Přejít na výpis diskuzí
Sledujte nové záběry z datadisku The Ringed City pro Dark Souls III
10.2.2017 | Adam Homola
13 příspěvků
-
Vidím, že tu je hodně zaklínačského smetí. Je čas vynést odpad *11*
-
Zase pár poznatků:(možné spoilery)
Na začátku hráč spadne do Grand Archives do té místnosti v původní hře, která je poblíž první výtahové zkratce a ve které jsou tak tři/čtyři svíčkové. Ty dveře, u kterých je střih, vypadají jako dveře v Grand Archives u poslední lokace Crystal Sage, vedly na balkón s jedním lothrickým rytířem, který má tendenci používat crystal magic weapon.
Nepřátelé, co vylézají z podlahy používají Shotel, zbraň rytířů z Carimu, takže je možná spojitost s Velkou, bohyní hříchu. Zajímavým také je, že nemají funkční nohy, podobně jako princ Lorian. To co lítá vzduchem vypadá jako smíšenina Humanity(oči) z DS a Human Dregs(namodralá barva) z DS3.
Anděl má kolem sebe peří, podobně jako Divine Pillars of Light, což ukazuje spojitost s Gertrude a andělským kultem. Vzhledem k lokaci by se taky mohlo jednat o nějakou vyvinutou podobu Pilgrim Butterfly.
Dále je souboj s Darkwraithem(viz ramena, hlava, boky), který má na hrudi Dark Sign, která nahradila slunce na konci DS3, v lokaci která vypadá jako Irithyll, nejen že tam jsou podobné budovy, ale také tam rostou stejné květiny jako u Central Irithyll bonfiru a stěny budov jsou stále pokryty námrazou.
V dalším záběru je obr z předcházejícího traileru a vyvolává lučištníky, kteří na sobě mají brnění které vypadá jako brnění rytířů z Eleum Loyce nebo Ruin Sentinelů z DS2, viz helmy.
Nakonec bossfight, na kterém je zajímavé to, že ti dva netopýři jsou stejná kombinace jako dva Pilgrim Butterfly u Dragonslayer Armour, tedy jeden plive sliz a druhý oheň. Pokud to jsou vskutku netopýři, tak by měli být slepí, takže pokud použijete kouzlo hush, prsten Slumbering Dragoncrest Ring, nebo si sundáte všechnu zbroj, tak by měli tápat, protože vás neuslyší. Podobně tomu bylo u Old Hero v DeS a Gougha v rozšíření pro DS1.
Hráče potěší, že Namco Bandai potvrdilo, že DLC bude mít více bossů než Ashes of Ariandel. -
-
A ja myslel, ze se v Dark Souls objevili pokemoni. Ja jich tam rozhodne nekolik zahledl. Ale ohnivy netopiri boss je (krome nevidane tvurci originality) mechanikou souboje vazne strhujici podivana. Byt jakoby se do DS zatoulala z luhu a haju Bloodbornu.
DS serie je od dvojky dusi prazdnou a tomu, co jednicku delalo unikatni, na hony vzdalenou. Uz toho bylo dost. Je nacase jit hledat novou zilu. A dat si zalezet alespon na z ni vykresanem prvnim dile. -
-
přesně tak, málokdo dokáže být geniální 24/7 čtyři dekády po sobě v každem projektu, jako například Kojima, takoví se rodí jeden dva za sto let (a to dokonce i v Japonsku!) a protože tim druhým byl Shigeru Miyamoto, musi si japonci uase chvíli počkat *7*
-
-
nemáš náhodou nějaký blog, který by sumarizoval Dark Souls?
-
-
To mas jednoduchy. Zahraj si prvni dil a zbytku serie se pro koprovitost vyhni ))
-
-
-
Četl jsem teorii, že ringed city má být prý odkaz na stahujíci se svěrače a anální otvory fanboys této série, kdykoliv zaslechnou nějakou novinku o hře (viz ty zbytečné sálodlouhé statě od Vogona, co stejně nikdo nečte), je to prý odhaleno na obraze v podzemí hradu po pasáži kde je most s obry a za tajnou místností s pákou
-
-
Kecy, DS série má jednoznačně nejlepší pohádkové lore z her co v posledních 15 letech vyšli (předtím jsem ještě nebyl na světě, k nemůžu porovnávat). Tvoje zesměšňování na tom nic nezmění.
-
-
"jednoznacne nejlepsi pohadkove lore"
pobavilo, dik...
-
-
Velmi zajímavá teorie, to by mě fakt nenapadlo. Za tohle si zasloužíš jednoho temného bludišťáka. Je vidět, že u této hry musí člověk fakt přemýšlet, aby mu docházely souvislosti. Pojmout tak komplikovaně vymyšlený příběh není sranda.
-
Ani naklikání ti nepomůže. Nebo je to tady fakt tak špatné, že takový sranec se někomu může líbit?
-
nejhorší je, když se člověk musí stydět za komentář někoho dalšího *7*
-
-
Vogon v bleskovkách byl o celé dva dny rychlejší, Adame.