Přejít na výpis diskuzí
Soubojový modul Star Citizen vyjde během dubna, na hře pracuje už 212 lidí
5.3.2014 | Petr Poláček
107 příspěvků
-
Pre existujucuich backerov a hracov, ktori planuju kupit hru po dokonceni:
Ak sa vam nepaci idea lietania solo a chcete dosiahnut viac so skupinou priatelov, pozrite sa na:
http://www.starcitizen-sgc.com/
Anglicky hovoriaca organizacia, clenovia z US a EU. Idris+mnozstvo malych lodi. Pridajte sa uz teraz a zapojte sa do rozhodovania o buducnosti organizacie Stargate Command! -
ten totalni dementt co šilhá jak krypl ,kdyby se radsi na tu svoji sracku ktere si rika star citizien vysral a dal ty prachy radsi na kingdom come tak by udelal daleko líp,už mě sere jak předstira jak na te hře strašně makaji a stejně maji za takove prachy velke h vno at chcipne
-
-
Co jsi dokázal ve svém ubohém životě, že ho urážíš? Jo počkat tobe je 14.
-
a proč jako však pišu co si o to myslim a jěště navíc je to pravda ,a to že muj nazor okomentuje nějake děcko co vubec neví,mě fakt sere :D
-
-
Jestliže se tvůj názor rovná tvé inteligenci, v tom případě upřímně lituji tvoji maminku. Určitě si původně přála chytré dítě.
-
-
PS muj nazor se rovna tomu jaky je chris roberts krypl ,a vubec nevi ,beztak by se na tu hru sam vymrd l ,a tedka urcite somruje od dana vavry figle na cry engine :D :D boroček
-
drž zmrde hubu bo si tě najdu moje matka mi nesaha ani po kotniky tak nwm co to mluvis za sracku
-
bohuzel, nekomu si ty opice narodit halt musi.
-
-
bohuzel clovek se vyvinul s opic takze stebou souhlasim nekomu se ty opice narodit musely :D
-
-
Člověk se nevyvinul z opic, ale chápu že jsi propadl jak z češtiny tak z biologie.
-
-
-
-
you tried your best and you failed miserably - the lesson is, never try
-
to že mě to sere sem myslel ironicky *1*
-
-
To dneska odněkud utekli chovanci, nebo proč se to tu hemží tolika negramoty a egohoniči? Ať hledám, jak hledám, nikde žádná zpráva není. To mě trochu děsí.
-
myslim, ze lehka cenzura komentaru by fakt prospela................. *7*
-
za ty prachy už to měli mít hotové :D :D
-
-
Libi se mi ze dalsi sretchgoal bude tym pro tvorbu nastroju pro proceduralni generovani.
-
Mne sa hrozne moc páčia Vandool a tie ich Scythes, dúfam, že dostoja svojho výzoru a boj s nimi bude predstavovať patričnú výzvu *5*
-
Pamatujte na ma slova, tahle hra bude ta nejvetsi herni katastrofa od dob Daikatany. Utopenych nekolik desitek milionu dolaru, 200 lidi pracujicich na radoby legendarni hre, ze ktere jeste nikdo nic nevidel (ten hangar je dobry prusvih).
Tohle bude katastrofalni fiasko, ktery zrejme pohrbi i samotnej Kickstarter, protoze tenhle blizici se prusvih galaktickych rozmeru se nezastavi jenom u Robertse. Delat hry pro fanousky od fanousku sice zni jako krasna teorie, ale nefunguje. Zname to z Ouya, zname to z ty adventury co se rozupulila vejpul a budeme to znat dal.
Kickstarter projekty jsou mrtva vec a Star Citizen bude symbolicky nejhorsi a nejdrazsi videoherni ostudou vsech dob, ktery tuto znicujici pravdu potvrdi. -
-
Naprosto souhlasim s tim, ze pokud toto pohnojej ... tak to pohrbi i kikstarter.
Ale nebyl bych takovej skeptik, co se tyce podobnyho financovani. Jen bych to videl spis tak, ze nejdriv musi dotycny neco funkcniho predvest (myslim fungujici hru, ne hangar ...) a pak mu trebas hraci prihodej na dalsi vyvoj - viz minecraft. Budoucnost vidim spis v tomhle modelu. Je to totiz mimo jine o tom, ze i vyvojar vklada nejake finance/cas => nese riziko => ma motivaci to nepodelat. -
Běž do lékárny a chtěj vitamíny I + Q, prý je pro zamindrákovaný uplakánky teď dávají zdarma. *3*
-
Co bylo špatného na Daikataně? *9*
-
mam podobny nazor, nie preto ze si myslim ze ta hra bude zla, ale preto ze pokial ta hra nebude najgenialnejsia zalezitost poslednej dekady bude povazovana za sklamanie, hype okolo toho je neuveritelny a cele im to vdaka tomu buchne v rukach
-
-
Moderný nástupca Wing Commanderov. Toto jediné ja potrebujem, aby to pre mňa bola bomba. Dáky hype mi je u pr*ele *5*
-
toto je trochu iná kategoria hráčov, nie sú to tupé masy alebo casual hráči ktorí nedokáže odhadnúť to čo od hry môžu a nemôžu očakávať.
-
-
Za 45minut 22 mínusek ... asi vůbec nemáš pravdu. *1*
Ale líbí se mě, že to někomu za to stojí. *7*
-
-
Tak oni za to hype nemůžou ... o to se starají fanoušci té hry. Vždyť oni ani nemají skoro žádný rozpočet na marketing.
-
-
lol ... ne oni vubec neustale nevybizej lidi at prihodej dalsi $$$, ze bude dalsi funkcionalita ... vubec ne ...
OK, "slibuju, ze kdyz mi prihodite na ucet 100M Eur ... ze zaridim, ze kazdy NPC svama povede rozhovor v libovolnem jazyce na libovolne tema" -
-
Tak oni udělali hlasování, jestli mají s tímhle pokračovat a rozhodli si sami lidi. Ale nevybízejí lidi aby přihodili další peníze ... prakticky všechno co je v těch stretch goalech je něco s čím se počítá do budoucnosti. Takže to v té hře bude tak jako tak.
Ale pokud je nová loď, nebo novej systém obrovský hype ... tak potom ok. *1*
-
-
-
-
Už zase je unban? Nuda, snaž se více. Jo a když už naklikáváš, tak aspoň nějak rozdílně, na aby všichni tví odpůrci měli -10..... *7*
-
-
Ale tak když ho to baví. U normál porna nepohoní, tak má aspoň diskusi.
-
-
"...a soudím tak absolutně z ničeho," řečeno slovy Homera Simpsona. Broken Age je rozpůlený, ale sklízí vysoká hodnocení a celkově vzbuzuje kladné ohlasy - takže žádný průšvih. Na závěr bych si dovolil jednu symbolickou otázku, na kterou snad ani nemusíš odpovídat: To vážně čekáš, že Hangar module bude něco jiného, než hangár, kde si můžeš prohlížet lodě, tedy přesně to, co vývojáři tvrdili, že bude? *7*
-
Tak černě bych ro zase neviděl. Každopádně ode mě mají je ten základní příspěvěk, takže i kdyby to dopadlo tak jak věštíš, tak by mě to zas tolik nebolelo.
Co přesně máš namysli pod pojmem "ten hangar je dobry prusvih" ?
Co se tam prošvihlo? -
-
On ten hangár zaprvé ani neviděl a za druhé je to jenom jeden přejmenovaný klikací trol.
-
-
Docela mi je ho líto. To mu musí zabrat hrozně času, aby oponentům naklikal tolik mínusek a sobě pluska. No každopádně když dojdou argumenty, tak co mu pak zbývá.
-
Asi na tom něco bude. Stačí se mrknout, které příspěvky v tomto vlákně mají hodnocení +10 a které -10. Že by náhoda? Těžko.
-
-
-
S kickstarterem to ma spolecneho leda tak to, ze se vybrala zakladni "mala" castka v porovnani s celkovou. Navic jak muze nekdo rict, ze neco bude katastrofa, kdyz zrejme ani nesleduje jednotlive zpravy, ktere vydavaji.
Navic nejdrazsi nemuze byt a to z duvodu soucasnych AAA titulu, ktere se neboji tak enormnich castek, kterych zatim nema sanci Star Citizen dosahnout. Kam tecou ty miliony nebo miliardy ? Rozhodne ne primarne do vyvoje dane hry... takze na ostudu zapomen...
Samozrejme cekam na dogfight a az pak mohu hodnotit dalsi postup, ale rozhodne bych to nehodnotil tak negativne s takovym mnozstvim informaci, ktere ti vetsina firem neukaze. -
Já ti dal plus. Ne proto, že bych s tebou stoprocentně souhlasil, ale mám prostě podobný obavy. Mínuskáři by se mohli zamyslet. Tenhle projekt je sám o sobě hodně kontroverzní. Pokud uspěje, položí základy kolektivního financování. Pokud neuspěje, což je také pravěpodobné, protože obrovský projekty, který byly pro někoho snem, jsou obvykle fiaskem, ale ani v jednom případě nešlo o nějakej croudfunding. Takže se uvidí.
-
-
Tak každý kdo do něčeho takového jde si je vědom rizika, to riziko je u každého Crowdfunding projektu. Ale lidi jsou ochotní to riziko podstoupit, protože pokud chtějí zase hrát hratelné hry a ne kopírky velkých studií, tak není jiná možnost.
Ale na 100% bude Star Citizen pro velké množství lidí obrovským zklamáním. Hromada lidí od toho očekává další příchod krista. Pokaždé, kdyý CIG něco odhalí, tak je hromada lidí zklamaná, protože čekali nějaký nadpozemský systém.
Taky Chris má plány na několik let dopředu, takže při vydání nebude ve hře zdaleka všechno. Chcou to vydat za rok až dva ... a jen věci ze stretch goalů vypadají tak na 5let práce. Prostě většina co je ve stretch goalech nebude ve hře při vydání.
To že to skončí fiaskem bych se nebál ... než X: Stillbirth to horší být nemůže. *1* A pokud to bude jen trochu dobré tak si to najde hodně hráčů, protože jiný vesmírný simulátor s větším Multiplayerem na trhu nebude. Kromě Elite, která ale bude ještě víc instancovaná a bude mít ještě omezenější MP.
-
-
už to nehul, vymýslíš pak pěkný prasečiny *12*
-
-
On jenom věští z ho*na ... no a dneska měl pěknou sr*čku jak vidím.
-
-
-
Som zvedavý na finálne HW požiadavky, keď z toho chcú ždímať maximum. V každom prípade mám odložené peniažky na upgrade alebo novú zostavu, záleží, aká bude situácia na trhu. Lebo čo som teraz pozeral testy procesorov, môj 3 roky starý i7-2600 sa ani neoplatí upgradovať :( Minimálny pokrok.
Snáď sa ale intel dovtedy ešte pochlapí. Naviac SC by mal podľa všetkého podporovať 6 a 8 jadrové procesory. To bude vôbec asi prvá hra? -
-
No hangár mi jede nádherně na 120 fps při maximálních detailech při ani ne moc drahé soustavě (i5 3470 3,2 GHz, AMD R9 280X OC a 16 GB RAM). Ale sám si myslím, že to není nic, co by vypovídalo, jak to pc zvládne ve hře. Ale nezlobil bych se, kdyby to stačilo na nejvyšší požadavky. Sám jsem na to zvědavý.
-
-
120FPS? Při maximálních detailech? *8* Jako fakt? Oni to tak výrazně optimalizovali? Tomu se mi nechce věřit, ale vyzkoušim. (nemínuskuju, reaguju)
-
-
Dneska mi to jelo na 25 fps. Nevím jak to, ale lítá to docela zvláštně.
-
Tak jsem to zkoušel a na něčem podobným s HD7950 jako má Veskoslav jsem měl tak odhadem 30FPS. Inputlag byl zřetelný. Takže 120FPS je fakt úlet.
-
No ono záleží na sestavě ... na mojí sestavě mám na max detaily 1920 * 1200 cca 15FPS.
http://www.czc.cz/18739krrd4g3tac29vcr5d12r8/seznam
O tak dva patche zpátky sem měl kolem 70. Takže je to hodně o štěstí. *1*
-
-
-
nove enginy uz z 6-8 jadier vedia nieco vytazit takze nie prva nebude ale môžu hru lepšie optimalizovat, takže napokon medzi 4 a 6 jadrom bude u citizenu citelný rozdiel. Ale radšej by som si odložil na Oculus a dobru graficku kartu, i7-2600 je slušný procák, stači trochu pretaktovat a na dalšie 3 roky mas pokoj :)
-
-
Jediná hra v současnosti, která vypadá next-genově...
-
-
A přitom není na next-gen konzole zatím, což je divné *7*
-
-
:D
-
-
Ona už je aji nějaká ukázka? Zatím, co jsem tak viděl, tak ukradli 40 mega umaštěncům a pořád něco slibují.
-
-
Ona se dnes rozdava nejaka cena za nejdementnejsi prispevek dne?
-
-
Ještě mu to neřekli, ale přihlášky byly pouze do 1.2.2014.
-
-
nikolivěk přihlášky byly prodlouženy do 29.2.2015
-
zamysli se co jsi napsal
-
-
Řekl negramotný trolí kryplík;)
-
-
-
-
Jo ukradli je ... vyloženě Chris chodí od domu k domu a krade tam peníze. *7*
-
-
Že ti to stojí za to reagovat:) Tenhle pseudoblbeček, který tady píše jako max a speedo za to rozhodně nestojí. A ještě si na své hloupé kecy prokliká, jak je frajer.
-
-
A další trolí blbeček dorazil.
-
-
Víc toho nemáš? Pravda bolí co blbe?
-
-
Když už: "Pravda bolí, co blbe?" Ale to bych chtěl po Tobě asi moc. Doufám, že Tě brzo smažou a půjdeš do pekla k ostatním tvého podřadného internetového druhu. Ale jo, leč si frustrace z toho, že jsi hlupák. Dva tvé komentáře, co jsem četl jenom vypovídají, že IQ bude někde u dolní hranice demence. *3*
-
-
2max-'vtipek' to je. Ale na urovni materske skolky
-
Ano Maxi, tvůj hloupý komentář o CoD také vypovídá, že IQ bude někde kolem 80..... *7*Trolit se musí umět, ty jsi akorát za hlupáka.
-
posílat nekoho do pekla jen zato že udelal ftipek na internetu, z čeho si lečis frustrace ty?
-
-
-
-
-
-
Sakra, musím tú hru prestať sledovať, lebo samou nedočkavosťou si vykúšem všetky nechty, kým to vydajú *13*
-
-
Tak mezi hryzáním nehtů sleduj videa z multiplayerové alfy Elite Dangerous. *5*
-
a proč, vždyt je to jen codko ve vesmíru. s tím rozdílem že v codku jsou alespon zajimave a hezke mapy a ve vesmiru je jen tma *13*
-
-
:D ty si frajer
-
Až na ty FPS mise...
-
Hmm tak až bude COD vesmírný simulátor tak se ozvi. *1*
A navíc proč by nemohl mít Star Citizen mít zajímavé mapy? Budou tam planety, na kterých se bude dát FPS bojovat. Akorát boj v SC by neměl mít nic společného s arkádovým COD.
-
-
-
Nevíte, kdy je přístupný hangár? Nebo spíše od kdy?:)
-
-
Nechapu co myslis?
Jestli te zajima jak dlouho uz je hangar module pristupny,tak dlouho. Ja ho mam od zari 2013 -
-
No to jsem myslel:) Jsem to dost blbě napsal. Jsem přeinstalovával systém, tak si tam hážu i hangár na pokochání a zapomněl jsem, kde ho najít.
-
-
https://robertsspaceindustries.com/hangar-module ?
-
-
Včera jsem to našel, ale i tak děkuji:)
-
-
-
-
-
Doufam ze to nepohnojej ...
Jinak to ovsem vypada ... na takovy to otevirani si vratek pro ..."srry, ale neni to hotovy, odklada se na cervenec". A pokud to takhle opravdu dopadne, tak to uz zacne poradne smrdet. Proc? No protoze podobny pindy na tema "musime jeste vylepsit aby to bylo uplne vylepseny" ... sme (trebas) v pripade duka ... slyseli jak dlouho? 15 let? A jak to dopadlo?
Zmena planu "protoze mame prachy" zatim nikdy nevedla k nicemu dobrymu. -
-
Tak oni si k tomu neotvírají vrátka ... oni nám řekli, že se nebudou honit za datumama. Chcou tu hru udělat co nejlíp a pokud se něco nestihne, tak se to posune. Nestojí jim za zádama vydavatel, který by je nutil vydat něco co není připravené k vydání.
Osobně si myslím, že 2015 termín nestihnou, ale uvidíme. -
-
O to ale vubec nejde ... jde o to, ze puvodne slibili prosinec ... pak to odlozili na duben ... v dubnu to mozna odlozej znova ... jakou duveru mas v nekoho, kdo neni schopen urcit termin +- rok?
Nejde o datumy, jde o soudnost vyvojare, a tim, ze zacnou veci opakovane odkladat rikaji defakto to, ze nejsou schopni splnit co naslibovali ...a to nejen terminove. Nasledne, jak se zacnou vycerpavat finance, dojde na "hmm ... na tohle uz neni ... tohle zredukujem ..." ... uvedom si, ze prave ten cas === $$$.
Takze pokud nadhodim, ze neco bude trvat 3 mesice x rekneme 200 lidi = 12 000 clovekodni x nejaky $ (rekneme $250/clovekoden ... pokud levne) to mas 1M. Pokud z toho najednou bude 1/2 roku ... tak to je dalsi M ... ktery bude trebas nekde jinde chybet.
Kdyz vemes, ze maj 40M, a strelim ze 1/2 sezerou technologie/licence/... tak maj 20M na vyvoj /4 = cca 5let. Pak koncej. Ano, mozna ze castka jeste ponekud naroste. Ale pokud do tech nejpozdeji 5ti let nebude hra hotova, nikdo ji nikdy nedodela. -
-
pokud víš o "levné"práci za 250,- USD na den, mohl bys mi ji dohodit? dík *6*
jinak máš pravdu, ale nevím proč tě to šokuje, jde o zcela normální rozpočet a reálné cíle, s tím, že v herní branži je zcela normální hru odkládat, to už snad jako čtenář tohoto magacínu víš, že! Nebo si čekal, že přijdou s nějakým zázračným systémem, který jim umožní vydat AAA hru v 50 lidech za 2 roky, aby ses ty mohl cítit klidný, že o tvé peníze je postaráno. Tedy ... zaplatil sis? Mám pravdu? Protože jinak .... *1* -
Softwarový vývoj se nedá přesně predikovat. Je naprosto normální, že se věci odkládají. Neznám jediný velký projekt, který by si nedovolil posunout své milníky. U her s vydavately je takových odkladů sice méně (pokud jsou veřejnosti známé), ale pak je to vždy na úkor kvality.
Star Citizen nemá vydavatele a řeší mnoho technologických vychytávek, které bezesporu znamenají, že je čeká mnoho nepředvídatelného. Odkladů tak bude ještě požehnaně. A proč? Protože je to v softwarovém vývoji zcela normální.
Kritizovat takový vývoj hry a lamentovat nad posouváním termínů, je sice naprosto vpořádku, ale je zcela mimo mísu a z podstaty problému naprosto hloupé. -
-
To se pletes, SW vyvoj se da predikovat velmi presne (+- dny), ovsem musis vedet co delas. Navic, kazdej slusnej clovek, kdyz se ho zeptam "kdy to bude" ... tak mi rekne "za mesic", i v pripade, ze si je 100% jistej ze za 14 dnu. Vzdy je totiz lepsi dodat dilo pred terminem, nez se pak dohadovat s nas…ranym zakaznikem, proc to je ste neni.
Pokud pak nekdo neumi rict jak dlouho neco bude trvat, znamena to jedine - pousti se do neceho, o cem vubec netusi => nepis to neni ani schopen zvladnout. Coz ostatne uz mnoho podobne financovanych vyvojaru predvedlo v plne krase. Zaroven to znamena, ze ten clovek ani nema predstavu, kolik to vlastne bude stat.
Pak to dopada tak, ze hra je vydana nekde ve 1/3 vyvoje, protoze dosly $$$ a vyvojar doufa, ze se chytej dalsi hejlove, ze kterych neco kapne.
Kazdej podobne odklad pak jen priblizuje vyse zminenej vysledek. -
-
nech ho, je to blázen, má svůj svět *3*
-
:D :D :D nepletu; pracuju pro SW společnost s padesati tisici zamestnanci, dvaceti vyvojovymi laboratoremi po svete, co kupuje softwarove spolecnosti na pric svetadily za miliardy dolaru kazdy rok; ja vim, o cem mluvim.
Jestli opravdu neveris, ze vyvoj hry, ktera si klade takove cile a hleda nove metody a technologie, se da predigovat na dny, tak si bud opravdu hloupy nebo naivni.
-
-
-
ale ved v clanku mas jasne vysvetlene, ze odlozenie terminu je dosledkom urychlenia vyvoja aby nemuseli jednu vec robit na dva krat, takze namiesto násilneho plnenia slubeneho terminu idu po efektivite ktora bude mat pozitivny dopad na hru, vratane toho financneho.
-
-
Podobny pindy se objevujou s kazdym odkladem cehokoli... a dycky se najde dost takovych, kteri to sezerou i s navijakem.
Mimochodem, zrovna doladuju jednu aplikaci ... dodavatel ji slibil dodat do dubna ... lonskyho roku. Nekdy v 1/2 cervna prisel na to, ze ta "nejtrivialnejsi" vec, kterou tam "da za 5 minut" ... jaksi nefunguje a fungovat nebude. Takze to musel cely predelat. Nejspis na tom pekne prodela ... ale to je jeho problem.
Takze jednoducha fakta ..
1) slib, ze v prosinci bude modul ... neni
2) slib, ze v dubnu bude modul ... a ted zahajeni ustupu, ze mozna, kdesi cosi ... se to nestihne
=>vyvojar je nesvepravnej vul, kterej nevi co slibuje? To nevedel v prosinci, ze to do dubna nebude? -
-
no tak ty o vývoji nevíš vůbec nic *1*
-
A kde si zase slyšel, že to do dubna nebude?
Btw ... oni slíbili 10. 4. že bude odhalený DFM na akci ... a několikrát u toho řekl, pokud se něco nepokazí. A že pro Backery bude pravděpodobně někdy potom. Ale už neřekli přesné datum.
-
-
-
Tak pochybuju, že by hru dělali 5 let. Navíc dostávají každý měsíc další 2 miliony dolarů. Do konce roku bych se nedivil kdyby měli kolem 50M. Takže o peníze bych se zatím nebál ... chcou vydat hru za rok, já bych počítal spíš se dvěma, určitě ne s pěti. Je potřeba si uvědomit, že ta hra se bude vydávat v celkem základním stavu. A většina věcí ze stretch goalů tam nebude ... to jsou věci, které příjdou po launchi.
Já osobně zatím důvěru mám ... odložili DFM o 4 měsíce a měli k tomu dobrý důvod. Ostatní moduly nikdy neměli pevně stanovené datum, to byli jen předpoklady, takže tam se nedá mluvit o odkladu. SQ-42 chcou mít prvních 10 misí na konci roku, takže tam se ukáže jak umí plnit termíny. -
Chlape, nejdi studovat nikdy ekonomiku, fakt ti to nejde. A hra má být v roce 2015. A 40 mega u SC odpovídá cca dvojnásobné částce u ostatních studií, které to nevybírají tímto způsobem.
-
-
pise retard…ovanej blb, kterej neumicist ... a pocty jsou pro nej vec zcela neznama ...
Ta hra vyjde v roce 2015 presne stejne, jako soubojovy modul vysel v prosinci. -
Rekl nekdo kdo se zasekl na rozdilu mezi ekonomii a ekonomikou? *5*
-
-
Nechci ti brát iluze, ale je existuje jak studium ekonomie, tak i ekonomiky;)Sice je to "pseudoobor", který je defacto součástí ekonomie, ale to je jedno. Je moje chyba, že jsem napsal ekonomika místo ekonomie.
-
-
-
-
-
I v pripade "Duka" vyvojari prakticky denne probirali jakoukoliv ''prkotinu'' ve vyvoji a progresu hry?
-
-
Pokud ti ruce s google slouzi, tak i tady najde desitky clanku.
-
-
Jo? Tak sem s nima. Pokud skutečně nevidíš rozdíl mezi DNF a tímto, tak ani Google nepomůže:)
-
-
retardovanym blbum neposluhuju ...
-
-
-
-