Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • SvsM mě nikdy nebralo, radši sem měl CooP :)
  • Kravicka
    Ty svetilka sviti jak velke reflektory na tom screenu . *13*
    • to jo:-) vždycky když jsem hrál splinter cell tak sem se musel smát, když se Sam nacpal do té nejtemější uličky a šel kolem strážný, který neviděl ty jeho tři šíleně zářící brýle nočního vidění, stejně jako zeleně svítící PDA na zápěstí a taktéž zřejmě vysílačku na zádech:-):-)
      • Kravicka
        Me by zajimalo, jestli designeri jsou tak spatni nebo jim to nekdo nakaze takove ohavnosti.
        • Tohle ale musíte brát jako ústupek hratelnosti. Kdo by chtěl hrát hru, ve který je spousta tmavých míst a nemít ponětí, kde je postavička?

          On vůbec celej tenhle stealth žánr musí být postavený na přiměřeně natvrdlých nepřátelích *15*
          • Kravicka
            Jako jo, ale oni to prehani, sak ty jeho bryle osviti celou mistnost. Stacilo by pekne jenom malinko 'nasvitit' .
        • Pokud mne paměť nešálí, tak léta zpět Samovi Ubisoft založil osobní blog, ve které celou věc s tím, proč si nepřátele nevšimnou svítících brýlí, vysvětloval. Jde o orientační prvky pro hráče.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit