Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zdeeneek
    Ja bych jako prvni DLC bral funkci SAVE/LOAD - jelikoz dost casto musim hrani prerusovat, tak me vadi hrat nektery pasaze porad dokola.
    • tiez by som chcel save/load, lebo sice mam nahrate nejake 3 hodiny, ale uz ma v hre asi 5x niekto prerušil že som musel odíst od pc... a zase od znova, a znova si nahodit karma points... podla mna to tam čoskoro pridajú. Inak hra super, bavím sa pri nej
    • Nevyřešil by to nočník nebo plenka ?
      • zdeeneek
        Moje prerusovani hrani nema nic spolecnyho s navstevou WC. Mam proste i jiny povinnosti nez hrani her a diky tomu nemuzu hrat delsi casovy useky v celku.
        • miker17
          neber to zle...ale to jako chceš jako říct že nedokáš dohrát jednu mapu bez toho abys jsi několikrát vypnul hru?
          • zdeeneek
            Casu na hrani mam malo a navic existuje zakon schvalnosti - kdyz uz si cas najdu, tak do toho jak naschval neco necekane vleze. V pracovnich dnech hraju vetsinou jen v noci a to se mi hodne casto stane, ze se mi zacne chtit spat a musim to bud lamat pres koleno a dohrat mapu nebo se na to vysr@t, vypnout to a hrat to dalsi den znova. Pokud nema clovek moznost u her nerusene sedet delsi dobu, tak je absence save/load fakt vopruz.
            • Pařba a flink si holt žádají celého člověka. *1*
          • walltar
            Ať už je to jak je to tak absence save/load funkce je podle mě jeden z největších problémů téhle hry ... já fakt nesnáším checkpointy. Někdy přestanu mít chuť hrát a rád bych hrál až další den a potom teda musím přetrpět hru ke konci mapy a nebo to hrát znova ... imho je to problém. A pokud by někdo udělal nějaký mod s většíma mapama ...
            • Keyz
              Linux verze je asi přednější než udělat funkci uložit a ukončit.
  • mi se dle videí a obrázků líbí technické a grafické zpracování, škoda, že ten engine nevyužiji k něčemu jako třeba Jagged Alliance nebo Fallout Tactics a namísto toho tam začali strkat fantasy, magii a samozřejmě elfy
    • Vím o co ti jde , já fantasy taky nemusím , ale neboj se , tady elfy střílíš uzinou ... Takže ve svobodomyslném RPG by jsi se na nich vyřádil dosytosti ... ale tady je to tak trochu rail shooter v RPG . Fallout v provedení 3 (D), prostě dobře napsaný lineární příběh s minimem větvení ... což nepotěší ale ani neublíží ....
    • boze, vis vubec ze svet Shadowrun je mnohem starsi a ma mnohem bohatsi tradici nez Jagged Alliance nebo Fallout. Zacali tam "strkat" elfy protoze Shadowrun neni sci-fi, je to mix sci-fi a fantasy a to je na tom to originalni.
      Takze rikat ze PC Shadowrun hra je spatna protoze jsou tam elfove je asi tak logicky jako rikat ze Star Wars PC hra je spatna protoze tam zacali strkat svetelny mece.
      • On asi narazal na fakt, ze ztoho nevytazili viac. Na takomto engine by sa dala postavit nadhere hardcore zalezitost. Aj ked na druhu stranu ani nie, pretoze nedokaze poskytnut znicitelne prostredie, co je zaklad si myslim.
        • Me se spis zda ze narazel na veci co delaji shadowrun shadowrunem. Bez magie, ruznejch fantasy ras apod. by to nebyl Shadowrun ale bezny sci-fi RPG.
  • Jo tak proto si někteří stěžovali, že je to krátký. A vykukové autoři mezitim udělali toho obsahu mnohem více a teď postupně začnou chrlit DLC.
    • walltar
      Já nechápu, proč si u toho člověk stěžuje, že je to moc krátký? Stojí to přece 14€ ...
      • miker17
        SRR :10-15h herní doby za 14 euro, : verdikt -příliš krátké
        nové COD 4h herního obsahu za 60 euro - verdikt Best game evahhhhhh!!!!!

        Ty lidi. *15*
        • Jenze CoD neni dobrej benchmark. Srovnej herni dobu/ cenu napr s FTL, Torchlight, nebo Grimrockem.
          • Srovněj kvalitu příběhu a textu s FTL (= roguelike), Trochlight (= jednoduchá diablovka), Grimrock (= něcoc o mohlo mít kvalitní příběh, ale někomu nepřišel potřeba).

            Nehledě na to, že Grimrock jsem dohrál za nějakých 16 hodin.
            Popravdě, Shadowrun Retruns jsem dohrál za 16 hodin taky...:/

            Mám pocit, že si lidi stěžovali hlavně proto, že čekali, že to bude scifi Baldur's Gate co se rozsahu týče...:/
          • walltar
            No tak zrovna FTL, nebo Grimrock taky není zrovna dobré srovnání ... to sou hry bez příběhu. Náhodně generovanou hru můžeš mít bez prostředků klidně nekonečnou. Tady musel ten příběh a všechny dialogy někdo napsat ...

            Torchlight sem nehrál, ale řekl bych, že to bude podobné.

            Technicky tohle můžeš hrát taky pořád dokola, jak FTL.
            • Rikam kdo Shadowrun opravdu hodne chce tak at si to klidne koupi hned. Kdo ovsem ma co hrat a nijak zvlast na tuhle hru nepospicha, at si radsi ty tri mesice pocka, bude to levnejsi, bugy budou fixnuty atd.
              Nevim co je na tom absurdni? Me to prijde uplne logicky, malo kdy si koupim hru hned po vydani, jen kdyz ji vazne chci hrat hned. Jinak si radsi koupim pul roku starej titul za 30% puvodni ceny a na tu novou hru si par mesicu pockam.
              Samozrejme kdyz je clovek velkej fanousek Shadowrunu, nebo je na tu hru hodne natesenej tak at to koupi hned, to bych taky udelal, ale kdyz ma clovek co hrat a nijak zvlast na to nepospicha proc platit plnou cenu.
            • Bart - To je přece naprosto absturdní! O_O To je jako říct "Proč si vůbec kupovat nějaké hry, když existujou freewarovky a hlavně free-2-play onlineovky s neomezeným množstvím obsahu."

              FTL mi za 2,5 EUR může dát desítky hodin hraní (a zábavy), ale k čemu mi to je když si chci zahrát něco jiného.

              Nehledě na to, že Shadowrun má díky vznikajícímu uživateli generovanému obsahu taky obrovský potenciál v "opakovaném hraní"...
            • Grimrock neni bohuzel nahodne generovanej, takze znovuhratelnost neni zas tak dobra. Ale ano ve FTL jsem nahral asi 40hodin, jak je to nahodne generovany tam se to dobre hraje znovu a znovu. Zatimco Shadowrun je silne linearni a lidi pote co to jednou dohrajou uz nejsou motivovany to znovu zapnout co jsem slysel (zatim jsem to nehral).

