kteří mi tu hru stejně častokrát kazí.
    • Záleží od toho ako je hra dizajnovaná. Vysvetlenie vývojarov je logické a beriem ho bez výčitiek - príkladom je aj Counter-Strike, kde sa pri 30 hráčov z hry stáva obyčajný masomlejn bez štipky rozmýšľania. A kvôli tomu to určite nehrávam.
  • Se mi libi, jak vzdycky umi ty nedostatky pekne vychvalit. *15*
  • "A jestli CoD v něčem vyniká, je to multiplayer."
    ...
    ...
    ...
    ne
    • irdzi
      já naposled hrál MW2 a tam jsem se teda na multi zasekal na zatraceně dlouho ... nepamatuju si v posledních letech nic lepšího (jde o osobní vkus)
  • Mno tak doufám, že mapy budou miniaturní jinak se nenajdeme *9*
    • Jako třeba BF2:PR ak 4x4 i 8x8 km pro 80-100 lidí (kteří se neustále hekticky nerespawnují a respawny mají svou logiku a jsou daleko od místa střetů).

      Pak se dá říct, že dochází k "souboji", vyhrává rozum, rychlost, zkušenost, štěstí... A hlavně máte možnost manévrovat, pokud k boji dojde.
  • jonatan.hanzlik
    Možná jsem staromilec...ale jako nejúspěšnější FPS jsem vždycky viděl Counter Strike...a ten nikdy nepotřeboval 15vs15 mapy na to, aby mi sežral celé odpoledne.

    Doufám že tohle není marketing ale zdravé rozhodnutí vývojářů, kteří hru dělají PO SVÉM a chtějí ji udělat tak, jak jim přijde nejzábavnější, to už se dneska moc nevidí. Poslední dobou se moc FPS s kvalitní produkcí a menším počtem hráčů neobjevuje a tak by tohle mohlo bejt docela svěží...
    • Tohle je spis neschopnost ... uvedom si, kdy vyslo CSko, jak rychlej byl tehdy net ...
      Vem si, ze uz prvni flashpoit zvladal (na LANce) 32vs32. ... sme o 13let dale ... a games ktery zvladnou neco podobnyho je jak safranu ... pritom mame minimalne o dva rady vykonejsi zelezo ... a taky net.

      Osobne bych chtel videt gamesy, kde budou na jedny mape tisice hracu. Zadny trapny instancovani ...
      • dvakrát? net si pamatuju 56 kbps, ted jedu na optice 100 mbps(mimochodem za 250 kc :D a kdybych chtel bejt hodne narocnej tak se necham prepojit na 256 mbit jenom za aktivaci 500 Kc).
        A v zeleze je ten skok taky podobnej od dob staryho dobryho CS.
      • jonatan.hanzlik
        Mno...CS mě pořád baví. Ne proto, že jsou Battlefield a Planetside nutně horší, to je věc chutí každého z nás, ale právě pro tu funkčnost modelu menších bitek. Nejsem fanda BF, takže mi tohle připadá zajímavé. Já osobně nestojím o další bitky 32vs32, ale o něco "komornějšího."
        NESCHOPNOST je poněkud nebezpečné slovo, pokud se mluví o velkých hrách typu Battlefield (4. díl a kam se to posunulo? 4. díl a v jakém [nehratelném] stavu vyšle?).
        Nemyslím si že BIGGER IS ALWAYS BETTER. Myslím že next-gen nemusí být jenom o lepší grafice, zničitelnějším terénu a více hráčích, protože to dovede můj počítač a internet. POkud mě někdo zabaví a nevyužije plně sílu mého železa, zlobit se za to na něj opravdu nebudu.
    • jonatan.hanzlik
      Tohle je snad odklon od toho klasického schématu, který docela dobře popsal Vávra ve svých blozích, kde mluví o "Skyrim-killeru"

      Tohle přece, sakra, nemusí bejt Battlefield nebo Planetside killer, pokud to bude dostatečně zábavný samo o sobě a díky svým vlastním nápadům a mechanikám.

      Tvrzení typu: "to zeslonili" nebo podobné mi přidjou přehnaná a ubohá, jelikož to nikdo z nás ještě nehrál...tohle nemusí být battlefield s botama...tohle může bejt docela hustá střílečka a osobně se na to dost těšim
      • eStar
        Je mi jedno kolik na kolik to bude, ale nechci aby ta hra stála na botech, tečka.
        • ty asi nebudeš hráčem moba her .)
        • Jedni řvou, že chtěj prostě dobrej singl s dobrou AI, druzí zas chtějí masivní chaotické MP .... kdo jseš ty, abych po vývojářích něco požadoval? Dostaneš produkt = líbí/nelíbí
          • eStar
            Jsem zákazník který by mohl ale také nemusel utratit peníze za jejich produkt. uznávám že někdo má rád atmosféru bojiště a chce masivní bitvy, jiný chce zase boj menší v menších týmech který vyžaduje více skillu. Obojí uznávám, Ai je ovšem na škodu v obouch konceptech(je to rušivý element), nebo vás to vážně baví zabíjet boty? Já tohle vážně nechápu.
            • jonatan.hanzlik
              Politika bez slíbeného modování (pouze možnost do budoucna) mě trochu překvapila vzhledem k modovatelnosti Source enginu...doufám že se to ještě změní :-)
            • Bohužel RO2 která se mně osobně velice líbí, dopadla rozporuplně. Přál bych si, aby fungovaly klany jako v RO1 a hrálo se v menších počtech. Bohužel hráči chtějí něco jiného (zázrak když jede alespon 1 server v classic modu)
            • Mně teda bavilo v UT hrát s botama. A jak tu někdo napsal, dovedu si tuhle hru představit "ve stylu SP (tedy cooperace na obou stranách), kdy navíc každá strana plní nějaký úkol a mapou se postupuje (to už taky dneska není novinka...od dob Assaultu).

              Takže pro mě to zní fajn, málo hráčů (kteří budou příkazy ovládat AI) klon MP/SP
            • eStar
              jonatan.hanzlik@tiscali.cz: Ano další BF/CoD si také nepřeji jen si nejsem jistý jestli jsou tohle změny správným směrem. Jistě máš ale pravdu v tom že to ještě nikdo z nás nehrál. Uvidíme až to vyjde, co by to mohlo hodně vylepšit je podpora modu, bohužel ani tu ještě nemáme slíbenou.
            • jonatan.hanzlik
              O tom mě Titanfall bude muset přesvědčit. POKUD tam budou implementováni chytře, MOHLO by to být zajímavé. POKUD a MOHLO je ale lepší, než další COD nebo Battlefield IMHO, protože těch mám pokrk. Tohle vypadá jinak a proto se mi to líbí. Proto to nechci odsuzovat
        • jonatan.hanzlik
          Však nestojí, je to jen křoví proto aby větší mapy nabízející spoustu volného pohybu nebyly prázdné, ale aby ti na druhé straně nehrozily spawnkilly každou minutu, což se s lidskými hráči (a ne nutně jejich vinou) stává. Nebo to že hned po vybehnutí z budovy tě zabije tank aniž bys měl jakoukoliv šanci se tomu vyhnout nebo s tím bojovat.

          Aby bylo jasno, do Titanfallu nejsem nijak moc zažranej, ale vypadá to dobře a vypadá to JINAK, takže se mi to celkem zamlouvá. A protože nikdo z nás (předpokládám) to doopravdy nehrál, nemůžeme říct, že boti budou na škodu. Bude to v FPS něco nového a to je vždycky dobře, protože věci se v FPS poslední doby nepohnuly ani o píď (když mluvíme o na multiplayer zaměřené FPS)
          • eStar
            Takže to vlastně na té AI postavené bude, protože bez ní budou ty mapy prázdné a dost možná jí nepůjde ani vypnout. Ne promiň tohle se mi prostě nelíbí.
            • jonatan.hanzlik
              Inu, proti gustu...stejně ale doufám že nemáš pravdu *3* Ani jeden z nás to ale v tuhle chvíli nemůže dokázat
  • 100% sa ľudom bude páčiť to, že za hru dajú 60 € kde budú hrať len s 12 protivníkmi a 30 botmi (vraciame sa späť k CS 1.6 ?).

    Ďalšia vec je, že ako skupina pracujúca na CoD treba očakávať do pár dní i ohlásenie datadisku kde si budete môcť posprejovať vlastného Titana atď....

    PS : Takáto hra funguje na steame a je bezplatná a môžem povedať že veľmi náviková a bezproblémov tam hraje pokope i 40 ľudí.
    • Ak by niekoho tá hra zaujímala na steame ju nájdete pod menom "Blacklight: Retribution".
  • Osobně nemám problém s mechy, ale bojím se, že měsíc po vydání vyjde DLC Titan Dojná krá*a a potom známý příběh CoD.
    • měsíc? spíš bych čekal day 1 DLC
  • Och moj boze, len nie boti.. Ste sa uz uplne pomiatli ? :DDD
  • Nikdy....slovy NIKDY....se v té hře nemůže stát, že by tam pobíhalo stejné množství titánů jako hráčů to je moc lol.

    jinak je to celkem jednoduché, dříve hráči běhali na mrňavých mapách s pajduláky....dejme pajdulákům velkou rychlost a pohyb, musíme zvětšit mapu, a když už mapa, tak tam bude velký mech nebo jich bude víc, ale zase musí být oni pomalí...a chceme tam mít AI nepřátele? oukej tak buď ještě větší mapu nebo míň lidí, easy...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit