Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus

    Chápu jak to myslíš. Nicméně jiný úhel pohledu: Napiš mi JEDEN důvod (stačí), proč bych si remake remake remaku neměl koupit, když: Jsem celoživotní PCčkář a konzoli jsem nikdy neměl, nemám a mít nebudu a nechci a nehrál jsem původní hru. Remake jsem nehrál také. A remake remaku je graficky nejkrásnější, má obsah navíc a zahrají si jej i lidi na PS (jako bonus, který se mě netýká, ale stále zcela relevantní důvod, proč si hru koupí lidi s jiným systémem). Skutečně. Napiš mi jeden jediný důvod, proč bych si to neměl koupit a udělat tak z nového remaku relevantní věc. Proč bych si neměl koupit HALO v nejlepší a současné kondici na Steamu a proč bych si jej neměl užít se všemi vylepšeními, současným ovládáním a obsahem navíc. Chápu, že mnoho lidí remaky dráždí, ale já je doslova vítám a zhusta kupuji. Kor u her, které jsou původem konzolovky a nyní vycházejí v nejlepší kondici, viz třeba parádní Silent Hill 2 Remake... A jiné, samozřejmě. V mých očích tu cílovka prostě je. A já jsem toho důkazem... Čili HALO si samozřejmě v nové (a nejlepší/nejsoučasnější) verzi koupím. A vůbec se za to nestydím. Ostatně taková současná verze Metal Gear Solid Delta: Snake Eater je těžká bomba a jsem doslova rád, že jsem jej hrál nyní, v nejlepší kondici a se současným ovládáním s gamepadem na PC. Na můj vkus moc brečíte a řešíte nesmysly. Tak si to nekupuj, ne? Vyřešeno. Her je po strop.

  • Sierra117

    No, když to musí bejt, tak proč ne :-), jen se děsím toho potencionálního času, o kterej vyjde později regulerní pokračování / novej vstup v sérii

  • uaxpk

    automatické dobíjení štítu (plus několik "životů", které se doplňovali lékárničkami - další díly to vynechali, škoda ), pouze 2 zbraně, jedno tlačítko defaultně pouze na granáty, na xbox to mělo ještě nějaký druh aimingu a defaultní set up ovladače - nevím, hrál jsem PC verzi.

    Použití vozidel v SP i v MP, "masivnější" bitvy s NPC spolubojovníky a split screen co-op signle také nebyli v té době standardem. Snad mě někdo opraví pokud se mýlím. 

    Od dob prvního HALO jsou tyto věci normálem. 

  • wakorejsek

    Tak už to teda vypadá, že se skutečně dožiju doby, kdy se budou naprosto vážně ohlašovat remaky remaků remaků.😂

    Opravdu je víc profitabilní tohle než občas vytvořit něco nového, nebo velké korporáty v honbě za mamonem už definitivně vyházely všechny kreativní vývojáře?😂

  • Muzu se zeptat jake mechanismy to byly?

    Netrollim, uprimne se ptam v cem to je. Jsem dalek toho abych tvrdil, ze mam pravdu a desitky milionu prodanych kopii udelali chybu…

  • uaxpk

    2 díl byl graficky špatný, to ano. Ale jednička byla top a etablovala nové herní mechanismy, které jsou dnes standardem (dodnes mám v osobě ten pocit, kdy jsem viděl první trailer). Tenhle remake mi přijde super zbytečný, protože MasterChief ed. funguje na výbornou.

  • Lukyz

    Stuttering je součástí i prvního ofiko gameplay videa.
    UE5 nejde nemilovat 🙏🏻

  • HALO je za me jedna z nejvic precenovanych serii. Kdysi jsem hral 1 + 2 a uz tehdy to byla zastarala nuda bez vetsiho napadu. 

    Pak jsem relativne nedavno hral MasterChief edici, jestli jsem teda jako o neco neprisel. Tak ne. 

    Pritom ale to universum je skvele. Jen ta hra je plocha nuda.  

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit