Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kdo maže ten jede
  • To mi připomíná jak jsem kdysi nainstaloval starou Dune 2000, zázrakem to nějak rozchodil a nutil se, ano nutil se to hrát jenom proto abych si doplnil základní vzdělání... ano rozhraní děs a běs, ale ta hra byla klasika, byla zlomovým titulem, když jsem si ji nemohl zahrát v její éře chtěl jsem aspoň na pár hodin pochopit proč byla tak skvělá...

    Není chyba remasteru že nenabízí moderní prvky, bylo by chybou kdyby je nabízel, pokud vám chybí tak od toho máme přece StarCraft 2ku a co si pamatuji jsou tam SC a SC BW kampaně.
    • Paulcz
      Dune 2, ne 2000..
      • ale dune2 se ovlada fakt blbe
        • Paulcz
          Je tu kompletní remake (např. Dune Legacy), kde se nemusí klikat na každou jednotku zvlášť, jinak to je myslím úplně stejný.
  • omg, tahle recenze mi fakt ukazuje, jak sou dnesni hraci zhyckani a boji se vseho, jen aby na ne hra nebyla moc zla
    • Zagro
      A proto se bojím, že i novej a naprosto skvěle hratelnej Quake Champions, se dlouho neudrží, protože pořád to po hráči chce hodiny poctivé "dřiny", než se vůbec dostane na průměr a ten je pořád na míle vzdálenej nečemu, co se dá nazývat PRO.
      • Já jsem teď zkoušel nový Unreal Tournament a hraje se to stejně jako první verzce z 99. O co menší komunitu ty hry budou mít, o to bude jistě kvalitnější.

        Nejvíc je to vidět na R6S. Poslední dobou přibylo strašně moc duševně nevyzrálých hráčů, kteří u hraní moc nepřemýšlí a ostatním hru kazí. Trvá tak 6 her, než hráč dostane nějakou normální partu. Samo, když už jsou pak někteří sehraní, zůstavají spolu a často masakrují nováčky. Matchmaking tam absolutně pohořel.
    • Mluvíš mi z duše, člověče!
  • Je nutne hru brat, jaka je. Jde primarne o graficky vylepsenou hru z roku 1998, ktera si zachovala svoji puvodni originalni hratelnost se vsim vsudy. Je nutne pocitat i s vyse uvedenymi nedostatky, ktere jsou ve Starcraftu 2 vyreseny. Jednicka byla primarne remastrovana pro korejsky trh a profi hrace. Nicmene i zaryti fandove single-playerove kampane si urciet uziji. Za sebe si ale radeji pustim Mass Recall ve Starcraft 2, kde nemusim resit nedostatky uvedene ve clanku (v kontrole jednotek, budov, workeru a pathfidingu). Korejci jim za to ale rozhodne utrhaji ruce.
  • Zajimalo by me vyjadreni toho cloveka, ktery recenzoval Planescape Torment: Enhanced edition. Predpokladam, ze by dal hre 3-5 / 10, protoze neprinasi novy obsah, jednotky, rasy a pribeh.
  • restore
    Je mozne to stale hrat cez LAN ?
    • Ano
    • Co je to LAN?
      • Lamas Area Network. Mel by ses tam prihlasit.
  • "Omezení výběru na dvanáct jednotek do skupiny, špatný pathfinding, nezobrazování úkolů během mise, nemožnost označovat více budov najednou…"

    Nice, stazovat sa prave na veci co zo SC2 urobili kompetitivne absolutne nezaujimavu hru, narozdiel od BW. Vdaka vsetkym hentym srackam mohol mat kazdy druhy masters hrac skoro rovnake macro ako Flash ci Jaedong.

    Jediny dovod preco vobec ten BW remastrovali bol ten, ze cela Korea sa im na SC2 absolutne vykaslala a radsej sledovala 20 rokov staru hru, pretoze sledovat SC2 nie je vobec zaujimave, narozdiel od BW. A prave tie mechaniky ako spatny pathfinding, obmedzene control groupy a omnoho tazsie macro + micro (ziadny smart casting a podobne kraviny) su dovodom preco ti najlepsi dokazu vycnievat nad obycajnymi, coz v SC2 proste neslo.
    • Spades
      jak proboha špatný pathfinding a nezobrazování úkolů v misi kazí kompetitivní hru???
    • Podle mne by se hry meli delat pro hrace, ne pro uzkou skupinu lidi co to trenuje 16 hodin denne jako zamestnani a pro sledovani profi zapasu.
      Proto by jsem na narocich jeste vic ubral a nektere procesy jeste vic zautomatizoval, aby jste, obrazne receno, nemuseli utirat zadek kazdemu SCV.
      Vite co by se stalo pak? Misto nudneho makromanazmentu by profi hraci museli/mohli presunout svoje APM do bitev (vice simultannich utoku najednou, lepsi micro atd.) a zapasy by bylo jeste zajimavejsi sledovat.
      • Jednak se píše "hry by se měly dělat"..
        Pak se podívej na zápasy ve SC2 progamerů, zdá se ti, že tam je málo "micra"??? Pro ty, co hrají MP, tak ví, jak je to velmi těžké a že bitvy progamerů jsou neskutečné...
        Jinak je jasné, že SC2 nikdy nebude mít tolik hráčů jako Dota, LoL, WoT, protože je těžký do něj proniknout, v Čechách MP pořádně skoro nikdo nehraje (s nadsázkou řečeno), za poslední rok jsem hrál snad jen se dvěma lidma z Čech (hraju plat league).
      • A proc by se to nemelo delat pro uzkou skupinu? Kdyz to v korei jede, tak proc to neudelat.
    • To co zmrvilo competetive SC2 bylo LotV, protoze na HotS mete se hrala hra mnohokrat vic nez SC1 (a to i v koreji) az s prichodem nevybalanocvanyho posledniho datadisku se vetsina profesionalnich korejskych hracu zacalo vracet k SC1, ktery melo vzdycky prefektni balanc. Tudiz ty kravinky, ktery zminujes z SC2 rozhodne nezajimavou hru neudalali (teda mozna pro tebe jo ale ne ve velkym meritku)
      • Je to hra delana jen pro profesionaly z Koree nebo I pro normalni hrace?
        /spoiler jen pro koreu a proto se taky na blizzard zlobim, ze kasle na hrace a jde jen po penezich z e sportu.
        • Ja si myslim, ze hlavnim duvodem tohohle remasteru je, aby blizzard nahnal divaky na sledovani turnaju v SC, protoze prece jenom malokdo je jeste dneska ochotnej sledovat klasicky SC I na streamu, protoze to prece jenom uz nevypada tak dobre. Takze spis nez ze by slo o Koreu je, ze blizzardu jde o popualritu jejich turnaju, na kterych uz SC I zase zacina zabirat dominantni postaveni potom co vetsina hracu skoncili s SC II.
          • Ja myslel tu pripominku spis obecne. Treba kdyby oznamili Warcraft 4 ani nevim jestli bych se tesil protoze by zajiste slo jen o dalsi profi klikfest.
  • "StarCraft: Remastered totiž pro běžné hráče určená není. Jde o produkt pro profesionální hráče."
    Wut? To ma byt vtip? To akoze vydali hru pre par korejcanov co ich to zivi?
  • Eh... trošku nechápu tah Blizzardu na remaster Starcraftu, když už tu pár let máme Starcraft II, který je víc než solidním nástupcem. Raději ať udělají remaster Diabla 2, jelikož jeho nástupce je do nebe volající zhovadilost.
    • Protože třeba v korei je starcraft 1 pořád populárnější, než starcraft 2. Spousta lidí pořád radši hraje jedničku. Hodně lidí z profi SC1 scény od dvojky odešlo. Blizz asi doufá, že se legendy vrátí.
      • Osobně jsem se u dvojky bavil stejně jako u jedničky. Jestli Blizzard udělá remaster pouze pro Koreu a její e-sport, tak pak je mi jasné, že se třeba takového remasteru na Warcraft nedočkáme nikdy.
        • Vzhledem k tomu, že popularita Starcraftu II jako e-sportu dost klesá, tak se nedivím, že se blizzard snaží udržet tuhle značku. Remaster originálu je celkem logický krok. Bohužel blizzardu jde jen o prachy. Jak by vydělali na remasteru WIII ?
  • Achievementy jsou jen marketingový trik pro malé děti. Takový opíjení rohlíkem.
    • On se prejmenoval. Nove se rika "opijeni Skeldalem."
    • Ano i ne, pokud jsou dobře postaveny a nejsou jen jako nezbytne zlo, tak dokazi hry posunout dal. Pokud je vytvoren achievement s tim, ze o nem vis a zaroven ho chces plnit, tak se snazis hledat moznost jako ho splnit. Tak pak je to podle me spravne postaveny achievement (neboli cíl). Ale pokud udělají achievement typu, prošel jsi oblast, kterou jsi stejně měl projít, tak ti rovnou za to ještě dáme, že jsi toho dosáhl. Takový achievement je opravdu k ničemu.
      • Tohle jde řešit i obsahem přímo ve hře. Misema, bonusama, expama a tak pod. Jako třeba v Prototype, jako první věc co mě napadla.
      • Naopak, to že jsou achievementy i jen díky dosažení body, který nelze minuout, pak krásně ukazuje, jak moc hra je zábavná, kolik hráčů se kam dostalo apod.
        • Oba máte svatou pravdu. Ty automatické, které nemůžete minout jsou pro vedení statistiky hráčů. V podstatě je ale dobré se ptát, proč je my, hráči, vidíme? Pokud si chceme mezi sebou porovnávat naše úspěchy, tak stejně tyhle věci přeskakujeme, protože je má prostě každý automaticky. Naopak ty jedinečné jsou právě tím měřítkem, co má kdo z nás za sebou a ukazují naše zkušenosti štěstí atd. V mnoha dnešních hrách je vlastně 75% k ničemu. Jako hráče mne osobně nebaví listovat v hromadě bordelu 5 minut. Chci vidět to podstatné hned. Achievementy dokazují i nápaditost samotných tvůrců. Pokud jsou vytvořeny stylem checkpointů, tak z to plyne jasná věc: nainstaluj, zahraj, odinstaluj a nikdy už se nevracej. Svou porci zábavy jsi už prostě dostal... trošku smutné.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit