Přejít na výpis diskuzí
Shadow of Mordor úspěšně kombinuje Batmana, Assassin's Creed a Dishonored
24.8.2014 | Jakub Kovář
35 příspěvků
-
Nemám proti tý hře nic, ale přijde mi úsměvný že u nového Zaklínače tu někdo proklínal tvůrce, že dali Geraldovým vlasům špatný odstín bílé...
A pak přijde tahle "volná adptace" kde se autoři nechávají slyšet, jak moc se drželi předlohy. -
Po prvním oznámeni a videu jsem od této hry čekal jen normální bezduchou mlátičku a už jsem se nezajímal. Po přečtení článku mněním názor a těším se, že se vše slíbené naplní a bude to mazec..
-
tak jsem na to kouknul, ale víc než 15 minut sem nevydržel, větší pičovinu sem neviděl, fakt, hlavně že se kasaj tim jak chtěj bejt věrný Tolkienovi a jak četli knížky a pak tam daj kokota co jezdí na skřetim vlkovi, vidí skrz zdi, teleportuje se, běhá skrz nějakou shadow realm a vysává skřetům magií informace z hlavy, tak se ptám, KDE TOHLE DOPIČI BYLO V KNÍŽKÁCH, dyť i Sauron musel Gluma mučit aby z něj dostal informace o prstenu, jasně že ho to bavilo, protože S je hrozná sadistická svině, ale nemusel se vobtěžovat, mohl si zavolat Toluena a ten by mu to všecko vysál z hlavy raz dva, ale Sauron je holt proti němu malý pívo. No a ty týpci z IGN co dělaj ten rozhovor, větší lízače řití sem neviděl, místo aby se ho na férovku zeptali, proč do tý hry dává takový sr@čky a proč to jako teda neudělaj pořádně, tak mu akorát lezou do análu jak je to úžasný, 0/10, nachcat do držky! *16*
-
-
Kde je psáno, že vysává skřetům informace z hlavy??? Do hlavy se jim dostává, aby je mohl ovládat a štvát proti sobě. A kdyby se jich týpci z IGN zeptali na to, co jsi napsal, tal by žádný rozhovor ani neproběhl. Doufám, že na tuhle hru bude demo, jsem na ní zvědavej jak bude vypadat ve finální verzi.
-
-
To ale nečiní tu Spockovu abilitu o nic lepší. Dokonce i Melkorovi tohle zabralo dost času a úsilí (myslím Maeglina, syna Eola) a to byl nejmocnější z Valar.
-
-
Po tom co Melkor přejal fyzickou formu tak se dost oslabil a po vytvoření jeho pevnosti už ani nebyl schopnej vzít na sebe jinou formu. Ovšem, chápu jak to myslíš.... Už jen ta myšlenka, že by Celebrimbor měl jako duch posednout člověka, je proti lore.
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=YaG5SAw1n0c
-
-
Hodinovej gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=FzjQmbHWUCY -
-
Vypadá to dobře... hodně mi to připomíná Assassina. Kdyby tohle navazovalo na Revelations tak bych se vůbec nezlobil. Cokoliv lepší než ti piráti *9*
-
-
Assasin assasin ... wtf vychazi 5 assasinu rocne a fanboyz porad nemaj dost.
ja to proste nedokazu pochopit ta hra je s kazdym dilem horsi nebo v lepsim pripade zustane uplne stejna.
jenom at to proboha neni jak assasin omfg -
-
Já zase nedokážu pochopit lidi, kteří pořád mají neustálé nutkání předvádět to co ty, i když je to evidentně vůbec nezajímá.
-
-
ovšem pirátská hra ze Středozemě, to by bylo zajímavé
-
-
Nevypadá špatně uvidíme jak se to bude hrát ale myslím že tam ani nemají co zkazit
-
-
Krásný černý kůň letošního podzimu spolu s Lords of the Fallen.
Pojí to osvědčené mechaniky a přidává něco vlastního - Nemesis system. Z toho, co víme, to bude hru dost ovlivňovat a take pravděpodobně zajistí znovuhratelnost.
A co se týče použitého světa Pána Prstenů. IMO by to obstálo i jako samotná hra s vlastním světem a bylo by pak jednodušší dělat pokračovaní. Ale sám jsem fanouškem Pána Prstenů a tyhle alternativní příběhy mám rád. Tak uvidíme. Těsím se -
"...skalní fanoušci budou skřípat zuby, na prvním místě je ve hře zábava..."
A je snad nějaká hra/film ktyrý by byl pro skalní fanoušky na úkor zábavy? Navíc myslím, že sklaní fanoušci se nedostanou tak daleko :-D Graficky má i Witcher blíž k Tolkienově předloze... tohle spíš k seriálu Hercules, WoW... apod. -
Tohle sem si na Gamescomu taky vyzkoušel a hrálo se to parádně. Vypadá to na první povedenou kopii Arkham City s několika zajímavýma a potenciálně velkýma nápadama navíc. Autoři evidentně vědí co dělají a jejich mindset mi příjde hodně podobný Rocksteady. Jde jim hlavně o to aby hra byla zábavná a ne aby jen vypadala působivě v trailerech.
Z nadcházejících letošních her se na tohle těšim nejvíc. -
Mlácení z batmana ano, plížení z dishonored aano ,nekonečné řady tupých nepřátel čekající na likvidaci hráčem neb převyšují kvantitou ale spolehají na štěstí z AC? rozhodně ne, ale na druhou stranu cokoli jiného z AC ano Takže otevřenější svět z AC a tak nějak by se to snad dalo no. Hlavně at to není nic moc tupého, pokud možno delší na více než jedno odpoledne.
Monolithům se ale snad v tomhle věřit dá ne... nebo ne... a komu pak tedy. *7* -
-
Ty zas perlíš :D
-
-
Pohyb po světě z AC, combat system z Batmana a stealth možnosti z Dishonored a bez ohledu na licenci by tu byl pro mě kandidát na hru roku.
-
-
Já v tom bohužel čtu ... že hra bude cílit hlavně na filmovost a na efekty. Combat system bude jen jedno zjednodušené velké QTE, kde půjde jakýkoliv úder vykrýt jen včasným stiskem jednoho tlačítka (bez ohledu na pozici nepřítele, nějakou výdrž, nebo cokoliv), a následně protivníka zneškodnit jedním protiútokem. To je přesně to co jsem od téhle hry nechtěl, raději bych byl kdyby hra kladla na soubojovou složku větší důraz, zvláš´t v kombinaci s tím jak popisovali, že chtějí aby mělo prostředí svou vlastní paměť a jak se bude svět měnit v závislosti na činech hráče (že si hráče přeživší velitelé zapamatují atp.). Doufám, že se k této složce nepřistoupí podobně povrchně :D.
-
-
to co popisuješ jsou souboje z Assassina, ne z Arkham her
-
-
to s tím blokováním je stejné u všech Arkham her a u AC3 jakbysmet
-
-
Jo ale defakto máš pravdu páč na všechny nepřátele funguje podobná taktika nezávisle na tom co jsou zač. Pak samozřejmně přichází kvantita na ukor kvality a unava snad tady to už bude na jiné urovni.
-
Counterattack ano, ale rozhodně není samospásnej, hlavně když nemáš proti sobě jen základní nepřátelé, ale ty s kevlarem, riot shieldem, případně elektrickým obuškem nebo střelnou zbraní.
-
-
-
-
Nechval dne před večerem. Ona ta hra (navzdory očekávání) může být taky zklamání roku. V dnešní době reklamních masáží a PR keců si člověk (předem) nemůže být ničím jistý...
-
-
Nechválím, proto je to napsaný podmiňovacím způsobem, jen říkám, že takováhle kombinace přístupu k herním mechanismům + samozřejmě příběh s hlavou a patou a letos by pro mé herní chutě nebylo nic lepšího. Zatím mám naopak k téhle hře spíš skeptický vztah, takže jestli se to povede, budu o to radši.
-
-
Ok *3*
-
-
-
-
Škoda že autor nerozvedl víc ten nemesis systém, protože tohle má dost potencial,a mohlo by to udělat menší evoluci v herním prumyslu.
-
-
a skoda ze si to po sobe asi ani neprecetl. viz. "hlavnimu hrdinovy". nechapu, to je tak slozity pustit automatickou korekci?
-
Tady to docela názorně popisují https://www.youtube.com/watch?v=JxH3O89b46k
-
O tom už se napsalo mraky i v dřívějších článcích a soustředil jsem se radši na nové věci a celkový pocit z hraní. Nemesis systém si za nějakou tu půlhodinku až hodinku se hrou prostě neosahám, jak bych chtěl.
-