Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ahoj, pokud byste se nekdo chtel podivat, tak tady mam par fotek z meho vyletu co Stalker Landu ;]

    http://okamihu.cz/gallery/ukraine/
    • Opravdu paráda chlape *3*
    • claymen
      Ty umíš fotit :D +1
  • hmm realita ma lepsiu grafiku :D
  • vypadá to jak někde na ostravsku *2*
  • Wries@tiscali.cz: v pripiati sa môže fotiť všetko jedine obmedzenie je pri ceste ku sakkofágu kde sa môže fotit pred rozostavaním 5 a 6 a potom až u samotného sarkofágu.
    dúfam že to nebudete brať ak vnucovanie ale tu je môj blog o mojej návšteve: http://www.hojko.com/moj-trip-do-chernobylu-t152671.html
    • sleepless
      Naopak, skvele, diky!
  • Core
    Přední obrovský dík za zprostředkované interview s Martinem, excelentní fotky a postřehy. Velice čtivé a skutečně jsem si článek užil. Dík patří také helicosovi za odkaz a jeho foto materiály.
    Co se týče hry samotné, tak mě osobně strašně mrzí, že Stalker nešel více do RPG... FPS téměř nehraju, v každém případě se gamesa moc povedla.
  • Pěkný článek...jenom, vím, že to je jen můj takový sen...ale napadlo někdy někoho, udělat STALKERa jako online akční RPG...myslím, že tak špatný nápad to není...takový můj sen do budoucna...samozřejmě se zachovaním interface a syrové grafiky jako je třeba z call of pripjať...myslím, že kdyby si na tom dal někdo práci, tak by to mohlo být dobré...samozřejmě by bylo potřeba aplikovat nějaké omezení, protože potkávat někde uprostřed radioaktivního lesa partu 20 stalkerů s jmény typu "-WwW KyBLÍček- by dokázalo narušit atmosféru, ale LotrO ukázal že to jde s zachováním "atmosféry"...jen škoda, že takový projekt asi realizován nikdy nebude...protože by určitě neměl takovou základnu jako Wowko nebo nadcházející Star Wars omalovánky...
    • to byl vlastne puvodni koncept stalkera - soutezit se stalkerama o skore, plneni questu, atd., akorat ze tehdy to chteli udelat offline a nakonec to cely krachlo. pokud bude mit stalker2 uspech, urcite se nekdy dockame i mmo
  • Paul_cz
    Výborný rozhovor a skvělé fotky, thumbs up! A s Martinem ohledně dvojky tedy souhlas, víc do RPG by vůbec neuškodilo. Větší otevřenost CoP oproti předchozím dílům jen prospěla.
  • Je vcelku zajímavé, jak hra převálcovala děj filmu a knihy. Reaguji na začátek článku. Jak by mohl film od Tarkovského, nebo kniha od Strugačských motivovat k cestě do Černobylu. Vždyť ani jedno se tohoto tématu nedotýká. Obojí vzniklo před katastrofou. Knihu jsem četl a film viděl ještě před tím, než vznikla hra. To že je posazená do Černobylské oblasti je jen proto, že moderní hráč by se nemusel spokojit s původním tématem a vysvětlením vniku zóny.
  • Storm: ja som bol cez túto stránku http://chernobylwel.com/
    • nenasel sem na tom odkazu cenu. kolik to stoji pro jednotlivce?
      • 250€ a je to v červnu
    • lol, koukam ze se to fakt rozjizdi jako masova turistika... na jednu stranu je fajn ze se tam muze podivat i obyc. smrtelnik, na druhou stranu je to skoda, ubira to tomu pocit tajemnosti a unikatnosti. az jednou budou po tom ruskym kole lozit vriskajici deti a japonskej parecek bude zadat kolemjdouci aby je vyfotili, bude to total o nicem :/ kdysi sem narazil na fotky a vypraveni protekcni ukrajinky co se tam dostala na motorce, to melo panecku nadech http://www.kiddofspeed.com/chernobyl-revisited/chapter2.html
      • janchor
        Ukrajinka nebyla protekční, ale svezla se klasicky s výpravou a pózovala v kožený bundě (na fotkách ze "zóny" není po motorce ani stopy). Viz např. http://www.uer.ca/forum_showthread_archive.asp?threadid=8951
        • tak to bylo asi neco jinyho. prislo mi to pred lety mailem jako prezentace. psala tam ze jeji otec pracoval v chernobylu jako vedec a diky tomu se dostala tam kam (aspon tehdy) normalni civilista nemoh, a na fotkach byly motorky vsude, i o tom psala ze napr. se nema jezdit v indiansky rade aby se lidi za tebou nenadejchali rozvirenyho radioaktivniho prachu cest.
  • Do těch RPG prvků - mě třeba hrozně bavil lov artefaktů. To že se okolo anomálie většinou hemžilo i několik mutantů, navíc že se ty artefakty generovaly byl parádní prvek. Kdyby se zde i více hrálo s anomáliemi a nimi spojený výskyt mutantů a artefaktů by bylo super a upřímně doufám že se toho v STALKERovi 2 dočkáme. Třeba kdyby se mohla hlavní postava naučit jak někde nějakou anomálii záměrně způsobit, třeba gravi pro vytvoření výkopu v zemi nebo strhnutí překážky do nějaké skryté pasáže. Bylo by to hrozně moc variabilní kdyby to šlo, třeba i jen naskryptované spjaté s konkrétními úkoly. Navíc by takovéto záměrně vytvořené anomálie mohli přilákat mutanty. Prostě by to bylo super, kdyby se jen něco z toho uskutečnilo.
    • Napr. tvorit anomalie z artefaktu mozny uz je, tahle moznost je zahrnuta (ale i samostatne) v x modech (datastoruv dmp a dalsi)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit