Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sr_Lobo
    Dneska samé dobré zprávy! Uz se tesim jak malej Jarda *14*
  • hru mám momentálně rozehranou, jsem před koncem druhého aktu. Hra je v pohodě. Ten systém pravidel, který vytvořili, je do určité míry lepší než DnD. Ale vzhledem k tomu, že vytvořili nový systém od píky, tak je ještě místy neodladěný a je například velká nevyváženost v jednotlivých povoláních. Většina kouzel v té hře je celkem o ničem. Taky tu funguje to, co fungovalo už v BG - vyplatí se mít 2 tanky a zbytek dálkové střelce. Stačí vybavit 4 borce kulovnicí a sejmou každého. Co je na této hře jednoznačně nejlepší je vyprávění (výborné dialogy, popisy, spousta textu) a krásná grafika. Ten svět a jeho lore samozřejmě nedosahuje kvalit Forgotten Realms, ale to je pochopitelné

    pokud si to najde své publikum a bude se to dobře prodávat, tak na tom určitě ještě zamakají a časem se ten systém pravidel i jednotlivá povolání odladí.
    • Naprosto s tebou souhlasim vlastne ve vsem. Hra skvela, bavila me, krasna grafika, krasny styl psani popisneho textu. S takovou anglictinou ve hre jsem se dlouho nesetkal. Hra me pohltila. Prisla mi celkem vyvazena v obtiznosti. Naprosto souhlasim ze jsem byl zklamany z magu - uplne naprd. Na devatem levelu seslu kouzlo a ubere trosku zdravi to v icewind dale jsem seslal sedm magic missilu a zabilo to drsnou potvoru - kouzelnici neco znamenali, tady jsou naprd. Leceni celkem ok, ale prakticky bych rekl ze nejsilnejsi postava je fighter diky obnove endurance a zdravi. Hodne zklamani krome magu take z priesta - pouzil jsem prakticky jenom leceni nic jineho. Strasne kouzel u magu a priestu, ale naprd. STRASNE me stvalo, ze byla spousta kouzel u magu "od maga po primce k nepriteli". Mag stoji vzdy vzdadu a kdyz bych chtel seslat paprsek ohne, tak popalim bojovniky prede mnou, tim padem kouzla nepouzitelna. Ale jinak super hra, byl jsem nadseny.
    • del0
      "Ten systém pravidel, který vytvořili, je do určité míry lepší než DnD."

      Hmm. Ten systém je děravý a nedomakaný jako to prase. Stat systém je slabý - třeba stat power (zvyšuje damage všeho) na mě působí jako vtip (odkojen tím sofistikovaným a uvěřitelným v DnD bych čekal něco alespoň trochu srovnatelného) a mechaniky jsou simplifikované za účelem "blahblah... balancu" - možnosti hrát se vším a moc nepřemýšlet, hlavně žádné překážky - podobně jako v Diablu 3. Např. potvory, které nemají oči, jdou oslepit, létající potvory jdou srazit na zem kouzlem, které působí jen na zemi, duchové jdou.... srazit (lol), ohnivý elementál jde zabít ohněm (lol), nejsou tam imunity na zbraně (stříbro, magiické atd.), backstab funguje na potvory, které nemají žádné vitální orgány atd. Prostě je to udělaný tak, že můžeš spamovat jeden skill/kouzlo od začátku až do konce a je to pořád dost efektivní. Velmi to omezuje taktické uvažování. Promakanost v DnD (BG) je úplně někde jinde. Každopádně nejsem překvapen. Josh Sawyer je fanboy 4E DnD, což byl imho největší fail. PoE si z něho bohužel bere některé zásadní prvky.
    • Mě mrzí, že tam jsou vpodstatě k ničemu kouzelníci. Ty mám nejraději, ale abych musel po každé bitvě odpočívat, to prostě ne. Proto jsem pillars přestal hrát, když jsem zjistil, že má parta tank plus 4 kouzelníci jsou ničemu ... protože ostatní restit nemusejí.
      • místo kouzelníka si stačí vybrat ciphera nebo druida. Cipher je v podstatě kouzelník (kouzla ovlivnující duše) a bez těch omezení. Navíc ho můžeš vybavit bouchačkou.
  • Hra byla fajnová, určitě rozvířila stojaté vody izometrických RPG.....ale nevím proč, strašně, strašně rychle mě to přestalo bavit. Chuť zahrát si to ještě jednou - 0 %......Chuť zahrát si po desáté Baldur´s Gate? 100%. Pillars pro mě tak je velikým zklamáním, ale zároveň si musím připustit ( v rámci objektivity ), že pozitivní ohlas této hry je asi zcela zasloužený. Takže upřímně přeji hráčům, aby je datadisk bavil a přinesl kvalitní obsah.......já už do toho ale znova nepůjdu, pro mě to Balduru nesahá ani po kolena, ba ani po kotníky - lepší grafiku vem čert
    • dost to robi aj nostalgia, tiez si dam radsej po xkrat baldurs :)
      ta magia tam je neprekonatelna
      ale zase, aj pillars ma nieco do seba, datadisk je u mna must have
      • jak vidíš podle mého nicku, tak jsem víceméně fanouškem. Ale BG1 zas tak úžasné nebylo a kvalitou bylo podobné jako PoE - prostě kopa map vyplněná různýma střetnutíma. Opravdové opus magnum byla až BG2. Možná to dokonce považuju za vůbec nej rpg mezi všemi rpg.
        • 2 Drizzt...jo nickname máš jasnej :-D :THUMBS UP: já BG 2 taky prošel vícekrát, ale ta BG 1 tam u mě prostě zustane lepší - možná z nostalgie, ale zůstane :)
        • No vzhledem k tomu, že BG2 hraju konstantně od vydání tak si rád odpočinu u jedničky, která byla prostě revoluční a to se té hře nedá upřít a pokud si hrál i tales of the sword coast tak víš, že dost lokací zrecyklovali do 2jky, navíc jednička mi přišla a doteď příjde jako obrovský openworld, kde v rámci možností můžeš dělat co chceš (sorry ale pokaždý když to hraju solo tak tě sejmu a vezmu si mithrilovou kroužkovou zbroj a oba tvoje scimitary *1* )
          • předpokládám, že si stoupneš za jezero a ostřeluješ mne z dálky. Na férovku bys to nedal. *4*
            • Hey nigga, wassup *1* jasně u tohohle se mi vždycky pletlo co označuje co, neřeš
            • 11: čau, myslels multiclass ne?
            • Samuel: ve dvojce ho nezabíjím, protože to je s cleric/rangerem, jednou z nejsilnějších postav na powerplay solo jako ubližování malým dětem, zvlášť když už v době kdy ho potkáš tak vzhledem k tomu že hraješ solo a máš všechny XP pro sebe, tak máš schopnosti z throne of bhall(v případě cleric/ranger otočky, bonusová kouzla klerika, bonusová kouzla druida a jako dualclass má přístup ke všem kouzlům clerica i druida), takže tak *5* nějaký mlíčňáci mě tu budou poučovat ts ts *3* *15*
            • lahvičky a exploity, macestaff atd. (kroužková má naprd THAC0 vůči drtivým zbraním ale můžeš si vzít i basilusovo kladivo, proč ne) a jdeš k zemi jak hruška kámo, nepodceňuj někoho kdo dohrál oba baldury víc než 50x teď už spíš tak 60-70x, ale je to jen odhad, nepočítám to, ale drizzta si dám i bez glitchů a různých ochcávek k svačině(samozřejmě ne na prvním levelu a bez výbavy) a v enhanced edici je to ještě mnohem lehčí
            • Na ferovku by Te sejmul az ve 2-jce.
    • zajimave, docela rad bych si na to prečetl recenzi od nejakeho znalce rpg, vice lidi rikalo že to brzo začne nudit
    • Jenom podesáté? Pche... Jinak není to tak dobré jako Baldur a některé mechaniky jsou zjednodušené ale pořád je to skvělá hra a to nepočítám grafiku. I z poloviny dobrá hra jako baldur>všechny ostatní izometrický RPG, co trh nabízí
  • Blue.Shark
    Brzy? No to je teda super. Takhle si léto moc neužiju. *15*
  • trosku sem doufal, ze tam zazni i "improved combat mechanics"
  • Morraw
    White March je zajímavý region a jsem zvědav jestli tam bude více lokací okolí, než jen samotná citadela Durgan's Battery. Zvědavý jsem i na provázanost s původním PoE, vliv vašeho finálního rozhodnutí na příběh atd.
    Samozřejmě potěší, že se chcou následující roky PoE věnovat a rozšiřovat ho. Hra se prostě povedla a chci navštívit co nejvíce míst z nového světa.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit