Přejít na výpis diskuzí

Skrytá symbolika v grafice herních hitů

18.3.2016 19:15
Martin Bach 17 příspěvků

Když před vámi někdo nahlas prohlásí, že hry už dnes nejsou dávno jen hrami, ale značkami, kterým je třeba dát jasnou tvář, asi ho budete mít za starého korporátního zmetka, který pod vlivem peněz už dávno ztratil představu o tom, co hráče opravu zajímá. Jenže Liamu Wongovi z Ubisoftu je osmadvacet...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Martine, doufám, že takové články půjdou víc do hloubky.. Chápu, že na místě to moc nejde, ale toto téma stálo za delší text, ne takovou noticku.
  • Říkalo se kdysi na škole ..seš blbej jako grafik . Nakonec trocha toho poctivího zednářství a koukejme se co se z pozice šéfa grafického designu vyklube za čtivý fabulát ;)
    Mimochodem ty mandaly a vůbec design okolo Far Cry 4 je fakt hodně povedený .
  • MickeyMutant
    Jen jestli ten pan Wong při svých obšírných úvahách, důkladných rešerších a pracovních výletech do Nepálu trochu nepozapomněl, co po něm vedení Ubisoftu vlastně chce. A sice že hlavní sdělení designu má naplnit slogan "tradice se potkává s budoucností". Nějak to tam v tom sloním logu hry nevidím. Slovy klasika, je to všetko volaké čudné. Kukri vidím, slona s tigrom vidím, nepálské ornamenty vidím, no povedzte mi, kde je ta budúcnosť?

    Pokud to snad má být ten nápis FarCry4, tak s tím zbytkem spíš bojuje, než že by se s ním potkával.
  • Jack1947
    Tak to je hustý! *8* *7*
  • dobrej článek, víc takových!
  • MikeR
    Za články z GDC Martinovi a Petrovi opravdu dík, jsou super. A kdyby se chtěl Martin nebo někdo jiný k tomuhle tématu někdy vrátit a rozebrat obšírněji, tak budu jedině rád. Velmi čtivý.
  • Spíš než-li by postoj postav vycházel z tvaru orlí lebky, jsou obrázky v první řadě tvořeny trojúhelníkovou kompozicí..
  • solomon.short
    panove vy se tento tyden prekonavate :) diky moc
  • Clanek by si zaslouzil mnohem vice rozepsat a rozsirit, ale jako kratke seznameni dobre, diky za nej.
  • Tilwaen
    Tak s lebkou orla bych znak assassina nikdy nespojila, nevidět to takhle vedle sebe.
    • MickeyMutant
      Ubisoft taky ne, kdyby ta lebka náhodou nepasovala do písmene A, které bylo samo sebou primární inspirací.
      • Majký , a ty spojitosti s orly ve jménech tam jsou asi taky jen náhodou a jako easter egg ?
        • MickeyMutant
          I kdyby se protagonisti her jmenovali Orel Skalní, Orel Lesní, Orlosup nebo O'rly, nic to nemění na faktu, že design loga AC vychází z písmene A.
          • To ty ako laik a clovek co do vyvoja tej hry nevidi nemozes absolutne vediet... Tie rysy lebky a toho tvaru v tvare A su az prilis podobne na to aby to bola nahoda...
            • Tilwaen
              Přesně takhle vznikají konspirační teorie.
          • Jen jestli to není iluminatska pyramida :-D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit