Přejít na výpis diskuzí
Sledujte Fight Club Speciál o Watch Dogs
5.6.2014 | Petr Poláček
38 příspěvků
-
Bože, to video z GTA 5 ukazuje tu fyziku v ještě horším světle, než jsem si myslel, že to je. Fakt katastrofa, co s tím R* udělali. Pro mě nepochopitelný krok zpět.
-
"Zial, toto video nie je vo vasej krajine k dispozicii, pretoze by mohlo obsahovat hudbu, pre ktoru sme nedokazali dohodnut podmienky..."akoze naozaj sa to neda v SR pozriet? *16*
-
To klapne, když se neprodají, budou vánoční prémie :) No páni, já si píšu se svým oblíbeným redaktorem, internet je někdy super :)
-
Však to je v plánu :) Samozřejmě padnul návrh obě 480tky prodat, něco přihodit a koupit single kartu (a ideálně to stihnout před vydáním Watch Doge)... jenže já mám pocit, že tu 480 už dneska nikdo nekoupí :P
-
jj, to budou ty grafiky, ... ale tak aspoň víš, Honzo, co koupit své drahé polovičce k Vánocům *1*
-
V budoucnosti to ani tak moc není, spíše v bližší jo a z AC si to odneslo nejvíce otravných neduhů (automaticky běh, překonavání překážek, nemožnost skoku? ( no to v AC bylo možné) toporný hlavní hrdina v AC se aspon dokázal lépe hýbat ne jak tenhle trotl).
-
Zbytek sestavy - Core i5 2500K a 16 GB RAM.
-
A to se ještě nebavili o zbytku sestavy. Doufám že to mělo procesor něco alespoň jako i5-2500 a lepší protože tahle hra JE náročná na procesor. Jinak já hrál na i5-2500k , HD7950, 8GB RAM a žádné problémy s grafikou (až na chvílemi rozsypané videosekvence, což mohly zapříčinit beta ovladače) ani FPS dropy jsem neměl.
-
V době kdy počítače začinaly a bylo pár her se o tento druh produktů zajímalo opravdu podstatně méně lidí. Navíc internet nebyl a nebo se dostával na své začátky. Nebylo možné zahltit trh hrami, nebylo tolik možností kde je prodávat a hlavně něbylo to takové jako dnes. Dříve marketing a takové kraviny nahrazovala vydaná demoverze. Dnes je obrovský trh, v podstatě hru koupíš na každém rohu. Spousty lidí zkrátka jde, vidí plakáty a na monitoru běžící trailer a hru koupí. Díky internetu, TV, obrovským možnostem marketingu prostě nelze říct: "hráči spojme se a nekupujme hry, které za to nestojí", protože takových je málo a trh převyšují "obyčejní" zákazníci co mají hlad. Ale hold to je dnešní doba. Dnes každý kdo chce svůj produkt prodat je prostě přesvědčený, že je to super a zákazníci to mohou vzít zase jinak, navíc ten kdo chce produkt dobře prodat musí zkrátka udělat dobrou reklamu. Kolik dnešních výrobků je prodáváno jen díky tomu, že reklamní kampaně a podvědomí o značce prostě nutí zákazníka hledat přesně daný produkt? Každý obchodních dnes dobře ví, že lidi nečtou, nesledují, nezajímají se....když jim to ale budeš pořád ukazovat přesvědčíš je, že to co nabízíš je lepší než všechno ostatní. Jinak WATCH DOGS mi příjde naprosto stejné jako AC akorát s tím rozdílem, že je to v budoucnosti, v Chicagu a máš jinou postavu. Bohužel myslím si, že pro tuto hru se tato podoba naprosto nehodí a naprosto jí to uškodilo. Já od toho čekal akční zážitek s open world prvkama když neplním hlavní mise.
-
Byl jsem potesen, ze jste nakonec WD pochvalili, protoze je to skutecne zabavna a povedena hra :) O to vic mrzi, ze PC verze hry dostala pouze 7/10 a ne vice. A taky je skoda, ze redakce nedokazala nekde sehnat PC s dostatecnym vykonem, aby se alespon ve Fight Clubu hralo na PC s ultra detaily, kdyz uz jste si na recenzi vybrali PC, vcetne recenzenta, s pomerne zastaralym hw. Bez urazky :)
-
Ten únik na konci...to snad bylo nahraný pro diváky. Nebo je Olejník vážně "klikař". *1* Jak z černobílý grotesky.
-
Recenzenti nejsou celkově dobří hráči. To vidíš u všech gameplay videí různých recenzentů po celém světě. Proto je potřeba brát jejich názory s rezervou a podívat se spíš na někoho, kdo opravdu té hře čas dá a naučí se ji. Ne jak tady Olejník (který střílí do párů na ulici). Vypadal jako by to měl v ruce poprvé...
-
Chvalozpěv imho vypadá jinak: namátkou - špatná optimalizace, nic moc ovládání, jalový hlavní hrdina, povrchně uchopená látka (bavili jsme se o tom, že největší informační hodnotu mají zprávy v rádiu), repetetivní vedlejší úkoly alá Assassin's Creed 1. Sám jsem byl překvapen tím, jak rychle explodovala auta na křižovatce, takže mi nepřipadá, že by byla až tak strašně odolná.
-
S tymto sa neda nez suhlasit, proste zakaznik svojim vyberom ukaze ci dany produkt za to stoji alebo nie. Nuz ale potom je tu realita.Cast hracov je zmagorena PR a reklamov a proste to chcu mat hned a za kazdu cenu - mladez, nepoucitelny optimisti, salamisti co maju peniaze na vyhadzovanie ? hmm a dalej ma nenapada. Otazne je aky je pomer tychto hracov voci tym nastvanym. Tento bojkot vyberom mohol fungovat ked este hry boli malym trhom a jednotlive krajny/regiony boli samostatne trhy. Dnes pri globalnom predaji nejaka velka skupina kritikov je ale vlastne mala v pomere k celemu trhu a poctu ludi co si to kupia. Fakt by ma zaujimalo ci je vobec realisticke a mozne takymto sposobom dnes bojkotovat nejaku hru/produkt.
A druha vec je , a to je tak trochu specifikum produktov ktore su predavane/dodavane digitalne, ze v momente ked padaju trzby alebo predaje, prakticky ziaden vyrobca/vydavatel si nevstupi do svedomia, aha nieco sme pos*ali ale zacne hned okolo seba hladat vynnikov, piratov, zlu ekonomicku situaciu, hw, zle nacasovanie atd. Ale najcastejsie je to prave piratenie, pritom percento piratov sa nejak vyrazne nemeni skor, aj vdaka Steamu, klesa, teda v porovnanim ako stupa samotny trh. -
V GTAV. ještě na dálnici šlápli na plyn... to byla teprve prdell. Né, fakt už bych zté hry mohl probrečet dny a noci. To co udělali byl regulérní podraz. To si nikdo nezaslouží hráči už vůbec ne, nikdo nemůže pít chválu na toto. Nedorobené cosi... jinak nevím. Vtipné je že do vydání WD jsem to nejhorší viděl právě v COD a BFailu 3,2 a ted mi to prijde poněkud nespravedlivé aspon vůči COD tam aspon nevypadnuli textury a nebyla odporná grafika. Vždyt tady je pěkná když Aidan vyleze z vody a má promáčené sako , občas nějaký ten odraz jinak hrůza. Jak GTA3 Ghost town (v tom lepším případě).
-
Prostě dokázali jen to, přesvědčit nenásilně tolik lidí ke koupi co koupi ještě předobjednání...
Mimochodem ty si hru nehrál takže nejhorší ti příjde napln misí, no to bud rád na té hře toho špatného je mnohem víc. -
Moje očekávaní byla naplněna. Byl to chvalozpěv.
Krom špatného nadávaní na grafické artefakty při sestavě GTX 480 SLI... Kdy SLI ovladače byly vydány rychle a tohle řešili. Tak tam nebyla skoro kritika faktů.
Kde je fyzika? GTA IV používalo euphoria physics, kde člověk zavadil o NPC a to se věrohodně pohnulo. Stačil malý náraz autem a NPC se napláclo na vozidlo a klidně to přežilo. Menší náraz a vozidlo bylo poškozeno.
Ani slavné GTA V nenavázalo na slušnou fyziku GTA V: https://www.youtube.com/watch?v=qQQu_aiEU0w
Zde to je snad ještě horší a více komické. Do NPC stačí ťuknou a chcípne, rozhodit opakovaně NPC chůzí hlavní postavy je skoro nemožné. Auto se skoro nepoškodí a je odolné. Tedy krok zpátky.
Život je podobný jako v GTA + navíc zde NPC reaguji na některé věci jako supermani. Přejet se dají složitě, protože opakovat uskočí jako Jack Bauer ani by jsi při tom ušpinili hadry. Super věrohodné reakce. Nabouráš do auta a nic. Řidiči to je fuk. Jakmile ale přehodíš semafory, tak se zapne skript a již se něco děje. V GTA někdo sešlápl plyn, jiné mi šel dát přes hubu apod. -
Vždyt jo, každy svého štěstí strůjce, být tento zákazník co prohloupil koupí téhle mazanice tak by ho tvá slova zajisté povzbudily.
BTW: reagoval si na sebe. *3*
Já se budu dále "slepě" držet a vždy nejdříve zkusit, kor dneska po tomhle fiasku držet ještě více nakonec jsou tratni ti co hru koupí. Ne ti co jí poctivě stáhli a dohráli. *4* -
Ale lidská hloupost není chyba výrobce. Je to jak už si psal "lidská". Možná byl zbytečnej ale týden místo toho,abych se dozvěděl něco o hře jsem četl jen nadávky jak každého okradli. Je to jednoduché, čekat na recenze, sledovat srovnání a nekupovat. To je jediné spojení, když přestanou všichni hry kupovat někdo se zamyslí. Každý se zamyslí nad tím proč daný produkt nikdo nekoupil, ale potom nevím co si má Ubi řict když prodalo tolik kopií.
-
Já hru nekoupil, chtěl jsem koupit konzoli a s ní tuto hru. Raději jsem počkal a vím, že místo konzole a watch dogs raději budu mít o týden delší dovolenou u moře. Stačilo počkat, číst, sledovat a zase číst. Vím, že hra špatná není, ale prostě je to nová značka a nepodařilo se to počkat. Jedině kde vidím u této hry slabinu jsou hlavní mise. Je to open world hra, nelze čekat koridor mise, ale myslím, že pokud by hlavní zkrátka akční mise ve stylu GTA, nebo případně dejme tomu určitý druh koridoru velice by to hře prospělo. Špatně se mi to popisuje, kdo hrál GTA V případně nejspíš mi rozumí. Tady mi příjdou mise všechny stejné, dostaň se tam, vytáhni foun hackuj kamery, něco udělej, hackni a jdi dál. Sem tam možná jsou mise akčnější, ale dle mého názoru zkrátka chybí hře jasně dané mise, které by stejně jako v gta měly vždy trochu jiný průběh dle toho jaký zvolíte postup. To, že nejde na PC a má spoustu chyb? Pokud vím Ubi není nováček a tohle od ní mohl čekat každý