              Ale ja to spis myslel tak ze kdyz si muze clovek koupit za 2,5eura FTL popr za 4 euro Grimrock, Torchlight a dalsi hry. Tak proc by si kupoval Shadowrun za 18 Eur. Jasny kdyz nema clovek co hrat a vazne zrovna tuhle hru chce pak jo. Ale jinak doporucuju si koupit jinou pul roku/rok starou hru, za petinu ceny a pockat si az bude Shadowrun na Steamu 66% off (coz bude tak za dva/tri mesice).
        • Treba to je tim, ze hrat CoD je temer utrpeni; ty 4 hodiny se pak zdaji jako vecnost. Narozdil od SRR, kde mi mych 16 velmi prijemne uteklo.
          • Ach ty děti , slušelo by se dodat ... Už si mají s čím místo COD hrát ? Pak jsou pomýlené a budou tu přednášet o tom jak je takový obsah za 14 Euro dostatečný . Imho zrovna když celá hra je spíš editor s jednou ukázkovou kampaní a chytře nachystaným dojením na DLC obsahu pro tablety a PC jakbysmet .... Doufám , že tvůrci zapracují právě na editoru , protože zatím se moc nepředvádí .
          • miker17
            Pravda.... *1*
            • walltar
              Já to neberu jako rovnici, ale prostě za míň peněz míň hrního obsahu ... kdyby to prodávali za 60€ a k tomu potom další placené DLC tak si to prostě nekoupím, ale takhle to celkem de ... mě zase příde, jak kdyby se někteří chovali, jako že cena hry je totálně nepodstatný ukazatel, který nemá vliv na koupi ... to mě potom příde nějaké divné. Vždycky u každého produktu porovnávám kvalitu, kvantitu a cenu ... jak u HW tak u Her.
            • nechapu kde se lidi naucily rovnici cena hry/herni doba. Jsou hry který stojej min nez Sahadowrun a jsou 5x delší..uplne nesmyslny porovnavani..
    • Berlin byl stretch goal a od začátku se vědělo, že to DLC bude. Navíc do tohodle DLC šly rovnou peníze z původní kampaně, takže lidi, co si stěžujou na délku hry vzhledem k tomu kolik dostala na kickstarteru (= 1.2M po odečtění poplatků kickstarteru, amazonu a dalším), by si měli uvědomit, že celá základní hra ve skutečnosti stála míň. Pravděpodobně míň než 1 milion.
      • Však to je ok, když to lidi co přispěli dostatečnou částkou dostanou zdarma, ale rejž na těch zbývajících bude.
  • Drakens
    Docela se těším, jedině co mě mrzí je ten loot no, ale jinak ta hra má u mě samé plusy a další poněkud delší děj bych si nechal líbit :)
    • Ghost47
      Loot se dá naskriptovat, nejmíň ve dvou runech z Workshopu už jde mrtvole sebrat zbraň *4*
      • DIY komunito *7* (Dodo - dodělej doma)
    • XorxoxTalarius
      No ono ani v papirove verzi shadowrunu loot moc neni, jelikoz vetsinu tech veci stejne nevyuzijes, navic pokud jsi zrovna na "run"(u) tak prece nebudes brat zbrane po kazdym chcipakovy kdyz mas solidni kver vybavenej vnitrnim uplinkem :)

      P.S.: Ale musim rict ze raketomet jsem si v papirovce ukoristil, co kdyby se nekdy hodil ... navic rakety jsou drahe a blbe se shani :)
    • Keyz
      Já bych rád lepší tutoriál, takto jsem zkoušel dovednosti a a další věci během mise a to nebylo nejlepší. Zrovna ke konci jsem si zavařil. Najal jsem si borce a nevěděl jsem co přesně dělají anebo jak některé dovednosti jsou prakticky užitečné.
  • Keyz
    Proč si tvůrci často nabalí tolik komplikací jako je Linuxová verze a pod. Pak jak sami píšou, je to zdržuje od práce na hře. Navíc kolik lidi si to na ten linux koupí? Kdyby prodali nějaké dobré DLC vydělají na tom více jak na Linux portu. Které bych chápal kdyby hra již bylo v nějaké pozdější verzi.

    - Jsme zvědavý na ten velký projekt. Trochu se bojím aby to nebylo moc složité. Přece jen to bude podle pravidel pro stolní hru a tohle je není stolní hra. Logika ve stolní hře je někdy jiná a pak to vypadá divně na, když to člověk hraje anebo to je hodně komplikované.
    • *2* Linux je věcí prestiže ... pro normální uživatele tyhle perličky ještě dluho budou zavánět extravagancí a marnotratností - prodeje nebudou úžsné i kdyby si tuhle hru pořídila celá linuxová komunita ;)
    • Ghost47
      Linuxová verze je práce pro programátory, lidí co dělají na kampani se nedotkne (grafika, zvuk a skripty musejí být stejné na všechny platformy).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit