Přejít na výpis diskuzí
Spekulace o Assassin’s Creed Odyssey mluví o návratu některých klasických prvků
1.6.2018 | Šárka Tmějová
43 příspěvků
-
já bych uvital kdyby když mě honí stráže nebo kdokoli, aby z nich najednou taky nebyli assassini co umí šplhat a skakat jako já
-
-
Člověče nechci kecat, ale mám takový pocit, že už v Origins lezli jen když tam byl žebřík. Nejsem si teď úplně jistý, ale nepamatuji si, že by mě naháněly stráže po střechách, a to jsem tam nahrál dost hodin.
-
-
predemnou utikala nějaka slepice u jezera když sem ji zchránil manžela a místo aby utíkala okolo takovejch stanů tak lezla a skákala přes ně... no šilena komedie xD
-
-
Lidí ale umí šplhat a skákat i v realu.
-
-
Většina lidí má strašně špatnou prostorovou orientaci, obzvlášť neumí využívat pohybu po vertikální ose.
Je to dáno evolucí, poté co naši předci se začali odlišovat od opic a začali chodit po zemi, to šlo s využitím vertikální osy do háje. -
Ano deme*te. běžne je vidím na ulici... už te vidim jak vyskočíš na římsu. a přítahem vyskočíš metr vysoko na další drobnou nerovnost....
-
-
-
-
Pak by sem zas někdo psal jak je ta hra blbá, že stačí chodit po střechách a nikdo na vás nemůže
-
-
Souhlas s Vámi oběma. Ale co si tak pamatuju, dobře to řešilo AC2. Tam tuším, minimálně, v Benátkách, byl vstup na střechy automaticky zakázán a byly tam na různých místech stráže. Ano při souboji to sice také najedou byli zdatní parkouristi ale kdyby třeba jejich pohyb omezili na jednu, dvě střechy, kam doskočí bez parkouru, tak by se dalo vytvořit i nebezpečnější prostředí na střechách
-
-
Myslim, že stráže na střechách byli v každém dílu.
-
-
Od toho sem snad assassin ne? vypada to hrozně debilně když 10 stráží šplhá a skáče po strechach jak kdyby to byli všichni assassini
-
-
Celý Assassin's Creed je nereálný...
Od "skoku víry" desítky metrů do hromádky sena až po souboje...
-
-
-
-
Staré řecké báje a pověsti byla asi moje nejoblíbenější knížka v dětství. Nemám teda problém, když to hodí víc do fantasy. + AC:O mě bavilo a vypadalo naprosto fantasticky. Jen bych ještě odladil souboje, do příště. Na klávesnici docela neintuitivní a celkově takový.. ech. Ale já se asi budu opatrně těšit.
-
Ve starověkém Řecku měli na lodích děla? *8*
-
-
v bitvě o Salamis použili řecké státy proti peršanům poprvé elektromagnetické kolejnicové dělo poháněné výkaly sta volů.... true fact
-
Jistě. To je známá věc. Kdejakej námořník byl jak dělo.
-
Nejenom děla, ale i vrtulníky!
-
-
Dobře řečeno, pane!
-
-
-
Do AC:OD by jsem bral správu bratrstva jako v Brotherhoodu, lovecké mise jako v Rouge, lov vzácných zvířat jako v Kyratském týdnu mody v FC4 a najímaní žoldaků jako v FC5. Bral by jsem, aby statistiky neovlivnovalo oblečení,ale aby se to řešilo přes perky a levely jako v AC:O a více dějových linek. A co je hlavní, více save slotů.
-
-
Mně by místo těchto zbytečných vycpávkových kravin stačil dobrý příběh a dobré postavy, ani jedno od čtvrtého dílu nebylo.
-
-
No čistě za sebe můžu říct, že AC:O byl sice super oživení ale na vrchol série ho postavit nemůžu. Soubojový systém byl super, sice se pořád dalo čekat na útok oponenta, ten vykrýt a dát mu protiútok, ale vykrýt nešlo každého a protiútok automaticky neznamenal zabití. Až potud super. Ovšem osobně jsem nebyl úplně fanoušek egyptského zasazení, žluto oranžová paleta barev mi extra neseděla, Bayek byl takový...mno, nic moc a Aya se mi začala pozdávat až v Hidden Ones. K tomu hromada často nudných side questů a ještě větší hromada lokací k dokončení. Pro získání Game Completion na uPlay na 100% a zároveň získání achievementu Old Habits jsem do toho utopil téměř 200h. A bohužel většinu času to byla lehká křeč. Hromada obleků, které ale nic nepřidali (proč tam byly legendary obleky, je mi dodnes záhadou), žádný rozdíl v mountech (snad velbloudi byli o něco pomalejší než koně), na základnu jste se dostali 2x za celou hru a nic tam nebylo... Zkrátka jsem tak spíše vzpomínal na starší díly, a ano, dokonce i na Unity nebo AC3. Čili vše to, co jsem četl v tomhle článku, mě docela naplňuje nadějí, že podobný skok, jaký udělala série mezi prvním a druhým dílem, by nás mohl čekat teď. Kéž by... P.S.: Námořní souboje jsou bezva ale Connorovu FIREEE se nevyrovnal ani BF, natož šípy z Origins. Ví někdo, znalý historie, zda se v době Odyssey střílelo už něčím jiným, než šípy?
-
-
V zásadě souhlas. Mě Origins nejvíc zklamaly příběhem. Motivace hlavních postav hodně neoriginální pomsta, z vedlejších si pamatuju akorát Kleopatru a Caesara *4* POZOR SPOILER: Nejvíc mě zklamalo, když Aya odjela do Říma a já se těšil, že je konec a další díl bude celý v Římě a vyvrcholí vraždou Caesara. Když jsem ho za půl hoďky zapíchnul, tak mi to přišlo jako hooooodně velká příběhová zkratka. KONEC SPOILERU
AC3 je za mě strašně nedoceněný. Přinesl spoustu nových prvků, pořád se hodně opíral o historii (v tom mě egyptský díl taky docela zklamal), měl výrazné záporáky a nejvychytanější části ze současnosti (na kterou v dalších dílech tvůrci už bezostyšně dlabou). -
-
Tak z toho co jsem za těch pár let odpozoroval v diskuzích a různých herních podcastech, je ac3 považováno za jeden z nejhorších dílů. Po přečtení tvého příspěvku jsem rád, že nejsem jediný, kdo jej považuje za vrchol série. Úvod za Haythama, Connorův výcvik, super oblek, sice nudná města ale krásná příroda, vesnice, která ti na základě plnění side questů, doslova rostla pod rukama a to vše završené námořními bitvami, kterých bylo tak akorát, aby se z toho nestala nuda jako v bf ale zároveň ne málo abys to jen prolítl. V současnosti pak završení série s Desmondem a byl to jeden z mála dílů, co se rozprostíral za nějakého určitého období, resp. dějiny v tom období pamatují spoustu událostí. Francouzsko-Indiánská válka na začátku, pití Bostonského čaje během a vyhlášení nezávislosti na konci, pro mě bylo jediné období, kdy jsem byl zabořený i ve wiki a četl si podrobnosti
-
-
-
V origins jsou kouřový bomby, ne?
-
-
Jsou.
-
-
Takže žádná změna.. uděláme nový postavičky, novou obří otravnou mapu s nudnejma aktivitama a pěkně podle šablonky jedeme dál. Co na tom že už to je po desátý to samý, ti hlupáci nám to stejně sežerou a zaplatí. Gratuluju Ubisoftu, jsou geniální..
-
-
Dělají AC, tak co bys čekal? Že z hry udělají rts nebo závody? AC má být AC
-
-
Ubisoft udělá nové AC. Nové AC překvapivě vypadá jako AC od Ubisoftu. V diskuzích na netu se objeví zhrození hráči, kteří šokovaně zjišťují, že to nové AC snad bude vypadat jako ostatní AC, což oni ani v nejmenším nečekali.
Pěkně podle šablonky se zjevně dá i hejtovat na netu. -
-
No nikdo právě překvapenej neni už. *15* V tom, že to je furt stejný by nebyl takovej problém, kdyby to bylo zábavný, jenže neni. Každej díl obsahuje hloupej 100x omletej příběh o spasitelech asasínech a utlačovatelech templářích a velkou (v Origins úplně zbytečně obří) mapu plnou pořád tý stejný nudný vaty tj. lezení na věže, hledání blbostí, plnění primitivních úkolů na 5 minut a osvobozování táborů, do toho ikonický mechaniky jako rentgenový "orlí" pohled a tagování nepřátel ptákem či dronem. Tahle blbá šablona se táhne s minimem změn už od AC 2 a je těch 10 let naprosto nezměněná, ba co víc, dělají podle ní naprosto všechno (Far Cry, Watch dogs,..). Když to tu bylo 2x, 3x tak ok, ale teď? To ještě nekoho baví furt to stejný? Totální neochota Ubisoftu něco trochu víc překopat.
Jediný co oceňuju je zapojení víc rpg prvků, změnu v soubojích a vizuální zpracování, hlavně historická města, to je to hlavní co mě baví, procházet se po historicky věrných místech se všema památkama atd., to je super. Zbytek hry pro mě představuje hroznou nudu, což je škoda. -
-
Ono se pro nic za nic neříká neopravuj co není rozbité. Proč by měli překopávat něco co se tak dobře prodává, už byste si po tolika dílech mohli uvědomit že ty hry už nejsou děláne v prvé řadě pro hráče, ale pro prachy.
Nelíbí se ti to? nekupuj.
-
-
-
-
ja se těch ninjů v tom feudálním japonsku prostě nedočkám. assassin, ninja to přímo křičí. A oni nic no... tak holt si počkám dál
-
proč zase námořní bitvy, je to pořád dokola
-
Značka ždímačka, která dělá s fajn postav historie kretény.