-
to nemyslíš vážně, angličtina je jako žvtlání malejch děcek. Jediná její výhoda je v tom, že je tak jednoduchá, že se jí naučí každej.
-
*2* Dobrá dobrá, ale já jak to slyšim, jdou na mě mrákoty.
No jo no Gothic už to nebude, ale šanci tomu dám, přeci jen sem se u jedničky slušně a dlouho bavil. -
Žádné nabíjení se nekoná. Zbraně mají cooldowny jako ve WoW. Co jsem viděl v betě, jedna z příručních pistolí má zpožďovač asi minutový. Muškety v betě (začátek hry) mají zpoždění mezi výstřely pár sekund.
-
prej jich tam bude meně ale budou odlišné aby byla radost z kazdé zbraně
-
Tak pokud by to mělo být alespoň trochu "reálné", tak by to nebyl dobrý nápad, pokud s sebou nepotáhneš několik bambitek. Než bys totiž při napadení znovu nabil, tak by bylo po Tobě.
Ale můj sen s reálným nabíjením střelných zbraní asi splněn nebude, škoda. Alespoň v hard core modu by to tak mohlo být. -
risen 1 byla skvela hra a skvele rpg, nevim proč by to tady melo byt jinak. hre i vyvojarum verim a tesim se. ubytek zbrani me nezajima, tohle neni diablo
-
Tvoje bába je nejhnusnější jazyk!
-
Kdyby tvym snem bylo zahrat si zabugovanou nedodelanou hru, tak by se ti ten sen splnil :)
-
No souhlasím, ale fakt nevím kdo by ho měl vyrábět *5*
-
Věc názoru. Angličtina je ale přece jen elegantnější *4*
-
ubytku zbrani se docela bojim protoze treba gothic3 sem prosel zbrani co sem nasel na zacatku hry protoze sem nenasel lepsi
-
kdysi(asi 8let)jsem si rikal jak bude v budoucnu fajn, ze s vetsim vykonem bude moznost mit v dalsich gothicich spoustu zbrani s ruznym ucinkem a fakt detailne spracovany, jak to budou velky propracovany svety s pokrocilou UI... no je videt ze vyvoj nejde vzdycky dopredu.
-
Ale ho*vno, punk rock v němčině je naprosto úžasnej. A nejen on *15*
Schlepphoden zum Beispiel *1*
Edit: starej zlatej Gothic I a II. Tyto nové pokusy jdou absolutně mimo mě. A s těma pirátama to (pro mě) dokonili úplně. Jak by řekl Mrzout: nemám rád piráty *16* -
dakujem nechcem si pripadať ako v starom pirátskom filme *9* *11* ,chcem viac zbraní.:)) počkám na gothic 5 *5* *5*
-
je to tak,udelali z toho mainstreamovou zalezitost, jelikoz si dali za cil prodat aspon 2 milionu kusu. Tohle uz nema s gothicem nic spolecnyho. Je to pro decka, kazdou chvili sem cekal, ze odnekud vyskoci pokemon.
-
Až daleko po češtině...
-
R.I.P Piranha Bytes.
Typické PR video. Polopravdy, bombastická prohlášení a hlavně, hlavně moc neukazovat jak projekt opravdu vypadá. Boj je ve skutečnosti velice jednoduchý. Napřed je potřeba chvíli střídat kryt a útok a sledovat reakce soupeře. Po chvíli takové výměny vyprší časovač "imitace duelu" umělé inteligence, ta se přestane bránit a už stačí jenom klikat jako o závod a soupeře upižlat. Zdroj - beta.
Jiná možnost je krýt se, couvat a ob každou minutu vystřelit z pistole, protože v rámci správné "pirátské atmosféry" má křesadlová bambitka nekonečný zásobník a automatický kohout, tudíž ji není potřeba přebíjet ani natahovat.
Třetí možnost obsahuje strategii založenou na téměř nulové obraně a hojné konzumaci alkoholu. Vzhledem k neexistujícím animacím pití je to strategie velice účinná, jenom krapet leze do peněz. -
Hra ma vyjit za dva tydny na PC, takze ve vyvoji uz skutecne neni (ted tak maximalne ladi konzolove verze). Zabery ale mohou byt starsiho data.
-
Mám pro Piraňe slabost, vyrostl jsem na Gothicu, ale celkem se bojím jak to dopadne. Ty animace ve mě nevyvolaly zrovna dvakrát nadšení, ale tak je to zatím ve vývoji že...
-
No ve zpívané formě rozhodně. *1*