Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pravda jsou to úplně jiný hry, vůbec bych je nesrovnával. Mimochodem do Squadu se chystá update s vozidly takže se příště informujte a přestaňte komentovat hru když o ní nic nevíte ..
    • Přesně tak, srovnání Ins, Squadu a Army je totálně mimo. Jsou to 3 separátní hry s 3 různýma stylama a zaměřeníma. Ins je spíš CQB než cokoliv jiného, Squad je o pěchotě a velkých mapách a Arma je full-on warfare. Díky tomuhle faktu si ty hry nekonkurují ale doplňují se, proč nezahrát všechny ? :3
  • Kozy
    Dotaz. Co mi zabrani to hrat Rambo stylem?
    • V Ins se to dá, ve Squadu pokud běžíš prostředkem pole tak si K.O.
    • Asi jenom to ze budes porad umirat a nebudes mit ani tuseni odkud te zabili.
  • Squad jsem hrál a musím s autorem souhlasit. Opravdu to není o střílení, je to hlevně o taktice a týmu, potažmo veliteli, kterej určuje vše. Samozřejmě Suad ještě také nabízí různé profese, lze léčit a oživovat spolubojovníky, lze se zakopat a vytvořit opevnění, lze vytvořit rallypoint. Omezení výdrže díky výzbroji a váze, rozhození mířidel díky únavě a mnoho dalších "maličkostí". Vojáci samozřejmě nejsou nijak označeni, takže nevíte kdo je kdo, pozná se to jen podle uniformy. Při zacílení se objeví ikonka spolubojovníka, ale bez toho to nepoznáte. Nicméně upřímně - je to opravdu o zdlouhavém chození, obcházení, čekání, občas panice když nemáte páru odkud na vás střílí, a často bez jediného vašeho výstřelu hra končí. Jednoznačné plus, které žádná hra nenabízí, je týmová hra s velitelem, kdy se opravdu cítíte jako člen týmu a plníte vyslovené rozkazy, komunikujete. Rozhodně mínus je zdlouhavost, není to prostě střílečka, trochu topornost ovládání (oživování/léčení, opevňování), dlouhá doba na naučení se herního stylu a map. Já Squad odložil k ledu, je to pro mě více frustrace než zábava.
    • Zrzzek
      Koukal jsem na nějaký videa na youtube a tam to vypadá dobře. Je to pěkně sestříhaný, takže žádné nudné procházky, ale jen ta akce. A ta je pěkně atmosferická, to se musí nechat...
      • Jenže to je sestřih, mezi střihy si domysli 10 minut pochodování přes kopce, odpočívání po vyčerpání, pak velitel změní taktiku a pochoduješ dalších 5 minut na jiné místo. Tohle je 90% hry co jsem zatím zažil já. Je to adrenalin, střílení taky, ale fakt z jinýho soudku. Sestřih ti nabídne 5 akčních minut z hodiny hraní. Já nechci nikoho odrazovat, však si to zkus sám, nad to není.
  • squad by som s insurgency moc neporovnaval.. ale da sa porovnavat s armou.. insurgency by som porovnaval tak AA proving grounds... v Squade sa neda stratit - autor clanku snad ani raz nespomenul absolutne zrozumitelnu mapu - inak najpodstatnejsi prvok kvoli ktorej sa stratiti neda ... to je dvovod preco v Arme sa stratiti daa tam je mapa naozaj iba pro...:) preto som ju aj prestal hrat - Arma sa da hrat iba s vojenskymi profikmi .. v Squade sa zorientuje aj iq40 co je super - nedochadza k zatmenie a frustracii ktoru arma poskitne uz pri browsovani v servroch :) Insurgency Squad aj Arma su uzastne hry ktore stoja zato zaplatit . je tam naozaj snaha posunut VR fight na rozdiel od BF serie COD serie a podobnych projektov ktore uz roky siahaju iba po vasich peniazoch a zloha ziadny posun v tejto sfere neponukaju.
    • Ty bys moc neporovnával a já řeknu, že by se porovnávat ani neměli.
  • Jak se jim podarilo udelat hru na Unreal 4 enginu ktera vypada takhle zprdele, to by me teda zajimalo =D
    • Tu otázku si sice lidi kladou, ale odpověď je očividně jiná než ta tvoje. A ono je nějaký problém s malou komunitou aktivních hráčů ? Odpovím za tebe: ne není
    • Optimalizace se u raného gameplaye, kde nejsou hotové ani samotné herní mechanizmy, neřeší. Je to pak ztráta času optimalizovat něco co pak stejnak změníš. To, že se holt někteří Devové přizpůsobují davu a optimalizují každý EA build je o něčem jiném.
    • Musím souhlasit, Squad hraju rád, ale fakt se pokaždý divím, že to vypadá tak strašně. Textury mě třeba tolik netrápí, ale prostě vyhlazování funguje snad jen tak na 20 metrů, za tou hranicí prostě není nic moc vidět. na mé gtx 970 to jede na ultra, a vyzkoušel jsem různý nastavení, ale fakt střílet po někom na víc jak 300 metrů je fakt o zdraví (moje, ne jeho)
    • A porad maji ty nejlepsi zvuky a particle efekty ktery jsem kdy videl. Pevne doufam ze se jim podari neco udelat s animacema protoze tam maji porad velikou rezervu.
    • V tech par lidech, co to delaji, na to podle myho ani nemaji. Jen pro predstavu, BIS ma asi 15x vic lidi...
      • No to sice jo ale v BIS si napsali vlastni engine... tady to je engine kterej uz v editoru vypada fantasticky... tam kdyz utelas flat plane hodis tam dve kostky a strom a vyrenderujes tak to vypada skvele... Tohle vypada jako insurgency mod pro HL2 kdyz to este byl mod a to nechapu....
  • Nez se squad doladi, zustava vetsina konunity stejne u PR, ktery je na poli taktickych her bezkonkurencni. A zadarmo.
  • dobrá hra. ten feel, že jste součástí grupy je parádně autentický a celkové zpracování působí hodně realisticky. snad nejlepší/nejadrenalinovější jsou close comabt situace.

    a podle mých zkušeností (navzdory tomu, co se píše v článku), se dá sem tam začas (přecijen největší zábava je v grpě) zahrát i na lone¨wolfa.

    když člověk už zná mapu resp. dynamiku pohybů squadů/jednotek, pak při pohledu na rozmístění aliančních jednotek na mapě snadno odhande, kde se skýrvá nepřítel a kudy se bude snažit postupovat. při tpělivém solo flanku pak lze klidně odrovnat i celý nepřátelský squad a poměrně zásadně jim zamotat hlavu *1*
  • Radkaa
    Nechápu článek. *13* .... píše se o hře Squad, ale většina článku je o Arma a Insurgency. *8*
    • wenceslaus
      Vždycky v kontrastu se Squad. Podle mě dobrý způsob, jak hru čtenářům přiblížit.
  • Squad ma krvave hw naroky ?
    Hmm, podle urovne grafiky a prazdnych scen, alespon kdyz to srovnam s Arma3, bych ocekaval ze to pobezi jak po masle i na 10 let starejch strojich. *7*
  • Zbytocna hra, to uz lepsie si ist zahrat airsoft ako sediet za pc a zbytocne mrhat cas zdlhavou hrou.
    V tomto smere je aj cod ovela lepsie pretoze to je zamerane na zabavu.
    Pri takejto hre si polozi clovek otazku, ma to vlastne cenu hrat sa na realizmus a sediet hodiny za pc ?

    Podla mna komunita bude velmi mala a zaujme to len par hardcore fanusikov
    • Pokud to někoho baví tak to není mrhání časem a srovnávat to s airsoftem je taky docela ulítlí.
    • Zrzzek
      Řekni mi jediné - kolik stojí airsoftová výbava?
      • Zalezi ci sa hraju na profikov alebo hraju sviatocne resp si prenajmu vybavenie, za 300€ mas nejaky elektricky samopal. Menej ako pc a hra zakupena na steame.
        Vsetci reaguju ako vynervovani.
        Pritom je to fakt na uvahu, behat vo virtualnom lese a hrat sa na realitu. Pritom je moznost si zahrat normalne vonku.
        To niesu lietadla tanky lode ze to je pre bezneho cloveka nepristupne. Nehovorim ze niekoho to nebude bavit, len tvrdim ze ta hra je na hranici a bude mat malo hracov.
        Jednoducho toto su hry fakt pre nadsencov.
        Ja moc taku zabavu neoblubujem. Este helikoptery, lietanie, ponorky super ale toto uz ne.
        Robte si co chcete, hrajte si co vas bavi.
        Ja len vyjadrujem nazor ze bez techniky je to cvokaren
      • hlavne bych nechtel pobihat po lese s teplousama v maskacich *15*
    • Pozoruji, že se tu poslední dobou vyskytuje pěkný lempl, který furt mele něco o airsoftu. Padej teda do lesa se s tvýma malýma tlustýma přítelíčkama střílet do prdelí a dej nám svátek.
      • Nikdy som nikde nepisal o airsofte ani to nehram, netusim o com tocis
    • Podla mna by si mal ist k doktorovi, menzes je normalny jen u zien.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit