Sengoku Dynasty – recenze jedinečného, ale nedokonalého budování
-
uf 6/10 přísné
-
Aha, jo, už to vidím, že tam něco takového je. Toplitz Productions má být vlastněno Iridium Media Group, kteří mají i podíl v Render Cube (Medieval Dynasty). A zároveň mezi Render Cube, Superkami (Sengoku Dynasty) a Moon Punch Studio (Wild West Dynasty) figuruje ve vlastnické struktuře několik stejných lidí, včetně ředitele Toplitz. No jako bordel je to dobrý... To zas bude dobrý na nějaký čerpání dotací, jinak taky nevidím důvod to nezkonsolidovat i pro tu technologickou stránku věci.
-
Je to jen vydavatel, ale z velke casti nebo uz uplne vlastneny spolecnosti, ktera ma velky podil i ve studiu co delalo Medieval Dynasty (a tipl bych si, ze to bude podobne i u dalsich studii delajicich na Dynasty XX hrach). Tim spise mi prave prijde dost neefektivni, ze nemaji (nebo alespon doposud nemeli) podchycene nejake sdileni technologii (i treba smluvne, pokud je dane studio skutecne nezavisle) a delaji to porad od nuly.
-
Trochu mi to vrtá hlavou, ale o této firmě nic nevím, tak se zeptám... Toplitz tady není jen jako vydavatel (publisher) her od jinak nezávislých studií?
-
Ja hlavne nechapu, ze si to Toplitz neosefoval a neustale jeho najmuta studia delaji to same od nuly. Meli Medieval Dynasty a vrhli se na Sengoku, taky sice na Unreal, ale delaji to cele znovu. Maji tohle oboje a tadaa... Wild West Dynasty udelali take uplne odznovu a pro zmenu na Unity (a dopadlo to katastrofalne). Moc bych za to nedal, ze chystane Vampire Dynasty delaji take od nuly, i kdyz mozna uz jasnozrive zjistili, ze takovy vyvoj muze delat opakovane jen trouba nebo opily miliardar a uz konecne stavi na necem existujicim.