Shadow of the Colossus: Mistrovské dílo, které se jen tak nebude opakovat
-
Mám doma ten remake z roku 2018, ale asi ho nikdy nedohraju. Hra je to velmi neotřelá, ale můj hlavní problém tkví v empatii k těm obrům, přes kterou se zkrátka nedokážu přenést. 🙂
-
-
Mam to uplne stejne.
-
tak je to bohužel tak, že děláš celou dobu špatné věci, z morálního hlediska ta hra není úplně ok, taky proto je to letitý klenot, protože má přesah do spousty sfér a to sociální či filozofické.
Může tě ale těšit, že jsi pochopil ale tu myšlenku, že vlastně zabíjíš ty dobré, průměrný gamer to odehraje, povraždí a řekne, že je to nuda s prázdným světem.
Takže tvůj přístup se mi libí :).
-
Asi bys mel dospet.
-
-
Ve svých 42 myslím, že jsem ledasco pobral. 😉 Obecně mám tendence i ve hrách ztotožňovat se se svým avatarem, což mi možná občas brání užít si tu hru i jinými způsoby, ale úplně se za to nestydím. 😀
Podobný problém jsem měl, když jsem se rozhodl dohrát první KotOR za Temnou stranu. Hru jsem sice rozehrál, ale když došlo na lámání chleba, odhodlání mě jaksi opustilo.
-
Tazky den?😁
-
-
-
Mam tu hru rad,.. ale chybeli mi tam nejaky “mensi” nepratele ktere bych kosil po ceste k tem kolosum 💁♂️svet je pak bohuzel zbytecne prazdny a ovladat toho kone je taky peklo 😂
-
-
Ten svět je prázdný záměrně
-
-
souhlasím, podepisuji. Sony vydává aktuálně naprosto prázdné produkty pro masy. Srdčíko pro autora SoTC je milovaná hra.
-
Většina hry je frustrující nuda, protože jezdit na tom koni je vážně za trest. Už jen proto to z definice nemůže být "mistrovské dílo". U mistrovských děl nestojí ovládání za exkrement.
Souboje s kolosy jsou zábavné, pokud se je podaří zabít na pět, deset pokusů. Pokud pořád člověk padá a už přesně ví, že ho čeká úplně to samé, stanou se i souboje frustrující. Ale pořád je hodnotím jako nejlepší část hry.
Jako součást herní historie je to fajn, ale dneska už máme hry, které jsou lepší úplně ve všech směrech.
EDIT: Teď jsem se podíval na nějakej gameplay a úplně jsem vytěsnil, jak otřesnou to má kameru.
-
Nádherný článek, Jakube. Hru jsem nehrál, nemám PS, ale viděl jsem gameplay a vím, že to je něco, co bych hrát chtěl na PC.
-
-
Přidávám se, velmi kvalitní ohlédnutí za klasikou, takové články vítám a děkuji autorovi.
Kvůli takovým skvostům z Japonska jsem si kdysi k PC začal pořizovat PS a nikdy jsem toho nelitoval. Moc mě mrzí, že se v éře PS5, kdy už technologie stále méně omezuje vize herních designérů, Sony zrušila jedno ze svých nejzajímavějších studií a víc investuje do zaměnitelných her (nemluvě o ignoraci Bloodborne).
-
tohle je udajne docela podobny
https://store.steampowered.com/app/494430/Praey_for_the_Gods/
ale zatim jsem se k tomu jeste nedostal
-