Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Spousta peknych myslenek ... uvidime jak to zvladnou realizovat.
  • Nejvetsi prusery pachaji prave takovi vyvojari ... velke oci a ve finale skutek utek. Sak se jen podivej trchu do historie a vsemozna velkohuba prohlaseni ... Uvidime, jak to dopadne v tomto pripade. Ale dovolim si tvrdit, ze jeste dalsich par pruseru, a nejaky financovani vyvoje hry hraci bude zcela mrtvy.
  • Hra na ktoru som cakal snad 10 rokov prichadza *8*
  • AKE RUKY! Redaktori nevedia poriadne citat alebo pochopit rozdiel v slove Heads a Hands.
    Napoveda->Face,Facial = Tvár, Tvárový

    Facial Capture System. We’ve researched a technology that uses a series of cameras to capture real heads and import them into the game.
  • len to sú aj autori Takedown: Red Sabre a ako to dopadlo *1* Navyše skúsenosti z vývoja hier má Chris najmä z 90-tych rokov a ako sa dnes ukazuje mnohým starším vývojárom ktorí sa dnes vracajú na scénu jednoducho ušiel vlak.

    Ale naštastie to asi nebude Chrisov prípad a navyše k sebe nabral mladších talentovaných vývojárov ktorí presne vedia čo robia a preto sa o Star Citizen nebojím. Majú ľudí, majú prostriedky i jasnú víziu, čiže všetky esenciálne ingrediencie na ukuchtenie skvelej hry.
  • To bylo samozrejme mysleno s nadsazkou.
  • walltar
    Já si myslím, že vzhledem k tomu že hodně lidí co na tomhle dělají (včetně Chrise Robertse) jsou lidi, kteří mají za sebou léta v herní branži tak si uvědomují co dělají ... nejsou to nějací indie developeři, kteří doteď dělali jen mody.
  • Co je "gameplay kde se bude něco dít"? Já měl za to, že ho ukázali téměř před rokem, když hru oznámili.
    http://www.youtube.com/watch?v=7vhRQPhL1YU
  • Na tuhle hru se hrozně těším a je to snad poprvé, co zřejmě poruším své pravidlo nedávat nikomu peníze předem. Zároveň se ale hrozně bojím, že si autoři berou čím dál tím větší sousto a navíc neustále slibují a slibují další věci, ale přitom to může dopadnout také jako hodně velký průšvih. Doufám, že si opravdu uvědomují, do čeho že se to vlastně pustili.
  • No, až ukážou nějakej gameplay kde se bude něco dít a ne jen samý hangáry, kokpity a efektní průlety okolo lodí ve vesmíru, tak jim možná taky přispěju...
  • Tak prachy sice vybírat budou (protože proč ne?), ale s vývojem začali rok před oznámením, takže něco už budou mít hotového, koneckonců k hangáru už mají hráči přístup.
  • 2015? Neblbni! Do roku 2015 budou jeste vybirat prachy. Pak mozna zacnou i s vyvojem. :-P
  • Já jsem zvědavý na nové stretch goaly.

    V původní kampani končili stretch goaly u šesti milionů dolarů, protože předpokládali, že zbytek peněz seženou od investorů, nicméně na začátku kampaně uveřejnily předpokládané cíle (a rychle je stálo) a šest milionů dolarů představoval atmospheric flight, tedy létání v atmosféře, púůvodně mělo být jen v misích pro Squadron 42 a později i pro vybrané planety nebo mise v MMO části hry, každopádně je to něco, s čím plánovali od počátku, nedávno ben na fóru řekl něco o tom, že to vyřadili, protože by potřebovali rozpočet $25 milionů, což s náklady a tak zní jako pěkný stretch goal pro $30 milionů. Jsem zvědavý, jak moc 'feature creep' budou řvát lidi až//jestli oznámí něco, o čem se spekulovalo v podstatě na samotném počátku kampaně.

    Každopádně v plánu toho mají a měli hodně, už původní Freelancer byl dost ambiciózní a MS dost věcí ze hry vypustil, protože nebyly dokončené a spěchal s vydáním... teď má Chris šanci udělat hru, kde bude vše, co tam chce mít. Peněz bude mít nejspíš dost a pokud jde o čas, ne všechno musí být v první verzi hry.
  • walltar
    Tak čistě technicky ta hra jede na CryEngine takže mají k dispozici všechno pro vytvoření FPS ... FPS část hry tam měla být už od začátku (obsazování lodí + boje na vesmírných stanicích). Oni teď jen přidávají víc obsahu ... použijou tu část hry, která je od začátku v plánu a dostaneš jen prakticky víc map na kterých se dá provozovat.

    Technicky ta hra se dá celkem specifikovat jako FPS s vozidlama ... protože máš postavu se kterou můžeš chodit a i když si v lodi, tak budeš mít k dispozici pohled jen z první osoby (v boji).

    Oni zatím myslím nepřidali nic nového od doby co hru oznámili ... jen rozšiřují to co už mají v plánu. Ale jak se jim to podaří ... to si budem muset ještě rok a něco počkat, než uvidíme finální produkt.
  • GlaDOS
    Jen bych dodal, že 20 milionů se na Kickstarteru nevybralo.
  • souboje z pohledu první osoby na vybraných planetách. Bojovat nebudete jen v lodích ve vesmíru, ale i na povrchu některých planet.

    spustit útok na základnu pirátů, přijít na pomoc vzdáleným kolonistům nebo se pokusit odrazit Vanduulské nájezdníky...

    A nakonec dostanete daily opakujici se mise ve vesmiru, Dromund Kaas, Ilum a video s developery v karibiku...
  • Roberts řekl že jestli na konzole tak leda na novou generaci, on prostě nechce dělat ustupky, takže na konzole to bude jenom pokud nebude pro konzole muset hru omezovat.
  • Aniž bych chtěl trollit nebo rozjíždět flame, myslím že SC bude pouze pro PC (je mi buřt, jestli ano nebo ne)...?
  • walltar
    Pokud máte zájem o další info o Star Citizenu, tak v našich luzích a hájích máme fanstránku. http://www.star-citizen.cz Snažíme se překládat info o Star Citizenu do CZ a už jsme měli pár celkem zajímavých článků o mechanikách. Teď je před náma update na nový design stránek, který je ještě zlepší.
  • walltar
    Jo na konci tohohle roku bude dogfighting alpha, takže už si zalítáme ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit