Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ... typicke zvasty games.tiscali, MAXIMALNY odber zo zdroja je 200w, spotreba PS3 pri hrani, prehravani filmov je hlboko po 80w.

    http://www.fileden.com/files/2007/12/28/1666577/POWERDIFF.jpg

    ... nazorna ukazka poslednej 2xxx slim PS3 serie.
  • Skoro to vypadá jako kdyby Sony chtela těžit ze svého PS3 ekonomické maximum (to skoro je tam jen ze zdvořilosti). Ale co na to vy, jako koncoví spotřebitelé? nechtěli by jste raději novou výkonější konzoli? Já jo a se zpětnou kompatibilitou až do Playstation 1.
    • zpetnou kompatibilitu nepotrebujes pokud mas ps1 nebo ps2 staci stahnout emulator zkopirovat si bios ze sve konzole a muzes pustit vsechno dokonce ve vyssim rozliseni, apson k necemu sou ty PC dobry ne da se hrat vsechno co kdy vyslo az po ps2 :))
      • Pokud vim tak spousta her přes ty ps2 emulátory ještě nejde.
        • SA-reg
          Po těch letech je už pcsx2 kompatibiltní s naprostou většinou titulů.

          Jediným problémem tak zůstává výkon PC.
        • RavenHolm
          A hlavně pro emulaci PS2 je potřeba EXTRÉMĚ výkoné pc.
        • hlavne tituly idu len potrebujes dobru masinu.
        • No, PCSX2 má docela úspěchy...teda co jsem tak zkoušel, což bylo málo.
          • RavenHolm
            PCSX2 nejvíc podkopává nohy, že neumí 4 vlákna.
            • RavenHolm
              Teď jsem googlil a nenašel jsem nic co by svědčilo o to, že PCSX2 umí quad cory. Ve FAQu o 0.9.6 a 0.9.7 je potvzeno, že quady neumí a v nejnovějším 0.9.8 není o quadech ani slovo a to věřím tomu, že v případě podpory quadů by to vytrubovali všude.
            • Ne? Já měl za to, že už to tak rok umí. :/
    • montatatana
      Je to jen revize HW. Nic jinyho nez par soucastek se nemeni. To je prece logickej vyvoj.
    • Zpětné kompatibility se u Sony nikdy nedočkáááš, jako že si říkáš Jantaaa.
      • Už nashromáždili dost vyreklamovaných kusů, abych z nich mohli recyklovat plast a začít vyrábět další lehčí verzi. Tomu já rříkám logický vývoj *1*
  • A cože je na tom tak nového? :D
  • ted si tu vyblil nesmysl roku Teo! :D jasne ze ps3 vyuziva vyhlazovani hran! napr. MSAA, FXAA, MLAA atd..
    • ano, ale oproti xboxu ho nevyužívá teda moc dobře;)
      • nevyuzivaji.. vyvojari.. :)
        • a nevyuživajího proč? Protže na to ps3 co? NEMÁÁÁ :D:D ne sranda uznávám obě konzole, ale xbox má navrch graficky:)
          • maly priklad dobre udelane verze pro ps a to s AA http://www.eurogamer.net/gallery.php?article_id=1352530#anchor
  • och boooze, radsej nech vydaju novu ps4 jak nove verzie starej ps3. *10*
  • kde ste vzali spotrebu 200W??? kdyz je v novy verzi nejakejch 80! :)
  • Ja len dodam, co sa tyka vizualnej kvality filmovych scen v hrach ma PS3 vyhodu ako voci X360 tak voci PC pretoze na oboch platformach su videa komprimovane (kdezto PS ma vdaka bluray plnu kvalitu - vid velkosti God of War 3, Killzone 3 na mediach)
    Audio je takisto na PS3 takmer vzdy DTS (X360 ho ani nepodporuje)

    Vynimkami su len multiplatform tituly, ktore sa primarne vyvijaju pre X360 alebo PC... Pre porovnanie Crysis 2 ma na bluray nejakych smiesnych 5GB.

    *3*
    • A co se týče vizuální stránky her, tak PS3 neumí "vyhlazování hran", a proto hry na něm oproti PC a Xboxu mají hrany/kostky. Nic, kvůli čemu by si ji člověk neměl koupit...
      • Nez neco reknes, tak si o tom neco zjisti.
        • Tak mi to prosím vysvětli. Mám za to, že PS3 neumí DirectX, tady ani "antialliasing", takže?
          • Takže ještě jednou pro tvé pobavení: X360 = DirectX, PS3 = OpenGL ES (http://en.wikipedia.org/wiki/OpenGL_ES). Děkuji a nashledanou! *1*
            • nedavaj pac to PS3 nestiha jako kazda konzole... uz to presluhuje jako CRT TV myslim si ze to je i technologicky na stejne urovni xD me nekdy prijde ze PS3 bezi jeste na elektronkach xD
            • tak to sry, mas pravdu ale antialising ps3 pouziva, jak hw tak sw zalezi na tom co develop team zvoli..
          • boze ty si hlupak kluku.. jasne ze ma directx9 a antialising neni jen o directu, je sw a hw..
            • Re:Kulda - a tvuj mozek taky asi neexistuje kdyz ani neumis otevrit stranku z odkazu *1*
            • stranka neexistuje.. umiram dal.. :D a ne ps nepouziva opengl, pouziva dirtect to vedi vsici.. :) japka pouzivaj opengl (myslim) :)
            • http://community.us.playstation.com/thread/1454325?start=0&tstart=0 Umírej dál *1*
            • opengl? jezis ty mas dost! :D umru tu smichy asi... :D
            • Myslel jsem, že PS3 jede na OpenGL, ale jsem jen hlupák, takže pravdu budeš mít nejspíš ty *1*
  • Proč?.Co od toho čekají?
    • Neprolomitelnost.
  • me by zajimalo kdyz uz teda vydavam novou verzi tak proc ji aspon trosku nepoladim HW, protoze dost her se potyka s FPS dropama lehkej upgrade by je mohl odstranit
    • Však on bude polazen. Jen se o tom nebude mluvit. Určitě to nedělali kvůli váze, spotřebě a světýlkům na konzoli. Viděl bych tady nějaké zabezpečení proti hackerům :)
    • toto je nemozne, konzole musi mit jednotnej hw..
      • nemusí, ale proč by to někdo dělal, když není nucen, že...
  • PS3 se blíží do fáze slide show průměrem 15fps *11*
    • videl jsi treba InFamous2?to je po graficky strance fakt parada a hlavne to bezi v pohode,aspon ja jsem u dema nezaznamenal nejaky to tvoje slide show.uncharted 2 a killzone 3 je taky pekny pokoukanicko.uncharted 3 uz brzy vyjde a myslim ze to bude jeste lepsi jak dvojka,kde me obcas padala huba.pripada me ze hry ktere jsou primo pro PS3 jsou fakt hodne koukatelny narozdil od multiplatforminch zalezitosti,ale ja si PSko poridil hlavne na only tituly a bluray filmy.slide show se opravdu nebojim

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit