Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro "stávající backery": Již teď se tvoří guildovní komunita, proto bych chtěl udělat tak trošku reklamu naší guildě, která bude mít celosvětové působení a má naprosto vyšperkovanou organizaci...již teď, více než rok před vydáním, čítá kolem 200 lidí. Dokud hra nevyjde, hrají Planetside 2, Guns of Icarus atp., pokud někdo sleduje Wingman's Hangar, tak určitě bude znát Loganteho, který tam často přispívá a patří k nám :)
    Každopádně, pokud někdo má zájem nebo by o nás věděl něco víc, tak přidávám odkaz na náborový topic na RSI foru a na oficiální stránky :)

    S.U.N. - Systems United Navy:

    https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/29858/s-u-n-sunspot-a-systems-united-navy-recruitment-document/p1

    http://systemsunitednavy.org/

    Díky, váš Azteco :)
  • Zatím sem tam nacpal 40 doláčů (10 během KS kampaně a 30 za balík Alpha/Beta/Full). Spolu s X Rebirth oje nejočekávanější hra :D
  • Spolu s Battle of Stalingrad jedna z mojich najočakávanejších hier, vyzerá to vážne úchvatne... Len dúfam, že moja chabá angličtina nebude príliš veľkou prekážkou *7*
  • Viděl jsem pár videi, ale co se týče pohybu je to zase stíhačka kombinovaná s harrierem. Pokud někdo vyzpomena na Nexus: Jupiter incident, tak tam byl ten pohyb velmi věrný. Při změně směru se postupně zažehávaly řídíci motory na stranách a v případě zastavení velký brzdný motor vpředu. Tady jak vidím vypnu motor a rychlost okamžitě 0 a řídí se to asi pomocí křidélek ve vakuu s 0 gravitací.
    • Independence War II ... to byla aspoň hra, newtonovská fyzika a setrvačnost takže žádné "harrier ve vesmíru". Asi si to budu muset zase nainstalovat.
    • walltar
      Nevím jaké videa si viděl, ale asi nebyli ze star citizena ... všechny lodé mají manévrovací trysky, bude možné se otočit a letět bez změny rychlosti pozpátku, bude možné jednotlivé trysky zničit a to ovlivní ovladatelnost lodě. Křidélka některé lodě mají, protože sou navržené taky pro lítání v atmosféře.

      http://www.youtube.com/watch?v=92rb-8mYHE0 už v prvním gameplay videu to bylo.
  • Docela dobry by bylo, kdyby ve hre byly takove veci jako dobra fyzika, aktivni a pasivni radar, ruzne systemy lodi by ruzne vyzarovaly, aktivny a pasivni obrany systemy, ruzne objekty by vytvareli ruzny stiny pro radar, ruzne ucinky zbrani na ruzne vzdalenosti ,i specialni, sum radaru, lokalni poskozeni systemu. Hra by pak byla velmi zajimava pro taktizovani.
    • Nejsem asi z mála lidí, kteří si SC koupili. Na stránkách pod účtem je tolik informací, že se to člověku ani nechce číst. Mimo jiné: reálná simulace letového modelu počítající s pokoškozením systémů. Například, když vám trefí řídící počítač lodi, bude ovládání peklo. Počítač totiž zajišťuje snadné ovládání kompenzující neduhy vakua. Viz setrvačnost atd. Pokud tento obvod vyhoří, bude vaše loď klouzat prostorem jak chleba máslem dolů. Pokud se poškodí vyrovnávací tryska, taktéž to ovlivní manevrovatelnost. Na webu je takových informací, že z toho jde hlava kolem. Už jen skutečnost, že si můžete sami odstartovat či přistát v doku je bomba. Žádné animačky při přistání nebo vzletu. Vaše vysoká škola pilotáže už od začátku. Plná podpora Oculus Rift. Už se těším jak se budu vrtět, až mi začnou od zádi kolem kabiny probleskovat horké čáry z fotonových děl. Otočím hlavou skoro do zadu a uvidím ze kterého směru si to nepřítel hasí. Strhnu ovládání a udělám piruetu.. Bože to budou orgie!!! *1*
  • Když je to HC simulace proč tam jsou ty čáry za lodí? Jak to bude se zvukem ve vesmíru? Bude potřeba využívat joystick? Například jako IL 2 kde to šlo hrát na klávesnice ale s joystickem to bylo o mnoho lepší.
    • walltar
      No HC simulace bych neřekl ... má to být i pro lidi co doma nemají postavený kokpit. *1*

      Čáry za lodí sou debug a jestli budou i v plné hře se uvidí (pravděpodobně vyhraje cool factor) Zvuk to samé ... bude tam, ale možná bude možnost si zvuk přepnout tak, aby si slyšel to co ve vesmíru (zase cool factor) a joystick potřeba nebude ... i když to asi bude nejlepší input metoda. Půjde hrát na co největším množství ovladačů. A jak joy tak hotas by měl být plně podporovaný. Jak přesně bude fungovat ovládání myší se zatím neví, ale nemělo by to být nic jako ve WT.
      • Black_Hand
        tak proc by to enmohl byt simulovany zvuk z duvodu vylepseni prostorove orientace pilota?
        • Zvuk ve vesmíru je dobře vysvětlen třeba v EVE - simulace pro pilota.
  • Bude to podporovat oculus rift?
    • Tak to si už idem šetrit na OR jak ja sa tešim :D
    • walltar
      ano
      • Tedy při manévrech dostaneš blití zdrarma *3*
        • GlaDOS
          Zbytečně přehnané obavy.
        • walltar
          Tak proto má každý majitel OR vedle PC kbelík. *3*
  • promitac
    Moze mi niekto popisat gameplay ? Bude to tupa 3rd person klikacka ala freelancer bez ziadnej fyziky, alebo mozem ocakavat naozaj naky BSG zazitok, ze mam na povel svoju kapitálku s roznou technikou, letkou a zbranami atd ? Budem sa moct prechadzat po celej lodi jak to bolo v tom videjku alebo to zas bude naky virtualny hud a kamera desi zvonka...
    Alebo mam ocakavat naky EVE zazitok (tabulko-klikanie) ?

    proste milion otazok
    • Pilgrim66
      Rekl jsi o Freelancerovi ze je blba 3rd person klikacka? Asi jsi ji moc nehral aby jsi zjistil, ze Freelancer ma i cockpit mod (default klavesa V). Jinak prosimte, jakou simulaci fyziky cekas ve hre z roku 2003. Jinak vsechny tvoje otazky se daj najit na strankach Star Citizenu.
    • walltar
      Bude to FPS vesmírný simulátor s propracovanou fyzikou .. na povel kapitálku mít nebudeš, pokud si ji neukořistíš, nebo nekoupíš (to jde jen u těch menších) a na řízení kapitálek už bude potřeba víc jak jeden člověk. (Možná u menší si vystačíš s NPC, ale asi nebudeš nijak moc efektivní.)

      Po lodo se budeš moct procházet. Eve bych vůbec neočekával ... nemá to s eve skoro nic společného. Každopádně hra je zaměřená apíš na menší lodě a tyhle větší od korvety po carrier sou spíš pro skupiny hráčů ... korveta tak pro 5 a carrier tak pro 30+.

      Doporučuju se podívat na tohle ... https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13097-Idris-Corvette-Revealed je to work in progress na nejmenší kapitálce a je tam krásně vidět i ty interiéry.
      • Shaker
        Mozna s tim poctem trosicku prehanis, ja cetl, ze na carrier bude potreba 7 lidi, jde o to, jestli pocitas i piloty stihacek nebo jen posadku nutnou pro provoz lodi :)
        • walltar
          Tak to nevím, kde si to četl ... 7lidí je potřeba tak na korvetu. Bengal má mnohem víc turretů, než korveta. Ale jinak myslím, že ty čísla sou i s lidma co pilotují stíhače kolem ... minimálně pro ten carrier bych to ale viděl spíš tak na 15 gunnerů, nevím jak to je s ostatní posádkou ... zatím nemáme dost infa na to aby se dalo odhadnout kolik vlastně lidí krom pilotů a gunnerů bude potřeba.

          V celé hře bude tak 5-10 carrierů a ty si rizdělí největší squadrony, řekl bych že budou navržené pro hodně lidí.
      • Black_Hand
        no s eve by mohl mit SC spolecnou leda ekonomiku.
        • walltar
          Ani tu ekonomiku bych řekl ... možná to, že obě hry tu ekonomiku mají hodně vyspělou. Ale tady je ještě mnohem dál, než v EVE ... Navíc eve má ekonomiku řízenou hráči, tady ji budou hráči jen ovlivňovat ... ekonomika bude mít víc NPC, než hráčů a i když ty nebudou cheatovat, tak budou fungovat jako stabilizující prvek.
    • davidBray
      navštiv oficiální stránky
  • REAR ADMIRAL.....bude to pecka!
  • tam beztak Polacek prihazuje z prodeju levelu, aby to nakonec nebyl hlavni duvod existenece levelu *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit