Squadron 42 hned tak nevyjde. Tvůrci nechtějí opakovat chyby Cyberpunku
-
Dokazes to tvrzeni podporit nejakym jasnym dukazem, anebo si to tajne prejes? Protoze CIG zatim naplnuje vytyceny plan. A doufam, ze mas SC alespon nainstalovane a mas tedy jasnou predstavu co ta hra uz ted nabizi.
-
Ty máš problémy s pochopením psaného textu??
Jasně jsem napsal, že Ubisoft vydával zabugované dávno před vydáním Cyberpunk2077. A kdy vyšlo tebou zmíněné AC Unity??? Unity vyšlo v roce 2014 , což je 6 let před vydáním C2077 !!!
Co je na tom tak těžkého pochopit??
--------------------------
A jinak Ubisoft vydává mnohem více her a nejenom sérii Assassin's Creed. Do jejich portfólia se počítají i takové hry jako třeba: Watch Dogs, Just Dance, Far Cry, For Honor, Rayman, The Crew, Driver a pak ještě takové LOL hry jako Face Up: Selfie Game !!
-
pruser ešte len príde, ale to co nepríde je hra samotna
-
A to víš, protože jejich hry hraješ, že? Poslední hra (a pro mě vlastně jediná z Ubisoft portfolia), která se s CP může měřit, když se bavíme o zabugovanosti, byl AC Unity.
-
Což tu čtu asi 7 let a pořád pruser nikde. Konspirace kolem SC začínají být dost klišé. Kdo sleduje vývoj rozumí, kdo ne nepochopí.
-
SC o spousty fanoušků přichází, ale zdá se, že víc jich získává. Je to pořád alfa, ale už tam můžete blbnout docela slušně. Roberts chce udělat vyjímečnou hru. Všichni jsme mysleli, že to bude dřív, ale co CIG stále dokazuje je, že nechce dělat kompromisy. A za to jsem osobně vděčen. SC hodlá být jiným Second Life nebo Oazis, chcete-li. Nebude to jen hra, ale životní styl. S42 má těch problémů k řešení podstatně méně než multiplayer, takže na dalších 7 let to asi nevypadá. Budu se zkrátka těšit a sledovat vývoj, což je, pro mně osobně, dost zajímavá věc sama o sobě.
-
Si pleteš příčinu a důsledek. Ubisoft vydával zabugované hry dávno před tím než někdo vůbec pomyslel na Cyberpunk.
-
Tak mizející auta, malá variabilita NPC haprující AI jsou věci ryze technického rázu, které opraví patche, nemilé bohužel dnes při takto velkých projektech běžné.
Město má být kulisou, nevím čím jiným by mělo být. Ale chápu, že po tak masivním hype mohou být někteří lidé trochu zklamáni.
-
Opravdu? Tak tupé AI a mechanismy jsem neviděl ještě nikde. A o fyzice ani nemluvě. Město, které je jen jako kulisa, kde se dokonce potkávají ty samé hloupé NPC. Mizící a jen tak se spawnujici auta, spawnujici se policie přímo před hráčem, atd, atd... Katastrofa. A kdo tohle nevidí a nepociťuje, tak může být jediné rád, protože mu stačí opravdu málo.
-
já už se těším jen na tu SP část, během toho co sleduju SC jsem stačil se oženit, splodit dítě a než to vydají, tak bude maturovat
-
To jsme radi ze jsi byl prohlednou pocitace v tech 5 studiich a nic jsi tam nenasel :)
-
:D Amnézie a porucha krátkodobé paměti , jinak si to neumím vysvětlit :DDD
-
Jj ani tohle se 10/10 Cyberpunku nevyhlo
-
herní náplň je snad ještě horší než ta technická stránka. Ta hloupočkou hratelnost jsem fakt nečekal.
-
Mám zatím 70 hodin a stále je co dělat. Repetetivnost se zatím nedostavila.
-
Mno v CP taky trpí nedostatkem obsahu, resp. je vidět, že vystřižené mechaniky narychlo spíchnuli něčím jednodušším.
-
Apon ze sa maju na co vyhovorit.... len aby im ta technologia nezastarla ....
-
Kdyby dopadl jak Cyberpunk tak si můžou gratulovat. CP trápí pouze technická stránka, co se týče herní náplně není co vytknout.
Problém SQ42 je v tom, že tam žádná herní náplň není. Ta hra existuje jenom na papíře a ve vlhkých snech.
Ani SC toho zatím moc nepředvedl. Ona revoluční verze 4.0 v nedohlednu a tak tu po 3.9 máme 3.10, 3.11 a po x letech se snad dočkáme 3.99
-
Myslím si, že s vyjímkou těch nejzapálenějších fanboys si normální hráči dávno uvědomili, že tenhle megalomanský projekt si ukousl mnohem více než dokáže zvládnout.
Ta singleplayerová kampaň snad bude v následujích 5 letech dokončená, ale multiplayerový StarCitizen bych tipoval až někde na rok 2049 😐
-
nakoniec to dopadne ako .... Duke Nukem Forever