Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hra na ktoru som cakal snad 10 rokov prichadza *8*
  • AKE RUKY! Redaktori nevedia poriadne citat alebo pochopit rozdiel v slove Heads a Hands.
    Napoveda->Face,Facial = Tvár, Tvárový

    Facial Capture System. We’ve researched a technology that uses a series of cameras to capture real heads and import them into the game.
  • Na tuhle hru se hrozně těším a je to snad poprvé, co zřejmě poruším své pravidlo nedávat nikomu peníze předem. Zároveň se ale hrozně bojím, že si autoři berou čím dál tím větší sousto a navíc neustále slibují a slibují další věci, ale přitom to může dopadnout také jako hodně velký průšvih. Doufám, že si opravdu uvědomují, do čeho že se to vlastně pustili.
    • walltar
      Já si myslím, že vzhledem k tomu že hodně lidí co na tomhle dělají (včetně Chrise Robertse) jsou lidi, kteří mají za sebou léta v herní branži tak si uvědomují co dělají ... nejsou to nějací indie developeři, kteří doteď dělali jen mody.
      • Nejvetsi prusery pachaji prave takovi vyvojari ... velke oci a ve finale skutek utek. Sak se jen podivej trchu do historie a vsemozna velkohuba prohlaseni ... Uvidime, jak to dopadne v tomto pripade. Ale dovolim si tvrdit, ze jeste dalsich par pruseru, a nejaky financovani vyvoje hry hraci bude zcela mrtvy.
      • len to sú aj autori Takedown: Red Sabre a ako to dopadlo *1* Navyše skúsenosti z vývoja hier má Chris najmä z 90-tych rokov a ako sa dnes ukazuje mnohým starším vývojárom ktorí sa dnes vracajú na scénu jednoducho ušiel vlak.

        Ale naštastie to asi nebude Chrisov prípad a navyše k sebe nabral mladších talentovaných vývojárov ktorí presne vedia čo robia a preto sa o Star Citizen nebojím. Majú ľudí, majú prostriedky i jasnú víziu, čiže všetky esenciálne ingrediencie na ukuchtenie skvelej hry.
  • No, až ukážou nějakej gameplay kde se bude něco dít a ne jen samý hangáry, kokpity a efektní průlety okolo lodí ve vesmíru, tak jim možná taky přispěju...
    • Co je "gameplay kde se bude něco dít"? Já měl za to, že ho ukázali téměř před rokem, když hru oznámili.
      http://www.youtube.com/watch?v=7vhRQPhL1YU
  • souboje z pohledu první osoby na vybraných planetách. Bojovat nebudete jen v lodích ve vesmíru, ale i na povrchu některých planet.

    spustit útok na základnu pirátů, přijít na pomoc vzdáleným kolonistům nebo se pokusit odrazit Vanduulské nájezdníky...

    A nakonec dostanete daily opakujici se mise ve vesmiru, Dromund Kaas, Ilum a video s developery v karibiku...
  • walltar
    Pokud máte zájem o další info o Star Citizenu, tak v našich luzích a hájích máme fanstránku. http://www.star-citizen.cz Snažíme se překládat info o Star Citizenu do CZ a už jsme měli pár celkem zajímavých článků o mechanikách. Teď je před náma update na nový design stránek, který je ještě zlepší.
    • Spousta peknych myslenek ... uvidime jak to zvladnou realizovat.
  • Je hezky vidět, že vždycky, když vydají něco zajímavého, tak se na pár dní zvýší příspěvky. Poslední velká vlna byl modul hangáru, jsem zvědav co bude, až vypustí modul dog fightu (krom toho, že půlce lidí se zavaří kompy:) Nadějně vypadal i stream z AMD představovačky tento týden (amd Mantle..hint hint:)). Držím palec, sleduju a doufám že to vyjde:) Zatím to vypadá, že by mohlo, RSI vypadají že ví, co chtějí. A to, co chtějí, zatím ukazují, že umí udělat..a nikdo jim do toho nekecá.
  • Jedno se popřít nedá. Lidí mají o podobný typ hry zájem. 20 milionů dolarů je pro kickstarter ohromné číslo. Velcí vydavatelé propásli velkou příležitost, když poslední roky ignorovali tento žánr. A mám radost, že hra vyjde kromě PC i na PS4. Snad se hra povede. Pokud ne, je díky očividnému zájmu hráčů šance, že se do žánru vrátí i nějaký velký vydavatel.
    • GlaDOS
      Jen bych dodal, že 20 milionů se na Kickstarteru nevybralo.
    • Aniž bych chtěl trollit nebo rozjíždět flame, myslím že SC bude pouze pro PC (je mi buřt, jestli ano nebo ne)...?
      • Roberts řekl že jestli na konzole tak leda na novou generaci, on prostě nechce dělat ustupky, takže na konzole to bude jenom pokud nebude pro konzole muset hru omezovat.
  • Horst_Fuchs
    Byl bych skoro radši kdyby se do takových experimentů radši nepouštěli. Na papíře to vypadá hezky, ale znáte to...

    Začíná mi to připadat jako kdyby pejsek s kočičkou pekli dort. Pokud se nepletu pokusy o vesmírnou hru kde jde dělat "všechno" tu už kdysi byly, ale vždycky z toho byl nakonec jen pr*ser.
    • walltar
      Tak čistě technicky ta hra jede na CryEngine takže mají k dispozici všechno pro vytvoření FPS ... FPS část hry tam měla být už od začátku (obsazování lodí + boje na vesmírných stanicích). Oni teď jen přidávají víc obsahu ... použijou tu část hry, která je od začátku v plánu a dostaneš jen prakticky víc map na kterých se dá provozovat.

      Technicky ta hra se dá celkem specifikovat jako FPS s vozidlama ... protože máš postavu se kterou můžeš chodit a i když si v lodi, tak budeš mít k dispozici pohled jen z první osoby (v boji).

      Oni zatím myslím nepřidali nic nového od doby co hru oznámili ... jen rozšiřují to co už mají v plánu. Ale jak se jim to podaří ... to si budem muset ještě rok a něco počkat, než uvidíme finální produkt.
      • Já jsem zvědavý na nové stretch goaly.

        V původní kampani končili stretch goaly u šesti milionů dolarů, protože předpokládali, že zbytek peněz seženou od investorů, nicméně na začátku kampaně uveřejnily předpokládané cíle (a rychle je stálo) a šest milionů dolarů představoval atmospheric flight, tedy létání v atmosféře, púůvodně mělo být jen v misích pro Squadron 42 a později i pro vybrané planety nebo mise v MMO části hry, každopádně je to něco, s čím plánovali od počátku, nedávno ben na fóru řekl něco o tom, že to vyřadili, protože by potřebovali rozpočet $25 milionů, což s náklady a tak zní jako pěkný stretch goal pro $30 milionů. Jsem zvědavý, jak moc 'feature creep' budou řvát lidi až//jestli oznámí něco, o čem se spekulovalo v podstatě na samotném počátku kampaně.

        Každopádně v plánu toho mají a měli hodně, už původní Freelancer byl dost ambiciózní a MS dost věcí ze hry vypustil, protože nebyly dokončené a spěchal s vydáním... teď má Chris šanci udělat hru, kde bude vše, co tam chce mít. Peněz bude mít nejspíš dost a pokud jde o čas, ne všechno musí být v první verzi hry.
    • Ano byli, ale zase se o neco pokrocilo dal, nerikam ze to bude dokonoale, kazdy ma i vlastni predstavu, ale melo by to byt lepsi nez doposud. Otazka je kam az se dostanou.

      Ale fakt uznavam, ze nekdy je lepsi se vrhnout, vazne promakat a vylepsit konkretni casti, nez pridavat dalsi a dalsi. Teroeticky kdyby rekli, ze dalsi prachy treba do 25M budou cerpany na vylepseni jednotlivych prvku hry, tak by to asi ani vetsine lidi nevadilo. Prece jen je nekdy lepsi probrat danou vec znovu i po zakompnovani novych veci.

      Z praxe vim, ze nektere veci, ktere se postupne pridavaji tak cely ten system postupne degeneruje, jelikoz na to nebylo mysleno uplne od zacatku. Pokud uz tu myslenku meli a pocitali s ni, pak je mozne, ze to bude ve vysledku dobre vytvorene.

      Mno jsme zvedav, jen kdyby to bylo treba za mesic.. :D
  • smejki
    Tak tomuhle projektu prachy dojít nesměj. To by bylo řevu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit