Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To je pořád kritiky .. pro mě Fallout 3 nejlepší hra, co jsem kdy hrál. Naprosto dokonalá atmosféra, hratelnost, hlavní i vedlejší questy, hudba... a FNV byl taky fajn. A grafické provedení mi vyhovovalo, nepotřebuji nutně ultrafotorealitickou grafiku, ani si jí u tak rozsáhleho projektu neumím představit ... takže říkám, navalte 4ku, už se těšim. :)
    • "pro mě Fallout 3 nejlepší hra, co jsem kdy hrál." velmi smutne
      • Laker, nebuďte z toho smutný ... naštěstí má každý rád něco jiného, stejně jako v životě. :)
  • Fallout 4 - ok. Já se stejně nejvíc těším na Fallout Resurrection.
  • Hele, další zbytečná petice:
    http://www.change.org/petitions/zenimax-media-and-bethesda-contract-obsidian-to-make-fallout-4-3
    • Cahir
      Ale koukám, že jsi podepsal. *3*
      Hraješ si na cynickýho tvrďáka, ale dřímá v tobě srdce romantického válečníka! *1*
      Taky jsem podepsal. Nebylo by od věci to někde vyvěsit, aby to bylo víc na očích. Redakce?
      • Podepsal jsem to s odůvodněním "stejně to nic nezmění". Ale přeci neminu šanci podpořit ztracený případ! xD
  • Pochybujem, že by Bethesda zverila vývoj Fallout 4 Obsidianu. Myslím, že už pre nich majú prichystaný STALKER 2.
    • Cahir
      Obsidian teď dělá na Wheel of Time, pokud se nepletu. *3*
      • No určite makajú na South Parku. Neviem okolo Wheel of Time je už dosť dlho ticho, ani by som sa nedivil, keby s toho zišlo ...
        • Cahir
          Co je mi známo, tak mají dva týmy. Souběžně se dělalo na Dungeon Siege i na Falloutu. A stejně tak se pracuje zároveň na South Parku i Wheel of Time. Sawyer na Twitteru potvrdil, že projekt rozhodně není u ledu, ale že je zatím brzo na nějaké oficiální informace. Dává to smysl, jelikož Sawyer nedělal ani na Dungeon Siege a explicitně potvrdil, že nedělá ani na South Parku... No a do zadku se asi nekope.
    • Pokracovani Stalker serie pod kridla Bethesdy? Pan Buh s nami a zle pryc.
    • Hlavně NE na GAMEBRYU !!! *16* *16* *16*
  • Jasne ze aj ta centrovana kamera stoji zaprd, ale aspon je centrovana *1* Da sa s nou aj daleko odjazdit a pouzivam ju ked chcem mat vacsi prehlad okolo seba.
    • Cahir
      Dá se s ní střílet? Když totiž odcentruješ kameru ve vanille (skrz konzoli), tak ti totálně ujede zaměřovač - míříš na potvoru, ale přitom střílíš mimo. O tomhle Obsidian mluvil jako o limitaci enginu...
      • Teraz som to testoval a z tretej osoby to sice ukazuje asi o 15 cm vyssie, ale gulka dopadla kde som mieril, takze pouzitelne to hadam je.
        • Cahir
          Danke!
  • FNV nebyl spatny, ale do puvodnich Falloutu mel docela daleko. Tech chyb tam bylo docela dost i kvuli zbytecne rozsahlosti mapy. Pohled z vlastnich oci, absence mapy a cestovani po ni + obrovska prazdna uzemi z nej delalo nekdy peknou nudu - napr. prochazeli jste nekdy prehradu nebo sli jste do mestecka mutantu vylecit psa? Lehka obtiznost - napr. zmastit Caesara nebyl problem. Postavy nereagovaly na vyvoj situace - napr. NCR se stale pripravovali na utok davno vyhlazenych vojsk Caesara. Ve vaultech bylo prd k nalezeni atd.
    • Cahir
      Bethesda dala Obsidiánům nabídku udělat za rok a půl hru na Gamebryo enginu - lepší než drátem do oka, nemyslíš? Mapa tam samozřejmě je a i se po ní dá rychle cestovat. Naopak, postavy na vývoj hry reagovaly dost. S tím Caseram jsi to asi nepochopil... Zabil jsi Caesara a předsunutý kemp, hlavní síly legie má v prackách Lanius, což je hlavní záporák, proto se NCR stále připřavuje na boj. *3* Ostatně, závěrečná bitva na přehradě je právě mezi legií a NCR s Laniem jako posledním (případně předposledním) bossem. Hrál jsi to vůbec? O_o
      • Hanzales
        Re: Cahir -> Sákryš, teď jsem chytil nechtěně trošku spoileru ;o) Hru jsem rozehrál až nyní (se všema patchema, dlc, a nějakými těmi mody a je to luxus). F3 jsem hrál nějakou tu chvíli po vydání a NV mně momentálně teda baví mnohem mnohem víc. Skyrim jsem třeba přesta hrát asi po 90 hodinách, tak jsem sám zvědavý, kolik hodin vykisnu na FNV :D
        • Cahir
          Omlouvám se a sypu si popel na hlavu, vůbec mi to nedošlo. Tvá oběť ale nebude marná, věz, že díky tobě budou od spoilerů ostatní zachráněni *1* ... právě jsem to šoupnul do spoiler tagu...
          • Hanzales
            V pohodě :) Já to pobral sportovně. Akorát se sotva rozehřívám (dva dny jsem ladil mody aby to jakože ladilo) a pořádně se do hry zažeru stejně až zítra večer, pač mám pak volno :) Ty jsména jsem stejně zapomněl, akorát si pamatuju přehradu, ale tam jsem ještě ani nebyl, tak až tam dojdu, tak si řeknu, jo, tady bude někde nějaká mela pozdějc ;o)
      • Hral a dohral, ty tve hlavni sily jsem vycistil vcetne hlavniho zaporaka s jednou rukou za zady na nejtezsi obtiznost, takova to byla pohoda. To v Caesarove stanu me aspon jednou sejmuli, narozdil od tech tvych hlavnich sil. A tu zombii vcetne cele ochranky v New Vegas jsem taky sejmul, smudlo. Problemem hry je rozsahlost mapy a jeji pomerna prazdnost - pokud jsi napriklad plnil quest s rozdanim novych kodu pro jednotlive hlidky NCR, tak vis o cem mluvim, tedy pokud jsi to hral. Lepsi by bylo mene rozsahle oblasti s klidem ve 3D, ale propojene mapou jako F1 nebo F2. A mapou se dalo cestovat pouze pokud jsi danou oblasti prosel, pokud si dobre pamatuji.
        • Nizka obtiznost FNV je zapricinena - 1. Pokud si na zacatku zvolite v Inteligenci 8-9, pak mate mraky dovednstnich bodu na rozdavani, 2. Plazmova zbran v 20% hry? 3. Dostatecne mnozstvi naboju pro plazmu po celou dobu hry? 3. Jedna z nejlepsich plazmovych zbrani v 40% hry? 4. Power armor v 50% hry = neznicitelnost v 50%, pokud nejste opravdova jelita 5. EDI hned na zacatku = nosnice a temer neznicitelny companion 6. EDI po vylepseni nema konkurenci
        • Cahir
          Limitace enginu. Gamebryo by prostě 500 vojáků shluklých na jednom místě neutáhlo. Přesto, neříkám, že bitva na přehradě byla vyřešena ideálně, pouze poukazuji na fakt, že připravování se NCR na bitvu s legií není žádný nedodělek...

          No, to bude ten samý problém, který onehdá řešil Dan Vávra s komprimovanou X rozsáhlou mapou. Buď to můžeš mít nahňácaný na jednom prostoru, nebo z toho mít trochu běhačku. Upřímně, mně mapa NV vyhovovala velmi. Člověk měl alespoň trochu pocit, že se pohybuje v poušti, přesto ty vzdálenosti nebyly nijak ukrutný. A k prozkoumávání tam toho bylo opravdu dost. Stačí juknout na plně prozkoumanou mapu - máš tam "revealed locations" na každým kroku.
          • to Aoyagi : Já chodim hlavně na Nexus, což je další chyba a to je ta, že Bethesda vydává nedodělané hry, takové polotovary... Bez HD textur, ENB series a mnoho dalších modů ( cca 25+ ), bych to asi nehrál... Ty patche taky hovoří za vše, to už je kolikátý v pořadí ? Desátý nebo jaký ? Soubojový systém je přinejmenším neandrtálský, nejlepší jsou pěstní souboje, to už je takovej "extrém" co se soubojového systému týče. No, jsem opravdu velice zvědav, s čím se objeví Bethesda příště...
          • to Aoyagi : Třeba Assassins Creed II, kde na JEDNOM náměstí bojovalo kolem 80 lidí + uličky kolem náměstí ( v postatě se bojovalo v celém městě ) , to se dostaneme k ještě většímu číslu. V Assassins Creed Brotherhood - obléháni Montegioni - to jsem radši ani nepočítal... Nebál bych se i říct, že takovej Cryengine 3 je více optimalizovanější na početnější bitvy, než nějaké Gamebryo, o kvalitě enginu ani nemluvě. Každopádně to provést jde, jenom by někdo musel taky investovat do vývoje a ne jenom rejžovat do nekonečna na Gamebryu.
            • No, v tom novém tyhle pohybové omezení dost ošetřili, stačí se podívat na Workshopí animace. Soubojový systém ať proboha nemění, žádné boje s targety nechci vidět xD .
              No a ten malý framerate jsi podle mě měl jen kvůli těm drakům. Oni jsou trochu větší a stejně tak mají mnohem více polygonů. A upřímně, jsem dost rád za tohle omezování jen na pár, pak by tam vznikal neskutečný chaos, friendly fire a game over.
              No nic, uvidíme, co nám Bethesda ukuchtí a jestli se poučila od Obsidianu.
            • to Aoyagi : 1. V Assassins Creed II se toho změnilo dost. *15*
              2. To jestli Gamebryo zvládne 100+ lidí ( což pochybuju, zkoušel jsem naspawnovat 30+ draků a lagovalo to jako sviňa - 16fps ) je jedno, protože ani v jedné jejich hře těch 100+ lidí není. Vyřeší to radši protivníkem, do kterého musíš vystřílet 20+ šípů aby konečně zdechnul. Nevadí mi ani tak estetická stránka Gamebrya, ale to, že se s tim enginem moc dělat nedá ( pohyb + animace postav, soubojový "systém" apod.). *3*
            • Naopak, to že to jsou klony hraje roli dost velkou. Nemyslíš si, že engine řeší všechny postavy hezky od začátku do konce po jednom, že? A ve hrách jako AC jsou řešeny jako celek, ne po kouskách - pokud se to ovšem od jedničky nějak výrazně nezměnilo.
              A vůbec, myslíš, že Gamebryo (staré i nové) nezvládne 100+ lidí? A to i přes dohlednost trochu větší, než k nejbližšímu rohu ulice. Netvrdím, že je to nejlepší engine na světě, to ani náhodou, ale vzhledem ke svojí otevřenosti si vede dost dobře.
            • to Aoyagi : Myslím, že to je zrovna bitva ve Florencii, nic není naskriptované, můžeš zaútočit na kteréhokoliv z nich. A to, že jsou to "klony" což ve většině případů nejsou na tom nehraje vůbec žádnou roli, ten engie je krásně odladěný a zahrajou si to i lidi s pomalejšími počítači. Jsou tam nejméně 4 druhy brnění (+ několik tříd vojáků), které vojáci v o né bitvě mají, zbraní je tam asi kolem 20ti - možná více. Je snad jasné a logické, že se u některých vojáků bude výstroj a výzbroj opakovat. Hrál jsem už mnoho her, proto to můžu objetivně posoudit.
            • 80? O tom jsem neslyšel, ale klidně si kvůli tomu AC2 zahraji, když už ho mám. Nicméně o tom silně pochybuji. A i kdyby, stoprocentně to je buď naskriptované nebo je prostě nevidíš všechny. Další věc, ve všech AC běhají převážně klony se stejnými ksichty, zbraněmi, pohlavími, brněními a tak dále.
          • Tak ale to už bude něco špatně, když ve fantasy/post apo. bitvě o nějaké město/místo se účastní 20 max. 30 vojáků na každé straně...
            • Ne, chtěl bych jednu.
            • to Aoyagi : Nechceš je po mě všechny vyjmenovat, že ne ? *15* *1*
            • Že bys byl maličko konkrétnější, příteli?

              Edit: Jo, teď mě napadá Serious Sam a jeho klony, kde je ovšem smysl zabít jich co nejvíc, proto ty počty. Ještě něco?
            • to Aoyagi : Tak tos příteli hrál hodně, hodně, hodně MÁLO her...
            • Viděl's někdy hru s více než 100 lidmi najednou? Já teda ne.
          • jj, imo bola mapa vo FNV absolutne luxusna. Mal si ju dost rozsiahlu na to aby si sa mohol citit ako putovatel v pustatine a zaroven boli miesta umiestnene tak ze si sa nenudil a aj tam logicky pasovali. co sa o hrach od bethesdy moc neda povedat.

            Nechapem ako sa niekto moze stazovat na mapu vo FNV. Bola bajecna
          • Pár lidí (s Vávrou v čele, určitě) si stěžovali na nereálnou nahňácanost aktivních lokací. Už se fakt těším na jeho nenahňácanou, kilometry pustou krajinu, ale přesto zábavnou.
      • "Bethesda dala Obsidiánům nabídku udělat za rok a půl hru na Gamebryo enginu - lepší než drátem do oka, nemyslíš?"

        Když se nad tím zpětně zamyslím, tak bych bral radši ten drát...

        Jak se to říká? Opakovaný vtip, přestává být vtipem... a s tim Gamebryem to už dost přeháněj. Hry jsou nadprůměrný to jo, ale chce to už KONEČNĚ změnit engine... FNW mohlo bejt o dost lepší, nebejt Gamebrya. Nejde přece neustále vařit z vody a doufat, že to bude všem stále do nekonečna chutnat.
  • miker17
    Ja chci Van Buren....kašlu vám na Fallout 3/NV/4
    • Cahir
      Van Buren zemřel a jeho ostatky byly použity pro New Vegas...
      • Když mluvíš o ostatcích, tak byl použit pouze "mozek" Van Buren, protože o zbytek se očividně postaralo Gamebryo.
  • Vetsi kravinu nez je fallout od bethesdy jsem jeste nevidel
    • MrSanta
      Tak to si toho věru ještě moc nezažil.
  • Erien
    U Bethesdy mě štve jedna věc, že v jejich hrách hrdina nemluví. Hry jsou to super, ale ten dabing mi k atmosféře chybí. Je to AAA titul, velké studio myslím, že by to pro ně neměl být takový problem.
  • Potvrzuje údajné spekulace? *1* *1* *1*
    • sleepless
      Ech, dobry postreh :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit