Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • este ma tak napadlo.
    mne kamos tiez strasne nadaval ze p*cujem na F3 len tak, ze na to nie je ziaden realny dovod. Ze ved vsetci to vychvaluju. On to vtedy nehral.

    Potom to isiel hrat a cudoval sa, ze ako to ze ho to nebavi, nevedel sa donutit hrat to a po par hodinach to zmazal, rovnako ako ja.

    FNV presiel, rovnako ako ja. A on teda vela hier neprechadza lebo na to nema cas.


    Takze staci pripustit to ze ludia maju rozdielne nazory, nemusia hned byt debilny, ty retard, a hned sa ti bude lahsie dychat.
  • "Nic zlyho ti ale nepreju - neboj. Jsou na svete urcite i horsi lidi. " rofl. fakt ze ma zaujima co mi prajes:D "Debilita, nebo demagogie? Uz jsem tu od tebe cetl komentaru vic, a rekl bych ze kombinace obojiho " to sa ma tiez velmi dotklo, asi budem plakat. pozovat nepotrebujem, mam svoj vlastny nazor.

    "S "V RPG ide o atmosferu, o svet, o pribeh, o to ako to do seba zapada. A tam je medzi F3 a FNV priepastny rozdiel." bych urcite souhlasil. Az na tu "propast" " - podla mna tam ta priepast naozaj je, F3 proste nedava absolutne ziaden zmysel. Teda aspon to co som hral, vydrzal som len niekolko hodin, viac sa nedalo.

    To ze ty tam rozdiel taky nevidis je tvoja vec, ja ti svoj postoj nenutim, kazdy ma svoj vlastny nazor. To ty ale evidentne nevies prekusnut ked tu taketo trapne pateticke kecy pises.
    JEDEN zly aspekt? To ze sa nemozem vcitit do sveta lebo je nelogicky a deb*lne navrhnuty? Cize kebyze jes jedlo, a nechuti ti, tak nemas podla JEDNEHO APSKETU posudzovat jeho kvalitu? Su ludia co RPG hraju preto aby roleplayovali. A ked ten svet nie je vhodny na roleplaying tak si tu hru neuzijes. Pre mna vhodny nebol, narozdiel od FNV.

    Nikde som nepovedla ze to RPG nie je, ale Bethesda proste robi plytke hry. Tak ako skyrim tak aj F3. Nie ze by som sa pri skyrime nebavil, ale oni sa zamieriavaju na wow efekt, nie na to co je pre RPG najdolezitejsie. ICH HRY NEMAJU HLBKU. tak to proste je. Ak by si este reagoval, tie prij*bane kecy o debilite, poze a podobnych p*covinach si nechaj, na mna tym fakt nezaposobis pepiku.
  • Laker, nebuďte z toho smutný ... naštěstí má každý rád něco jiného, stejně jako v životě. :)
  • "pro mě Fallout 3 nejlepší hra, co jsem kdy hrál." velmi smutne
  • To je pořád kritiky .. pro mě Fallout 3 nejlepší hra, co jsem kdy hrál. Naprosto dokonalá atmosféra, hratelnost, hlavní i vedlejší questy, hudba... a FNV byl taky fajn. A grafické provedení mi vyhovovalo, nepotřebuji nutně ultrafotorealitickou grafiku, ani si jí u tak rozsáhleho projektu neumím představit ... takže říkám, navalte 4ku, už se těšim. :)
  • Nizka obtiznost FNV je zapricinena - 1. Pokud si na zacatku zvolite v Inteligenci 8-9, pak mate mraky dovednstnich bodu na rozdavani, 2. Plazmova zbran v 20% hry? 3. Dostatecne mnozstvi naboju pro plazmu po celou dobu hry? 3. Jedna z nejlepsich plazmovych zbrani v 40% hry? 4. Power armor v 50% hry = neznicitelnost v 50%, pokud nejste opravdova jelita 5. EDI hned na zacatku = nosnice a temer neznicitelny companion 6. EDI po vylepseni nema konkurenci
  • Hanzales
    V pohodě :) Já to pobral sportovně. Akorát se sotva rozehřívám (dva dny jsem ladil mody aby to jakože ladilo) a pořádně se do hry zažeru stejně až zítra večer, pač mám pak volno :) Ty jsména jsem stejně zapomněl, akorát si pamatuju přehradu, ale tam jsem ještě ani nebyl, tak až tam dojdu, tak si řeknu, jo, tady bude někde nějaká mela pozdějc ;o)
  • Fallout 4 - ok. Já se stejně nejvíc těším na Fallout Resurrection.
  • Podepsal jsem to s odůvodněním "stejně to nic nezmění". Ale přeci neminu šanci podpořit ztracený případ! xD
  • Cahir
    Ale koukám, že jsi podepsal. *3*
    Hraješ si na cynickýho tvrďáka, ale dřímá v tobě srdce romantického válečníka! *1*
    Taky jsem podepsal. Nebylo by od věci to někde vyvěsit, aby to bylo víc na očích. Redakce?
  • Hele, další zbytečná petice:
    http://www.change.org/petitions/zenimax-media-and-bethesda-contract-obsidian-to-make-fallout-4-3
  • to Aoyagi : Já chodim hlavně na Nexus, což je další chyba a to je ta, že Bethesda vydává nedodělané hry, takové polotovary... Bez HD textur, ENB series a mnoho dalších modů ( cca 25+ ), bych to asi nehrál... Ty patche taky hovoří za vše, to už je kolikátý v pořadí ? Desátý nebo jaký ? Soubojový systém je přinejmenším neandrtálský, nejlepší jsou pěstní souboje, to už je takovej "extrém" co se soubojového systému týče. No, jsem opravdu velice zvědav, s čím se objeví Bethesda příště...
  • Cahir
    Omlouvám se a sypu si popel na hlavu, vůbec mi to nedošlo. Tvá oběť ale nebude marná, věz, že díky tobě budou od spoilerů ostatní zachráněni *1* ... právě jsem to šoupnul do spoiler tagu...
  • Cahir
    Danke!
  • Cahir
    Co je mi známo, tak mají dva týmy. Souběžně se dělalo na Dungeon Siege i na Falloutu. A stejně tak se pracuje zároveň na South Parku i Wheel of Time. Sawyer na Twitteru potvrdil, že projekt rozhodně není u ledu, ale že je zatím brzo na nějaké oficiální informace. Dává to smysl, jelikož Sawyer nedělal ani na Dungeon Siege a explicitně potvrdil, že nedělá ani na South Parku... No a do zadku se asi nekope.
  • No, v tom novém tyhle pohybové omezení dost ošetřili, stačí se podívat na Workshopí animace. Soubojový systém ať proboha nemění, žádné boje s targety nechci vidět xD .
    No a ten malý framerate jsi podle mě měl jen kvůli těm drakům. Oni jsou trochu větší a stejně tak mají mnohem více polygonů. A upřímně, jsem dost rád za tohle omezování jen na pár, pak by tam vznikal neskutečný chaos, friendly fire a game over.
    No nic, uvidíme, co nám Bethesda ukuchtí a jestli se poučila od Obsidianu.
  • to Aoyagi : 1. V Assassins Creed II se toho změnilo dost. *15*
    2. To jestli Gamebryo zvládne 100+ lidí ( což pochybuju, zkoušel jsem naspawnovat 30+ draků a lagovalo to jako sviňa - 16fps ) je jedno, protože ani v jedné jejich hře těch 100+ lidí není. Vyřeší to radši protivníkem, do kterého musíš vystřílet 20+ šípů aby konečně zdechnul. Nevadí mi ani tak estetická stránka Gamebrya, ale to, že se s tim enginem moc dělat nedá ( pohyb + animace postav, soubojový "systém" apod.). *3*
  • Teraz som to testoval a z tretej osoby to sice ukazuje asi o 15 cm vyssie, ale gulka dopadla kde som mieril, takze pouzitelne to hadam je.
  • Naopak, to že to jsou klony hraje roli dost velkou. Nemyslíš si, že engine řeší všechny postavy hezky od začátku do konce po jednom, že? A ve hrách jako AC jsou řešeny jako celek, ne po kouskách - pokud se to ovšem od jedničky nějak výrazně nezměnilo.
    A vůbec, myslíš, že Gamebryo (staré i nové) nezvládne 100+ lidí? A to i přes dohlednost trochu větší, než k nejbližšímu rohu ulice. Netvrdím, že je to nejlepší engine na světě, to ani náhodou, ale vzhledem ke svojí otevřenosti si vede dost dobře.
  • Hanzales
    Re: Cahir -> Sákryš, teď jsem chytil nechtěně trošku spoileru ;o) Hru jsem rozehrál až nyní (se všema patchema, dlc, a nějakými těmi mody a je to luxus). F3 jsem hrál nějakou tu chvíli po vydání a NV mně momentálně teda baví mnohem mnohem víc. Skyrim jsem třeba přesta hrát asi po 90 hodinách, tak jsem sám zvědavý, kolik hodin vykisnu na FNV :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit