Přejít na výpis diskuzí

Simulace Teardown posouvá hranice zničitelného prostředí

3.10.2019 12:06
Patrik Hajda 4 příspěvky

Minecraft položil svého času základy dalšího stupně deformace herního terénu. Šlo, tedy stále jde, o svět stvořený z obřích kostek, které můžete ničit, přetvářet v jiné kostky a ty následně vracet do krajiny. Spousta her tento prvek napodobila či okopírovala, ale až Teardown ho posune zase o kus dál....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • PCMR

    Na tohle sem nedávno koukal a spadla mi brada. Řikám to už 20 let, že voxely jsou budoucnost. S polygonama takovou fyziku nikdy neuděláš. Teď si jen představit hru, která by to využila v masivním měřítku. Napadá mě Magic Carpet.😎

  • Engine naprosto super, bohužel je ale vidět že game design dělal geniální programátor. Každopádně jsem nečekal že by to bylo oznámeno tak brzo. Mimochodem, ten člověk má na svých videích i lidské NPC a pavouky, co se umí pohybovat i vámi poničeným prostředím.

    • To je trochu problém dnešní doby. Na jednu stranu je fajn, že díky one-man studiím vznikají v záplavě balastu tu a tam zajímavé kusy, je na nich bohužel vidět, že tohle hru dělal jen programátor, ale grafika, scénáristu a další už nesehnal a pak jsou jiná studia, kde zase chybí pořádný programátor. Většinou je to ve stavu, že to funguje dobře, ale nedá se na to koukat a je to nuda nebo je to super, nedá se na to koukat a je to plné chyb, případně se na to sice dá koukat, ale optimilizace a bugy to zabíjí nebo jakákoliv kombinace dříve zmíněných.

      • Souhlasím, ale tady bych grafiku moc neposuzoval. Na to, že se jedná o voxely, tak to vypadá moc dobře. Bohužel jsou voxely náročné, takže není možné objekty dělat moc detailní, ale zato textury, pokud to tak můžu o voxelů nazvat, a nastavení materiálů ma perfektní. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit