Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opravdu nechapu, proc tvurci v ags jsou posedli starodavnym VGA rozlisenim 320x200. Kdyz tyhle adventury vidim, tukam si na celo...
    • hra má rozlišení SVGA 640x480
      • I kdyby mela rozliseni 1080i, grafika je 320x200, ale to snad vidis ne?
    • 13_11
      U Gemini Rue ti taky vadí, že běží v 640×480 a že je ‚kostičková‘? Ostatně jsou to právě tvůrci z Wadjet Eye Games, kteří Joshuovi Nuernbergerovi s tvorbou Gemini Rue pomáhali, takže o nedostatku zkušeností nemůže být ani řeč (nenaznačuji, žes něco podobného napsal – to jen tak do pléna). Jde prostě o styl a 320×200 se beztak táhne od prvního dílu. Kdo má chuť na Mozarta, taky nehrábne do rockových strun.
      • Vadi mi to, prakticky kvuli tomu tyhle hry hrat nikdy nebudu. Nemam rad, kdyz si nemuzu dat hru na fullscreen a 320x200 se na velkejch monitorech vopravdu neda.
    • samozřejmě nemluvím o tom, že jsou i ručně kreslený adventury, ale na to už je fakt potřeba hodně velkej malovací talent, kostičky ledaccos skryjou :)
    • já to naprosto chápu. když někdo třeba nemá prostředky na plně renderovaný prostředí, nebo ví, že mu prostě nejdou, tak než vyrobit nějaký hnusný (který by pak každej pošlapal), udělaj něco, co uměj a co vypadá stylově. takovej Simon jednička je taky samá kostička, ale ty lokace atd. vypadaj i dneska nádherně, líp než kdovíjaký současný 3D adventury. a když to má moderní ovládání, prostě žádný klikání na příkazy seber, polož, pak v tom nevidím problém... k adventurám mi tenhle typ zobrazení pasuje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit