Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevím no, jednak nemám rád metal, a druhak Salt and Sanctuary mi přijde tak o řád lepší, o Castlevania Symphony of Night nemluvě, to je perla. Navíc tahle metalová mrtka nevychází na žádné herní konzole.
  • Dik za pripomenuti. Bude recenze? Usta po traileru zformovana v usmev me totiz premlouvaji k nakupovani ☻
    • Je to dobré :)
      Kup na steamu a za ty 2 hoďky to snad otestuješ dostatečně. Pak refund a koupit na GoG :)
  • smrt a metal jsou dvě věci, které opravdu nemusim
  • rami.cz
    Mrknete na steam reviews :D lol
    • njn, vycitaj tomu ovladani se zpomalenou odezvou, to sou ty packovaci standardy v praxi
      • radim.zaty
        Co to je packovaci standard? Proc sakra maji nekteri PC hraci takovy odpor ke gamepadu a kde se tato averze vzala? Ja jsem svuj prvni gamepad mel uz u prvniho PC (286ka) a u kamose jsme na gamepadu valili NHL 93 na jeho 386SX a od te doby je nejaky gamepad vzdy soucasti meho herniho arzenalu, protoze proste nektere hry se na nem hraji lepe a 2D plosinovky jsou jedny z nich.
        • i kdybys mel u 286 volant, tak me nikdo nepresvedci, ze delay pri ovladani je k necemu dobra

          kvuli tomu jsem skoncil napriklad s nfs, protoze totalne zdegenerovala
          • Asi neumíš pochopit psaný text, protože o delay jsem nepsal. Psal jsem o tom, že nechápu ten hate na gamepady ze strany PC hráčů.

            Jinak já to hraju na Dualshock 3 připojeném přes BT a pomocí DS3tools emulovaném jako X360 controller a žádný delay nepozoruji.
            • Indoktrinovanej, to je fajn slovo a ani bych nečekal, že si ho přectu v diskusi o gamepadech :)

              No tam, kde gamepad používám, tu latency nevnímám, což je překvapivé, protože bezdrátovou myš (ať BT nebo s nějakým jiným WL přenosem) nemůžu používat, protože to zpoždění "cítím".
            • pokud nepoznas spozdeni - the standard Bluetooth latency of more than 150 ms (+/-50ms)

              tak uz jsi dokonale indoktrinovanej a nevnimas to
          • Konzole a gamepad znamena delay v ovladani? orly?
            • Besides the hardware specification, input lag is also determined by individual software. According to a Digital Foundry article from 2009, input lag on Xbox 360 titles range from 67ms to 200ms.

              Xbox One reduces wireless controller latency by 20%

              ze steknyho clanku, trocha matematiky a kouzelny cisla jsou 54-160ms, pokud to nevnimas, jsi stastny clovek

              kolik je to u packy od sony se mi hledat nechce
            • Latency u bezdratovyho ovladace vubec nemas sanci postrehnout...
            • dobra, doted jsem po tom nepatral, a opravdu bt pouziva o dost nizsi frekvence nez IR, coz latenci urcite nesnizi, viz prispevek nize
            • 1. Moderní gamepady nekomunikují přes infraport.
              2. Moderní gamepady nekomunikují přes infraport.

              Promiňte že se opakuji, ale považoval jsem to za natolik vyznámné, že jsem to raději uvedl dvakrát.
            • infra urcite a to tlaci jako normu, delaj z nas bratry zpatecniky
    • alladjex
      Doporučuji, ale také překliknout a přečíst positive reviews. Hodně negative reviews je spíš "first impression" ve stylu, zahrál jsem nejde mi tu s... na to.
  • Pixelart, nepixelart, mně to přijde jako dobře stylizovaná brutální oddechovka, co si rád zahraju, když vypadnu z práce. Nejsem zrovna nějaký metalový fanda, ale na tohle se těším. Už jděte s hodnocením pixelu-nepixelu do ....., když vás tohle nezajímá a jste graficky náročnější, nemusíte to psát na každý druhým řádku. Nadávám jen u her, co dojí moje (kdysi nebo v současnosti) oblíbený série,ale když mi to nic neříká, tak proti cizímu gustu žádný dišputát. Asi nejste evidentně cílovka kluci.
  • Proboha..
    • Spíše Prosatana...
  • Doporučené požiadavky: Commodore 64...
    • Lol. jsi mě rozesmál. :D :D
  • Old-school & metal?

    I'm ready.
  • Já mám rád pixelovou grafiku, ale toto už je moc kostkaté i na mě.
    • Tak v tom pripade lzes a pixelovou grafiku rad nemas, protoze Slain "moc kostkaty" rozhodne neni. Naopak patri k tem podarenym hram s pixelartovou grafikou. Obraz je citelny, nic nesplyva do sebe, postavy i prostredi je hodne detailni.
      • Tak já děkuju za rozhřešení. Byl jsem přistižen... ale abych něco dodal... já to přece nikomu necpu. Prostě mi zrovna tohle připadá jako úplný opak toho, co jste napsal. Všechno se mi to maže, vlastně mi to vůbec nepřijde ostré a přesto vnímám ty obří kostky plus mi to nepřijde ani graficky přitažlivé. Z videa mám jeden chumel, nedokážu se v tom orientovat. Asi už na to nemám oči. S hrami jsem jako grafik začínal na CGA/EGA grafice, tak vím, že mi pixel vážně nevadí, ale tohle mi prostě nesedlo. No - tak toliko k vlastnímu názoru... teda pardon, ke lži...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit