Přejít na výpis diskuzí

Sekiro: Shadows Die Twice má klasický systém zkušeností, o „duše“ nepřijdete

9.1.2019 15:43
Patrik Hajda 4 příspěvky

Duše jsou jedním z pilířů tvorby studia FromSoftware. Právě jejich přítomnost a fakt, že o ně po smrti přijdete, se v případě série Dark Souls postaraly o velmi tísnivou atmosféru spojenou s náročným postupem kupředu. V Sekiro: Shadows Die Twice nejsou duše, ale zkušenosti, o které vlivem smrti nepřijdete....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG

    2019 bude legendární rok, už teď je to tutové

  • Corvus

    Jsem naprosto nadšen! Už ať je to doma!!!

  • Já sem celkem rád, v žádné hře sem tomuhle systému nepřišel na chut a nesnáším ten pocit že nejen že sem se nedokázal dostat přes  toho bosse a postoupit dál ale ještě sem přišel o všechny zkušenosti takže vlastně jdu dozadu, takže za mě palec nahoru

  • iSpirit

    Jsem nejvíce zvědavý na vertikální level-desing. Už Bloodborne v tomhle ukázal všem záda, tady to bude umocněno otevřeností a možnost se pohybovat úplně všude. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit