Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Skyrim sem hrál asi 20 minut a když sem myslel že ho vypnu, z ničeho nic mě začal bavit :-D. Fakt sem zvědavej co z tohohle DLC/Datáče nakonec bude.

    Jinak videjko pro fandy ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=VfqyS6Q7BWA
  • Ako poznam Bethesdu, tak toto bude kratky a malo zabavny datadisk. Potom vsak vyda druhy, vacsi a zabavny datac. Ako v pripade Morrowindu a Oblivionu.
  • Zlatej Morrowind..
  • Trol.diskuzni
    Ach ta nostalgie posledních týdnů 2011... *5*
    • Zajímavý, ještě jsem neviděl, aby někdo nostalgicky vzpomínal na svoje iracionální záchvaty.
      • Trol.diskuzni
        Tak to bylo opravdu tvrďácky řečeno!
        • Hm, v tom případě to vyznělo jinak, než jsem chtěl... no nic, hádat se nebudu, jen mě udivuje, že tě ten Skyrim hate ještě pořád nepřešel.
          • Trol.diskuzni
            Takového Grygara nepřejde (iracionální) Gothic-hate nejspíš nikdy... Takže jak vidíš, lidé jsou nevyzpytatelní. *4*
  • Něco délkou se přibližující třeba Shivering Isles by bylo super, snad se nedočkáme Operation Anchorage.
  • fakticka poznamka: datadisk je vacsi a lacnejsi, nie drahsi, ked si to porovname s obsahom DLC :)
  • Shaker
    Kez by se dal skyrim hrat v coopu... ve dvou lidech si myslim by to bylo naprosto paradni, tri a vic uz by asi bylo moc, kdyz by kazdej mel jeste companiona.
    • Pokud se nepletu tak někdo dělal mod na Skyrim aby tam byl co-op/multi
      • asi myslíš tohle: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=3592
        ale vypadá to, že je to dead projekt, už na to od ledna nesáhli ...
    • Pamatujete si na Morrowind? Tam byla na jednom ostrůvku osamělá postava, tuším Maiq Lhář, které jste se mohli zeptat na téma "multiplayer". A odpověděla něco jako: "Multiplayer? Co to je? To chceš někoho, aby ti pomohl s questem? Zbabělče!"
    • Jen hlavně né žádný coop. Na Skyrimu se mi právě líbilo, že sem si tam v klídku bloudil sám a parťáky sem využíval minimálně. Jedině, že by byl coop uplně oddělen od SP a já si ho nemusel všímat. Ovšem obával bych se toho, že by v případě dvou hráčů úměrně narostly bugy. Já jich ve Skyrimu potkal celkem málo, ale netvrdím, že tam nejsou. To včera sem se víc pobavil u Crysis 2, které sem konečně rozehrál - asi po 4 hodinách hraní sem narazil na spostu bugů - ze srandy sem kopal do aut a nejedno se pak propadlo z 1/3 do silnice, zabitej voják zůstal viset na překážce a cukal sebou jak epileptik (to sem viděl asi 10x), ale jinak mě to celkem baví, ale asi zřejmě patřím k těm méně náročným hráčům.
      • Shaker
        Ono v nekterych vic hracu skodi... Jasne Battlefield, ArmA a hry tohohle stylu, tam cim vic, tim lip, ale hry jako L4D, Dead Island a dalsi by zaslouzili klidne i min lidi, protoze i kdyz to hrajes s kamaradama, ktery znas, tak vzdycky nekdo zene dopredu (coz dokaze zazitek z atmosfery uplne znicit) a to se ve dvou lidech docela pekne da eliminovat a hru si vic uzit. Skyrim samozrejme nechat jako singl, ale mit moznost si to vsechno prochazet jeste s jednim kamaradem, to by proste pro me byl skvelej bonus :)

        A Crysis 2 proste nebyl technologickej skok jako v jednicce, taky uzavreny koridorovy prostredi nemuselo sednout kazdymu, ale vylozene jako spatnou hru bych to taky nevidel.
    • Taky si myslim, ze coop omezeneho poctu hracu, 2-4 napriklad, by byl skvely. Napis Bethesde, ze nam to tam chybi a cim vic podobnych reakci dostanou, tim vetsi je sance, ze to tam treba v nejakem DLC pridaji, nebo alespon pristi dil bude coop uz obsahovat. Chce to proste dat vyvojarum vedet primo at maji co nejvetsi zpetnou vazbu.
      • tak staci si pockat na MMO ze sveta TES, zanedlouho by to meli ofic. ohlasit

        http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2401682,00.asp
      • Shaker
        kez by se poucili jako Rockstar u GTA (pridali aspon nejaky MP)... co sem se nahral zabugovanyho, lagujicicho a ne uplne dokonalyho SA-MP modu! Takovych moznosti, ze clovek cumel :)
    • přesně tak, tohle je ten rozměr, který mi na téhle hře chybí - +1 živej hráč (a chyběl i u Oblivionu ..) a pro který jsem ji nedohrál
      • btw u Oblivionu tehdy vznikal jakýsi projekt australského programátora, který měl do hry co-op implementovat .. na webovkách měl i videa, kde už měl vícero hráčů ve hře, ale bylo to dost provizorní (hráči prapodivně plavali terénem atd.) a kdo ví, jak to celé dopadlo (asi spíš nedopadlo, že se o tom nikde moc nepsalo)
        • Shaker
          neco takovyho je snad uz i ve skyrimu, ale to si to fakt radsi zahraju sam, nez aby mi tam levitoval Neo... precejen to uplne kazi dojem.
  • jen to ne........ at radeji udelaji dalsi dil ale poradne........
    • Cahir
      Kdyby ho měli udělat pořádně, vyšel by v roce 2018. Nemluvě o tom, že je dost dobře možné, že na nic lepšího oni prostě nemají...
      • Oni hlavne nemaj zapotrebi nic lepsiho. Kdyz tohle dostava nejvyssi hodnoceni....
        • Neřekl bych, že v době kdy desítky dostává kde co, je nejvyšší hodnocení pořád zárukou kvality, která automaticky zaručuje úspěch, potažmo vysoké prodeje. Tohle už pochopili nejen hráči/zákazníci, ale určitě i vývojáři, ostatně takový Crysis 2, coby sběratel absolutních hodnocení, by mohl vyprávět.... *3*
        • Cahir
          90% recenzí se podle mého píše na základě prvních deseti hodin ve hře. A uznávám, že po dobu tohoto (u Bethesdy pověstného) wow efektu bych tomu napálil i devítku. Jenže vystřízlivění přichází relativně rychle.

          To však nic nemění na tom, že máš pravdu. Todd a jeho "božský" tým si při vydání každého nového dílu musí myslet, že jsou herní virtuózové. Opravdu smutné.
          • Nemohu souhlasit, mám odehráno cca 200 hodin a vystřízlivění se zatím nedostavilo... spíše mě to baví stále více a více... *3* Ano přiznávám, hlavně díky věcem co si do hry navíc stahuji, ale i to patří ke hře...
          • smejki
            jako u všech TESů... Jen Morrowindu to vydrželo značně déle díky hlubšímu využití "loru"
          • Shaker
            Nahráno mam pres 50 hodin a bavil sem se neustale nez vysel TOR a to jsem se dostal jen pres par pribehovych questu, zbytek doby sem behal po okoli, cistil jeskyne a zabijel draky. Ale asi to bude stejne jako pri Falloutu v mym pripade, jelikoz je to prvni TES, kterej sem kdy hral, tak sem s nim spokojenej a co se tyka poctu bugu, myslim, ze v dnesny dobe zapadaji do standardu (bohuzel).
          • S tím nemohu než souhlasit. Chtěl jsem ještě něco dodat, ale nebudu to rozvádět. :-) Většině hráčů to asi vyhovuje a dokud se to nezmění Bethesda nemá důvod měnit svou tvorbu. Asi studio s nejvíce tolerovanou zabugovaností her.
        • smutne, ale pravdive *12*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit