• Ty kokso tak toto my škokovalo. Kuknite kolko je v spelunkách monštier ! : http://spelunky.wikia.com/wiki/Monsters A to som si myslel, že som objavil všetky *4*
  • Som jediný komu tá hra neprišla až taká ťažká ? Podľa mňa to trocha prehánate. Zas tak ťažké to nieje. Stači pri tej hre len premýšlať, používať logiku a tak ! A nie len tupo ísť dopredu. Toto nieje len plošinovka toto je tak trocha aj logická hra *3* . Mne sa občas aj podarí prejsť takých 10 až 12 levelov na jeden pokus, bez jediného zabitia. Možno som disvný ale fakt mi tá hra nepríde byť až taká ťažká ako tu každý hovorí. A je to asi jediná hardcore hra pri ktorej som nebol frustrovaný. Práveže naopak, každá smrť ma ešte viac motivovala ísť ďalej. Frustrovaný som bol len zriedkavo napr. keď som asi na 10 pokus zabil toho veľkého zeleného ufóna v tej vesmírnej lodi, vypadol z neho jetpack ja netešení to idem zobrať a zarzu padnem na pichliače. Tak ale je to naozaj úžasná hra, lepšiu a návykovejšiu 2D hru nepoznám. Skutočne. Nedokážem sa od nej odtrhnúť a vydržím ju hrať aj 4 hodiny vkuse skrátka je strašne chytlavá. Nikdy by ma nenapadlo, že na mojom namakanom notebooku kde mi v pohode ide crysis3 budem celé hodiny hrať niečo takéto. Najviac ma baví vykrádať obchody. Najprv sa mi to nedarilo lebo ten predavač je strašne rýchly, ale proste zapojil som mozgové závity, naučil som sa všeliaké triky a pasce na toho uja a teraz v pohode vykrádam jedna radosť. Skrátka toto je pecka !! *5*
    • Přesně. Spelunky jsou totiž ve skutečnosti revoluční hra (ve svém žánru, pochopitelně), která by měla dostat 10. Derek Yu věděl přesně co dělá a proč to dělá. Spelunky mají velice inovativní design, který zaprvé inspiruje další vývojáře a zadruhé, jak píšete, jsou schopny v hratelnosti konkurovat AAA titulům.
  • kursové sázení, kvalitní info

• Xilus
    Myslim, ze to s tou obtiaznostou prehnali. Fakt nerozumiem naco spravili hru, ktora uzivatela frustruje. Hry maju predsa zabavat. Pamatam si, ked u nas v meste boli arkady, ktore boli tiez super obtiazne, no aspon mali continues a hra sa dala cela prejst.
    • Nepochopil jsi koncept. Spelunky vychází z žánru roguelike, akorát že je to plošinkovka. Tudíž je žádoucí, že hráč má často umírat. Osobně jsem hrával ještě tu původní verzi a mohu tě ujistit, že se to dá naučit (Spelunky jsem mnohokrát dohrál). Nejrychlejší čas, za který jsem Spelunky dohrál byl asi 17 minut. Takže ta hra je vlastně dost krátká, a tahle krátkost je vykompenzovaná náhodně generovanými levely a obtížností. Hraní nikdy není stejné. Je to super! :-)
    • naprosto souhlasim, tohle je takove pseudoobtizne a to me nebavi, pokud je v tom vic frustrace jak zabavy
  • Cekam na slevu. Momentalne se rozciluji u La Mulany.
  • GlaDOS
    Pro mě je Spelunky sedmičkovka. Čas od času si ji zapnu a zkusím štěstí, ale ta hra je prostě neférově obtížná. Navíc se v hraní neodráží žádný postup. Permanentní smrt a ztráta všeho po smrti nemusí být špatnou mechanikou, ale pokud samotná hratelnost nic neodpouští, nějak to nemotivuje jít dál. Rogue Legacy je skvěle vyvážená. Smrt znamená konec, ale přesto hráč získá nějaký postup, což ho nutí hrát dál. A i když i tam jsem často umíral, neměl jsem pocit, že mě hra virtuálně fackuje.

Spelunky není špatná, ale nějak mi unikají ta vysoká absolutní hodncení (samozřejmě se tohle netýká zdejší recenze). Zvlášť, když zadarmo dostupná verze je skoro totožná. HD verze má pár nových nepřátel (všiml jsem si) a pár nových předmětů (nevšiml jsem si) a někdo asi ocení hezčí grafiku (kouzlo pixelartu se ale úplně ztratilo), ale hudba je naprosto neposlouchatelní kakofonie a herní mechaniky neprošly žádnými změnami.
    • Škoda je, že když v Rogue Legacy koupíš vše, tak už to nemá ten náboj. Já došel do New Game +6 a dám už jsem neměl sílu...
  • MikeiXX
    Mně tedy Spelunky absolutně nesedly. Nepřesné ovládání, nezáživné levely, generický obsah...neměl jsem z toho příjemný herní pocit.