Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • PoE dobry az na ten nudnej pribeh a celkove nezajimavy postavy (v porovnani s baldurs gate), tak snad to tentokrat bude lepsi..
  • Těšim se moc, akorát bych bral radši tahový combat.
    • letos bude tahovek dost, divinity 2, torment a ještě něco s vikingama.
      • Veskoslav
        Divinity 2 už vyšlo:) Asi myslíš Divinity Original Sin 2:) Pardon za rýpnutí, ale občas některé hry prostě mají své "bratříčky" s podobném nebo stejným názvem.
        • a myslíš si, že byl tvůj příspěvek nutný?
      • Ani jedno tenhle ro nevyjde. Vsechno odlozeno
  • Morraw
    Na tohle se začínám těšit víc než svého času na PoE. 4 postavy v partě jsou přesně tak akorát.

    A normálně se k formě textu nevyjadřuju, ale ten česko-anglický kočkopes, co tam Aleš popsal.. některé výrazy jsou tam česky, pak najednou anglicky, pak se to míchá "porovná hodnota accuracy s defense". To je fakt něco. *13*

    Navíc originální (anglický) název se píše do závorek a né naopak.
  • Kinet1c
    Priznam sa o otomto som nepocul, dobre vediet, ze znova vide nieco taketo nadherne, super. Vedel som iba o D OS2 a Torment, teda ze vide, kedy to taktiez netusim :D.
    Je dobre, ze vychadzaju a budu vychadzat taketo hry.
    Mozno prva vlna bola kus retro nostalgia, ale vtedy sa ukazalo, ze o taketo typy hier je stale obrovsky zaujem a velmi dufam, ze este nejakych desiatok rokov potrva :D.
  • Dotaz: parry se opravdu překládá jako parírování? Dle všeho je parírování pouze v šermu (viz Klimeš, Slovník cizích slov), angl. parry je širšího významu jako blokování, odrážení apod. úderů bez ohledu na typ zbraně. Díky za reakce.
  • Hlavně ať ošéfujou loadingy. Úplně mě v Pillars ubily.Loadingové peklo i na SSD.
    Musím na to první zapomenout než Pillars dohraju, teď jen z pohledu na loading se mi dělá nevolno.
    • Lukyz
      Je fakt, že jsem PoE koupil asi před měsícem a ty loadingy jsou opravdu otravný.
      Dokonce jsem hru přehodil na SSD a žádná změna nenastala, takže bych to přisuzoval Unity enginu popř. optimalizaci.
      • Jo, Unity engine je docela sh*t. Děsí mě, že na něm dělají remake System Shocka.
        • Unity je hrozna srag*ra, je to engine pro chudy, takze ho ma dneska kdejaka hra, proptoze lidi co si mysli ze muzou delat hry je skutecne spousta, viz totalne zaplevelenej steam hernim odpadem.
        • Já myslím, že je problém v rozložení loadingů, kdy load lokace, load město, load část města, load dům, load patro domu ...
          Radši bych, aby byl potřeba silnější stroj pro rozjetí Pillars, ale méně loadingů.Přece jen dnes není problém uložit značnou velikost do RAM, která i před osmi lety byla pekelně rychlá. Pillars jsem začal na osm let starém PC a loadingy jsou stejně otravné na mé i7. *13* Možná je to dáno starým savem, ale na začínání znova se ještě necítím. *1*
  • hrál jsem časnou verzi PoE. Ten soubojový systém nebyl uplně špatný, ale byl nevyvážený - nevyvážená povolání (některá k ničemu, jiná OP), většina kouzel byla nuda. Myslím že D:OS mělo lepší soubojový systém. Kdyby se zkombinoval svět a příběh PoE se soubojovým systémem D:OS, tak by z toho byla téměř dokonalá izometrická hra.
    • časná verze, co k tomu dodat lol
      • samotného by mě zajímalo, jestli se jim podařilo tu hru vybrousit, vylepšit v pozdějším vývoji. Já jsem to hrál asi 2 měsíce po vydání původní hry, datadisky jsem vůbec nehrál. Takže třeba je to teď vyváženější
        • Ne, vetsina souboju je s prstem v nose, pouze kdyz si zvoli hard + option pro vyssi level, tak je to maso, ale vetsinou diky chybe, ktera nasobi staty protivniku pri kazdem quick savu - takze to vypada, ze protivnici pouzivaji cheaty - cekam na opravu - snad ve verzi 3.04, ale porad se aplikuje zhruba ta sama taktika.
  • Vypadá to slibně. Každý kvalitní RPG vítám, ty dnešní mlátičky typu Zaklínač nebo Bloodborne už nemají s RPG nic společné.
  • No na mě moc depresivní *1*
  • Pillars bylo celkem o nicem, a tohle bude to same v bledemodrem. Jo, Pillars ta slavna hra z kickstarteru, dneska si na ni uz vzpomene malokdo..holt prisly novy konzole, grafika se na PC konecne pohnula a tyhle cmaranice z roku 1999 prestali bejt zajimavy. Samozrejme par fandu co to hrajou se najde. upozornuju ze nemluvim za sebe, ale globalne..vydavat takovouhle hru v dnesni dobe plne magorincu jako VR a Pokemon Go velkym vydelkem nezavani. Ale Obsidiani nikdy zadnou dobrou vlastni hru neudelali, takze by jim prechod do kvalitnejsi grafiky zrejme moc nepomohl.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit