Přejít na výpis diskuzí
Star Citizen už od hráčů vybral přes 15 milionů dolarů
2.8.2013 | Adam Homola
74 příspěvků
-
Pro "stávající backery": Již teď se tvoří guildovní komunita, proto bych chtěl udělat tak trošku reklamu naší guildě, která bude mít celosvětové působení a má naprosto vyšperkovanou organizaci...již teď, více než rok před vydáním, čítá kolem 200 lidí. Dokud hra nevyjde, hrají Planetside 2, Guns of Icarus atp., pokud někdo sleduje Wingman's Hangar, tak určitě bude znát Loganteho, který tam často přispívá a patří k nám :)
Každopádně, pokud někdo má zájem nebo by o nás věděl něco víc, tak přidávám odkaz na náborový topic na RSI foru a na oficiální stránky :)
S.U.N. - Systems United Navy:
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/29858/s-u-n-sunspot-a-systems-united-navy-recruitment-document/p1
http://systemsunitednavy.org/
Díky, váš Azteco :) -
Zatím sem tam nacpal 40 doláčů (10 během KS kampaně a 30 za balík Alpha/Beta/Full). Spolu s X Rebirth oje nejočekávanější hra :D
-
Independence War II ... to byla aspoň hra, newtonovská fyzika a setrvačnost takže žádné "harrier ve vesmíru". Asi si to budu muset zase nainstalovat.
-
I kapitán Holyster? A co Tod Hunter nebo Selby? Všichni jsou mrví?
-
Spolu s Battle of Stalingrad jedna z mojich najočakávanejších hier, vyzerá to vážne úchvatne... Len dúfam, že moja chabá angličtina nebude príliš veľkou prekážkou *7*
-
jestli se k mému PC smrt přiblíží, servu z ní kůži !
-
jsem rád, že aspoň někdo :) to pochopil :)
-
Nejsem asi z mála lidí, kteří si SC koupili. Na stránkách pod účtem je tolik informací, že se to člověku ani nechce číst. Mimo jiné: reálná simulace letového modelu počítající s pokoškozením systémů. Například, když vám trefí řídící počítač lodi, bude ovládání peklo. Počítač totiž zajišťuje snadné ovládání kompenzující neduhy vakua. Viz setrvačnost atd. Pokud tento obvod vyhoří, bude vaše loď klouzat prostorem jak chleba máslem dolů. Pokud se poškodí vyrovnávací tryska, taktéž to ovlivní manevrovatelnost. Na webu je takových informací, že z toho jde hlava kolem. Už jen skutečnost, že si můžete sami odstartovat či přistát v doku je bomba. Žádné animačky při přistání nebo vzletu. Vaše vysoká škola pilotáže už od začátku. Plná podpora Oculus Rift. Už se těším jak se budu vrtět, až mi začnou od zádi kolem kabiny probleskovat horké čáry z fotonových děl. Otočím hlavou skoro do zadu a uvidím ze kterého směru si to nepřítel hasí. Strhnu ovládání a udělám piruetu.. Bože to budou orgie!!! *1*
-
Nevím jaké videa si viděl, ale asi nebyli ze star citizena ... všechny lodé mají manévrovací trysky, bude možné se otočit a letět bez změny rychlosti pozpátku, bude možné jednotlivé trysky zničit a to ovlivní ovladatelnost lodě. Křidélka některé lodě mají, protože sou navržené taky pro lítání v atmosféře.
http://www.youtube.com/watch?v=92rb-8mYHE0 už v prvním gameplay videu to bylo. -
Viděl jsem pár videi, ale co se týče pohybu je to zase stíhačka kombinovaná s harrierem. Pokud někdo vyzpomena na Nexus: Jupiter incident, tak tam byl ten pohyb velmi věrný. Při změně směru se postupně zažehávaly řídíci motory na stranách a v případě zastavení velký brzdný motor vpředu. Tady jak vidím vypnu motor a rychlost okamžitě 0 a řídí se to asi pomocí křidélek ve vakuu s 0 gravitací.
-
Tak to si už idem šetrit na OR jak ja sa tešim :D
-
Docela dobry by bylo, kdyby ve hre byly takove veci jako dobra fyzika, aktivni a pasivni radar, ruzne systemy lodi by ruzne vyzarovaly, aktivny a pasivni obrany systemy, ruzne objekty by vytvareli ruzny stiny pro radar, ruzne ucinky zbrani na ruzne vzdalenosti ,i specialni, sum radaru, lokalni poskozeni systemu. Hra by pak byla velmi zajimava pro taktizovani.
-
Rekl jsi o Freelancerovi ze je blba 3rd person klikacka? Asi jsi ji moc nehral aby jsi zjistil, ze Freelancer ma i cockpit mod (default klavesa V). Jinak prosimte, jakou simulaci fyziky cekas ve hre z roku 2003. Jinak vsechny tvoje otazky se daj najit na strankach Star Citizenu.
-
Nerekl bych ze delaj revoluci ve hrani... spise se vraci do dob 15 let zpet, kdy hrani nebylo urceny pro bezmozky, kterejm staci celou hru drzet jen sipku dopredu a obcas zmacknout krizek. Dnes uz by tezko nejaky studio nacpalo prachy do takoveho Planescape: Torment s hromadou textu a deseti rozsahlejma questama na deset centrimetru ctverecnich obrazovky. Diky Kickstarteru se ale dockame pokracovani.
-
Zbytečně přehnané obavy.
-
Tak to nevím, kde si to četl ... 7lidí je potřeba tak na korvetu. Bengal má mnohem víc turretů, než korveta. Ale jinak myslím, že ty čísla sou i s lidma co pilotují stíhače kolem ... minimálně pro ten carrier bych to ale viděl spíš tak na 15 gunnerů, nevím jak to je s ostatní posádkou ... zatím nemáme dost infa na to aby se dalo odhadnout kolik vlastně lidí krom pilotů a gunnerů bude potřeba.
V celé hře bude tak 5-10 carrierů a ty si rizdělí největší squadrony, řekl bych že budou navržené pro hodně lidí. -
Mozna s tim poctem trosicku prehanis, ja cetl, ze na carrier bude potreba 7 lidi, jde o to, jestli pocitas i piloty stihacek nebo jen posadku nutnou pro provoz lodi :)
-
Je to hlavne o tom, ze kdyz se ty prachy vyberou, tak budou pilotovatelny uz pri lauchi hry... kdyz ne, tak pozdeji je pridaji stejne
-
Zvuk ve vesmíru je dobře vysvětlen třeba v EVE - simulace pro pilota.
-
to je ta korejska predrazena f2p co se bojuje asi ve 2 zonach? lol no tak jestli to dopadne takhle tak budou lidi poradne nas...