-
Tak. Mam 38 rokov, hral som nekonecne mnoho vela hier... :D ALe tato hra ma naozaj dostala. Neskutocne perfektna hra. Super exploracia, pribeh..kaslat nan... mnoho modov...sam som niektore vytvoril..grafika-....to je prve co ma odpudzovalo ale po tom co som vytvoril Reshade preset naozaj paradna grafika.
http://www.nexusmods.com/starbound/mods/623/?
neskutocne mnoho variacii planet... a hlavne, ak to budute hrat stiahnite si mod:
Frackin Universe:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=729480149
pridava este omnoho viac planet a moznosti...
Kto len co trochu premysla nad kupou tejto hry... NEVAHAJTE,.... -
Ok dik, zda sa teda ze iba Starbound je pre mna.
-
Dont Starve má konec, ale je to šílenost se k němu dostat. :D V Terrarii je momentálně final boss Moon lord, ale pokud vím, tak hra pokračuje prostě dál, žádné titulky či outro.
-
Diky moc luDra. Nevies nahodou ci aj Terraria a Dont Starve maju nejaky koniec s titulkami? Minecraft typujem ze nema...
-
Jeste se to nenaucil nastavit v redakcnim systemu...
-
Máš pravdu o tom počátku EA, ale bylo i období zhruba po tom roce a půl co se na Starbound vyprdli, kdy byly plně generované planety i potvory. Úkoly byly jen takové, které teď dávají NPC a boss monstra absolutbě zabugované, ale to generování se jim povedlo a opravdu byla každá planeta jíná a i potvůrek tam bylo hodně s různými dovednostmi, takže tam bylo opravdové objevování neviděného. :D Jen při přidávání obsahu se ukázalo, že na to programátorsky nemají a začli memory leaky, brutální zátěž na processor, pak zase na grafiku atd. Proto to ořezali na kost. Popravdě to co vydali, mohli vydat po půl roce a né po třech letech.
Něco z EA by měl vrátit již výše zmíněný Freaking Universe mod, který jsem osobně nezkoušel. -
Na Starbound se sice teprve chystám, ale máte tipy ještě ne jiný podobný hry Terrarii? Ta mě bavila neskutečně
-
Ještě hoďte tipy na nějaký ty kvalitní podcasty, ideálně v češtině :)
-
Na druhou stranu se musí uznat, že ta první verze Starbound byla uplně o ničem oproti té verzi 1.0 když to vyšlo z EA. Předtim tam nešlo téměř nic dělat, nic craftit, bylo to takový nudný a o ničem. Pak to dlouhou dobu tak nějak leželo u ledu až jsem o to téměř ztratil zájem a najednou prásk a je to venku ve verzi 1.0 s příběhem. No tak jsem u toho pár desítek hodin zase proseděl a můžu říct, že mě to bavilo.
-
"Příběh" je vlastně oskenuj určenou rasu, pak boss. Toto čtyřikrát a hlavní boss. Hledání rasy může být frustrující hlavně, když najdeš malou osadu a skenování se ti zastaví na 99%. :D Ale aspoň to člověka nutí přeskakovat na další planety a potom solární systémy.Jak jsem psal níže zabralo mi to kolem 25 hodinek a to jsem dost času jen farmařil.Ten čas se bude lišit od toho, jak rychle najdeš potřebné věci na oskenování a jak dobrý jsi v plošinkových soubojích s boss monstry, které nemají nijak složitý vzorec chování.
Pak jsou tam ještě doplňkové úkoly, které se dají zvládnout během toho cestování po planetách (ať úkoly v osadách NPC nebo v tvojí kolonii co si můžeš založit, tak od speciálních NPC v tzv. HUBu). -
Je tam konec a jsou tam i titulky, pak už je jen sandbox.
-
Moze mi niekto povedat ci sa da hra "dohrat do konca" po koncove titulky, alebo je to len otvoreny nekonecny svet? Rozumiem tomu tak ze hry ako Terraria, Starbound, Minecraft atd... su v podstate "nekonecne". Mne by sa ale viac videlo keby hra mala aj nejaky hlavny pribeh ktory sa da dohrat a hru ukoncit - pokial sa hrac rozhodne.
-
Nenapadlo mě poslouchat podcasty u casual her. Díky za tip.
-
Starbound nebo Euro Truck Simulator 2 jsou pro me tzv. "podcastove"hry. Idealni na to si zapnout nejakej podcast a hodku a pul si tam neco tvorit nebo udelat nejakou zasilku v pripade ETS2.
EDIT: Jo a mody do her nejsou na celem internetu jenom na modDB. Co takhle zkusit se podivat do zalozky "Workshop"na Steamu? Napr. s Freaking Universe si clovek uzije spustu hodin toho praveho sci-fi crafteni. -
Já jsem si Starbound koupil v EA, hned jak ho ohlásili a musím říct, že je to desetina toho co bylo původně slíbeno.
Zklamaný nejsem.Nějakých 25hodinek než jsem dojel "příběh" mě to zabavilo, potom tam už nic není, jelikož jsem za tu dobu viděl všechny solární systémy i jejich planety a ty se jen dokola opakují.
Stovky hodin nevím, kde autor nabral, ale možná rád staví a farmaří(druhé činnosti jsem se věnoval a docela to vynášelo pixely, které jsem k ničemu nepotřeboval :D).
Největší plus Starboundu je pro mne jeho odlišnost od terrarie, kdy člověk nemusí kopat a prostě líta z planety na planetu a pokrade co se dá, jako se to dělá v moderních rpg. :D Taky mi sedla hudba, která je velmi povedená a ta délka 25hod je tak akorát.
Po těch letech ve vývoji je Starbound plný špatného herního návrhu (máte tam detektor kovů, ale dostanete se k němu až u posledního upgradu stanice, takže v době, kdy kovy již nepotřebujete).
Ten zmatený vývoj plný změn je v konečném produktu cítit na každém kroku a kdo se účastnil EA ví, kolikrát se celá hra absolutně překopávala.
Sledoval jsem Chucklefish co dělá během "vývoje" Starbound a vypadalo to, že si Starboundem zaplatili vývoj a nákup jiných her, jelikož v době EA Starbound vydali více her mnohem vyladěnějších než Starbound, který na poslední chvíli před vydáním ořezali na kost.Jak už jsem psal zklamaný nejsem, ale kvůli tomuto podivnému chování mi už Chucklefish nesmí do domu. *16* -
Opraveno, díky!:)
-
ČÍSLO potřebuju TO ČÍSLO!
-
V Craft the World jsem uplne silel z AI...
-
Kolik to sakra dostalo?! 6,7? Nevím co si mám myslet. Jsem zmaten!
-
Neviem, ale vsetko co bolo v Terrarii zabavne a fungovalo to, tak v Starbound to hapruje a zabava ide mimo. To uz taka Crea, co je trochu do RPG ma bavila o kusok viac.
Z tejto "rodiny", kam by som dal este Craft the World a mozno aj Stardew Valley, je podla mna Terraria jednoznacne top...