Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Krtecek-GT
    Mám rád i filmy z tohoto prostředí, takže jsem zvědav co z toho nakonec vznikne. Většinou ale v těchto hrách pohoří autoři na jízdním stylu dopravních prostředků (Saints row, Godfather..) Kde jsou auta "neovladatelná" nebo spíše, mají k chování auta dost daleko
  • Vypadá to skvěle a jsem opravdu rád, že to Square Enix vzali. Pokud dodrží všechny sliby, tak by to mohla být jedna z her roku.
    • God-of-War
      A vypadá to dobře i po grafickej stránce *5* . Určitě to bude sapr game
  • Gameplay vypadá nadupaně.
  • To zní tak dobře , až se mi tomu nějak nechce věřit
  • Luxus, těším se moc
  • Zahrajeme si trochu na věštce, neboli si myslím, že pravdu má Activision i Square Enix ^_^. Activision neviděl důvod proč dál financovat hru, u které tipuji dle jejich odhadů nebyla více než devadesátiprocentní jistota, že výdělek bude alespoň pětinásobek vložených financí. A Square Enix asi cítí možnost si relativně lacino rozšířit portfolio (podobně jako např. u značky Tomb Raider).

    A jinak bych apeloval na Vás, redaktoři Games - prosím, přestaňte používat některá zavádějící přirovnání. Tedy:

    "Soubojový systém jako v Batmanovi" má teď podle článků zde uváděných skoro každá hra, kde je přímé ovládání boje. Už chybí jenom prohlásit, že nejnovější Street Fighter x Tekken má taky soubojový systém jako z Batmana - několika tlačítky se ovládá boj na blízko. Říká Vám něco Oni nebo IJET nebo God of War nebo Medievil nebo Devil May Cry nebo Streets of Rage nebo Double Dragon? I tyto všechny hry které vyšly mnohem dříve než hra Batman:Akham Asylum od studia Rocksteady, ty mají taky soubojový systém "jako z Batmana"?

    Dále. Citace: "Kontextuálně se už pral třeba i Drake v Uncharted 3, ale tady by mělo být využívání prostředí dotaženo ještě o kousek dál." Mám tomu rozumět tak, že veškeré hry před Uncharated, kde lze soupeře hodit do větráku/narazit na zeď/ skopnout ze žebříku/vyhodit z okna etc., ty všechny neměly kontextuální využití prostředí v boji, je to nová neokoukaná gameplay mechanika až ve hře Uncharted 3 ?

    Asi až vychladnu tam sem napíšu nějakou omluvu, ale tato přirovnání jsou velmi nepříjemná a podle mne do jisté míry manipulační. Jako by před rokem 2010 byla elektronická zábava stále na úrovni PONGu, a pak velký třesk, tolik nápadů se naráz vyrojilo. I když, zmínili jste Stranglehold, takže jsem si sám naběhl ^_^.
    • Overwatch
      Přirovnávání k novějším hrám je kvůli větší pravděpodobnosti, že je bude znát víc lidí. Když se řekne Uncharted 3, tak se asi chytí víc lidí, než když se řekne třeba Oni. S takovou bychom pořád odkazovali k prvním hrám svého žánru, které už dnes nemusí znát tolik lidí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit