Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nevím co řešíte - tak si tu hru prostě nekupte, když se vám nelíbí stínečky a nehejbajicí se větvičky.
  • Cry engine 3 ? Mně to přijde ještě méně reálný než první crysis, tak vysoký kontrast a tvrdý stíny k nevíře. Celé to působí jak pěst na oko, aby hráč viděl všechny aspekty vylepšení na první pohled. Velké mínus přikládám za tu mlhu, ketrá je i v interiérech. Chlapci by se už konečně mohli zamyslet proč dávat do tropickýho pralese do dálky modrou mlhu. Celkově hra dopadne na nějakých 50% , ze screenů se dá poznat ledasco:)
    • luke.skywalker
      řekl bych že to byl "gameplay" z konzole. Jinak bych si to nedokázal vysvětlit. Dále ta mrtvola padající z výšky: nejenže při dopadu nevytryskla voda, ale mrtvola šla ke dnu. dafaq?
      • Mechwarrior_bw
        a prečo by nemala ísť daná mŕtvola ku dnu ?
  • Mazii
    Zpracováním tropického ostrova u mě stejně asi vítězí první Crysis. *4*
    • Kdepak, první Far Cry nepřekoná nic.
    • to s tebou naprosto souhlasím.. ten ostrov z Crysis je nezapomenutelnej. jsem zvědavej s čím se vytáhne far cry 3 :)
      • Souhlas Crysis 1 I me poznamenal na dloho.

        Ale pozor FarCry3 nedelaji lidi z cryteku zrovna tak jako FC2. Podle traileru ta jungle vypada bliz tomu co muzeme videt tady v Ghost warrioru2.

        K tomu je potreba si pricist multiplatformni optimalizace a uz ted zacina bejt jasny ze to nebude zadna slava.

        Na drouhou stranu Uncharted2+3 predvedli hodne povedenou jungly behajici na konsoli, takze nadeje tu zustava.
    • Což o to, jsou hry, kde je tropický ostrov celkem dobře zpracovaný, jenže v Crysis se o postavu ohýbají větve, křoví atd, takže když někdo v MP "zmizí v křoví" tak podle pohybu větví ho lze alespoň sledovat. V jiných hrách jaksi pohyb křoví není (jen takové to naprogramované houpání sem a tam) a potom, co člověk hrál Crysis 1, mu toto přijde tak nějak .... špatné :D Ale na druhou stranu v C2 už tahle možnost také zmizela. Není to sice stavební kámen celé hry, jenže kolikrát tyhle fičurky strašně zlepšují požitek ze hry. Hlavně pokud se hraje v džungli.
    • To teda... zrovna jsem chtel napsat jak je poznat kdyz to delaj lidi co to opravdu umi.
  • ALIENVIK
    To je asi jediný čím se může chlubit. Jestli to bude stejný jako jednička bude to jenom šitka s CryEnginem. Už se těšim až mě někdo zastřelí, když střílí na druhou stranu mapy, ale to je kontroverzní autoři tím asi mysleli, že ta směs AK74 a fantazie designera měla nanokulky ,které oběhli planetu a trefili mě ze zadu do dokonale zamaskované hlavy. *11*
    a nebo se mýlim a bude to ok, ale proč teda dělali tu nedomrdku předtim, aby si udělali super reputaci.
    • To jako čekáš od budgetové hry kvalitu AAA titulů?
    • Umaroth
      těch peněz dodnes lituji, Jako herni koncept, velice, velice lákavé a dobré, ale tou AI to tak dodrbali......že to bylo nehratelne, v pulce sem ten boj se spatnou AI vzdal. (nebo né špatnou, prave že naopak nacheatovanou AI, ktera jak pises do sekundy vedela kde jsi i kdyz si byl maskovan jak prase a prez celou mapu ti davala dávky přímo do hlavy s čímž si sám měl problém se sniperkou v leže....to byl velkej vtip *16*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit