Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • frank.horigan

    Áha, dík za info, jak jsem viděl ty gameplay, hned mě napadnul Anvil. A pro mě to rozhodně není špatná zpráva, protože AC: Odyssey bylo moje jediné AC v životě, tudíž se na mě nevztahují všechny unuděné komenty typu "je to furt stejná nuda".

     No aby ne, hrát deset AC a potom Odysseu tak mě to taky nebaví. Ale na co hrát deset téměř stejných her....

    A kdyby bylo Outlaws takové lepší Odyssey se SW světa, vůbec by mi to nevadilo. 


  • Oni neprekroci svuj stin, porad to bude ,,Ubisoft,, v kulisach SW. Otevrena hra ve vesmiru, kde kazdou planetu zastupuje uzemi o rozloze maleho mesta je v dnesni dobe k smichu.

  • Každá schopná konkurence UE5 jedině dobrá.. Takže Snowdropu fandím.. 

    - k již zmíněné graficky líbivé The Divison (bohužel pro mě nezábavné) a budoucímu Avatarovi (díky za info btw..),  bych přidal výborné Mario Rabbids na Switchi, což pro mě osobně bylo překvapivé.. Hra běží nečekaně dobře (byť samozř. konzole usnadňuje práci s optimalizací)

    Snowdop je evidentně dost adaptibilní, takže se na hru těším. SW Outlaws vypadá zatím výborně..

  • Hidden

    Hra bezi na Snowdrop (The Division, Avatar), Massive se zrejme drzi vlastni technologie. :)

  • MalyZeli

    Jako pokud jde o mapy jako takové, tak Ubisoft vždycky měl krásné krajiny, města, apod... skoro bezkonkurenční, kromě tak možná Rockstaru, ale i tam bych možná dál korunu Ubisoftu. Jde o to že RPG éra AC má sice krásné, ale celkově mrtvé a zbytečně obří mapy. Uvidíme jak si poradí se Star Wars, tam je může brzdit jen nedostatek kreativity, protože v universu jako SW se dá tvořit do zblbnutí, a mají k tomu tuny materiálu ze kterého mohou tahat.

  • frank.horigan

    Tak rozhodně to bude AnvilNext 2.0 engine, proč by programovali to samé znovu? AC:Odyssey bylajedna z nejpěknější her vůbec. Alepoň co se týče krajiny a moře

  • ZOLLINO

    sa mi zda, ze idu spravit SW Assasins Creed. A zrejme aj na engine Odyssey, snad to nebude rovnaka nuda

  • Jevo83

    Proceduralne generovany svet je ekvivalent "a teraz idem pozbierat vsetky jablka v Europe"... z pohladu dnesnych cloudovych technologii sa daju generovat v podstate nekonecne hry.... akurat poskytnu ten isty zazitok prvych 10 hodin ako potom dalsich 10 tisic

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit