Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • uzivatel1982
    Mám problém i s tím naplno uživit netflix nebo 4k video. Streamovani her mi přijde jako věc, která má ještě čas. Navíc ty odezvy budou znát vždycky. Nejsem fanoušek tohohle řešení. Localni hw se prostě nenahradí. To je tak na vzdálenou správu a ne na hraní.
    • Ja nevidim ani tak problem v latenci, spouste zanru to nevadi (ruzne walking simulatory, iso-rpg, ...) a zaroven dnes stejne mam na spoustu serveru ping mensi nez 10ms s tim uz se da odehrat spousta her.
      Dalsi dulezity bod je, ze v pripade singla player se to nemusi stremovat jako video ale klient muze dostat predpocitane sceny. Velmi podobne jako se treba drive "zapekaly" stiny a svetla do textur. A muze si dopocitat jen drobne veci na ktere je treba reagovat.
      Event loop jde resit tim, ze ji lokalne pocitas "odhadujes" a server to muze validovat/upravit. Tenhle model navic uz "umime" a uspesne testuji projekty MMORPG ala WoW :)
      To co me ale opravdu desi je, ze v dobe streamu uz nebudu vubec kontrolovat tu hru. Zahraju si i zitra? Je to o krok dal nez dnesni vydavani her s ohromnym day 1 patchem (kterej kdyz je to nejak nutne porad muzu i s hrou zalohovat na PC, pokud je to konzole muzu vyrvat disk atp).
      Obecne herni trh ukazuje nevyhody vsech closed source produktu plnych DRM. Herni scena by potrebovala Free Software hnuti a alternativni bussiness model jako sul.
  • VortexCZ
    Pamatuju si začátky OnLive služby a ten úžas, kdy jsem hrál na starém notebooku Assassina 2. Všichni okolo mě nadávali na lagy, ale já si nikdy ničeho nevšiml. :-D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit