Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KrPa

    kotory fungovali, porad nejak cekam na dalsi dil

  • Derp_1337

    Jo, přesně. V podobných žánrech je nejdůležitější příběh a dialogy. Nějaká ta interakce hraje až druhé housle.

    Jinak Detroit mi při prvním dohrání přišel fakt super. Teprve až při 2. playthrough jsem si všimnul několika nedomyšlených příběhových děr.

  • uher

    Osobně se spíš budu bát příběhu. U Detroitu to občas hodně bolelo. U jiného typu her bych nad nějakou lohickou botou mávnul rukou, ale v tomhle žánru je příběh v popředí a tak ty chyby víc vyčnívají.

  • Otázkou je, co si od takového RPG slibuješ. Adventura s větvením příběhu a nějakou akcí se definici RPG docela blíží. Uvidíme, do jaké míry zakomponují další typické RPG prvky jako vybavení, lootování nebo vývoj postav. RPG typu Pathfindera ve světě SW to ale opravdu nebude. Dokonce si myslím, že je to pro tento svět nevhodný formát. Technicky by to asi nějak fungovalo, ale pochybuji, že by si to našlo dostatečné publikum.

  • Derp_1337

    Kvalitní RPG je bohužel nedostatkové zboží. Problém bude v tom, že to není záležitost pro mainstreamový plebs, ale je to pro relativně malou skupinu náročných hráčů.


    Malá a střední herní studia si mohou dovolit vynaložit čas na to, aby vyvinuly dobrou nezávislou RPG hru a aby se jim pak ten vývoj zaplatil. Ale nákup drahé licence (třeba právě SW) je většinou nad jejich finanční možnosti.

    A ty větší studia, která by si to mohla dovolit, se soustředí na hry pro mainstream plebs, které jim potencionálně mohou vydělat stovky mil $$$. Takže se taky obávám, že RPG ze světa SW dlouho neuvidíme.

  • Derp_1337

    Tak většina her je o zběsilém mačkání pár kláves. To není žádné překvapení.

  • KrPa

    dlouhe roky vyhlizim RPG ze SW ale asi se tohle tema uz vycerpalo...

  • Takze zbesile mackani dvou klaves?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit