Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Sekiro: Shadows Die Twice má klasický systém zkušeností, o „duše“ nepřijdete
						
							9.1.2019 | Patrik Hajda
						
					
					
						 4 příspěvky
					
				- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	2019 bude legendární rok, už teď je to tutové
 - 
            
                	
	
	
Jsem naprosto nadšen! Už ať je to doma!!!
 - 
            
                	
	
	
Já sem celkem rád, v žádné hře sem tomuhle systému nepřišel na chut a nesnáším ten pocit že nejen že sem se nedokázal dostat přes toho bosse a postoupit dál ale ještě sem přišel o všechny zkušenosti takže vlastně jdu dozadu, takže za mě palec nahoru
 - 
            
                	
	
	
Jsem nejvíce zvědavý na vertikální level-desing. Už Bloodborne v tomhle ukázal všem záda, tady to bude umocněno otevřeností a možnost se pohybovat úplně všude.