Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jevo83

    Mne sa paci vseobecne ten komunikacny clash, kde na jednej strane firmy chcu predavat AI, takze marketing sa snazi vsetkych presvedcit, ze AI dokaze uplne vsetko.

    A na strane druhej zase tvrdia, ze AI vlastne nedokaze skoro nic a ludi nikdy nenahradi, pretoze ked sa toho ludia bat tak to samozrejme nebudu kupovat…

    A zatial vsetci prepustaju “lebo automatizacia”😂

    • Derp_1337

      Tak tady jde hlavně o to, že AI je dobrý pomocný nástroj. Ušetří ti to spousty času. A čas jsou peníze.

      Ten rozpor nastává u velkých firem se stovkama (a víc) zaměstnanců. Ten ušetřený čas znamená, že pro udělaní nějaké práce s limitem třeba do 1 měsíce už firma nepotřebuje 100 lidí, ale dá to třeba jen s 60 lidma. A pokud firma nenajde jinou práci pro těch "přebytečných" 40 lidí, tak je prostě propustí.

    • Na některých pozicích dokáže asi skutečně nahradit lidi. Když nevyhodí scenáristy, výtvarný umělce, level designéry a další lidi kteří se podílejí na tom jak ta hra vypadá, jaký příběh má, tak se určitě pár pozic najde které nejsou životně důležité k tomu aby jejich nahrazení pomocí AI způsobilo že ta hra bude mít rázem stupidní příběh, nechutný art style, atd.

      Když je to v rozumné míře, tak proč ne. Když se to ale začne stávat normou jako to například obhajuje Altman, tak se jedná o prů*er.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit