Přejít na výpis diskuzí
Square Enix nabídl své značky Anachronox, Gex a Fear Effect nezávislým vývojářům
17.2.2015 | Aleš Smutný
13 příspěvků
-
Nedávno zrušili chystané MMO a kromě toho nepadlo o dalším využítí značky ani slovo. A pokud chápu ten program Square Enix správně, tak oni jen dají vývojářům možnost udělat jednu hru v té značce a další budoucnost značky zůstává v rukách vydavatele.
-
Dúfam že Anachronoxu sa chytí Tom Hall a do tretice na Kickstarteri uspeje. Zaslúžil by si to...
-
Nedokážem si predstaviť že by White Wolf Publishing takto pustil brand World of Darkness.
-
Super nápad jak využít značky, na které by jinak jen padal prach. Doufám, že to bude úspěšné a zkusí to i další vydavatelé. Mohl by to být jediný způsob, jak se dočkat některých pokračování (dívám se na tebe, Vampire: Bloodlines).
-
no většina lidi tady nerekne nic, protože nevedi co to je vlastne za hry:) A osobne bych tyhle znacky amaterum do pazour nedaval, ale porad je sance ze se toho ujme někdo s praxi a bude to ok.
-
No zahrál bych si rád...
-
Anachronox byla užasná hra - originální, vtipná, hluboká. Třeba ta planeta jako parodie na demokracii.
Byla to velmi nedoceněná hra, dnes už prakticky neznámá. -
Ale to bych si na tabletu dal libit. Ani tu grafiku by nemuseli predelavat, na 7 palcich by se to ztratilo.
-
Kdyby nebyly ty souboje obcas tak otravne, nemela by chybu. Uz jsem to psal na FB, ale hodim to i sem. Vice nez 2 hodinovy Anachronox Movie sestrihany z custcenes a trochy ingame zaberu
https://www.youtube.com/watch?v=XMh7OqVxhDk&list=PLA8D1AEEB4E2ACA16 -
Anachronox byla dobrá šílenost. Třeba ta planeta s obyvateli jako společník do party. :-)
-
Takže port na mobily. :)
-
anachronox 2 by byl super, ale dát to nezávislým vývojářům nemusí být úplně ten nejlepší nápad, lepší žádná hra než hrozná. ION storm nikdy nebyli žádný ořezávátka a nebýt daikatany tak nemají ani jednu špatnou hru(i když v tomhle případě spíš těžce nedodělanou než vyloženě špatnou)
-
Líbí se mi to.