Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Coffin.Corner
    "...Zajímavá je i absence achievementů, které v původní hře nebyly, ale v remasteru mohly být příjemným bonusem. Ale nejsou..."

    To dává takový smysl, jako bych si v recenzi na ubytování v hotelu stěžoval, že v ceně mohla být prostitutka, ale nebyla.. *3*
    • dnes jsou achievementy bezne. pokud by byly bezne i prostitutky na pokoji, pak by i melo smysl si stezovat na jejich absenci.
      • prostitutky na pokoji su docela bezne
    • Veskoslav
      "Není ani možné přepínat novou grafiku do nové a zpátky "

      Korektor šel asi dom.
      • F5?
  • Díky za recenzi.
    OT: Můžete mi prosím říct, proč dáváte do prohlížení galerie dementní reklamy, které mi málem vyrazily mozek nosem, jak jsou nahlas? Tohle jste už fakt přehnali pánové.
    • KrPa
      to neni jen na tiscali, uz to delaji i na idnes
  • omg, tahle recenze mi fakt ukazuje, jak sou dnesni hraci zhyckani a boji se vseho, jen aby na ne hra nebyla moc zla
    • Zagro
      A proto se bojím, že i novej a naprosto skvěle hratelnej Quake Champions, se dlouho neudrží, protože pořád to po hráči chce hodiny poctivé "dřiny", než se vůbec dostane na průměr a ten je pořád na míle vzdálenej nečemu, co se dá nazývat PRO.
      • Já jsem teď zkoušel nový Unreal Tournament a hraje se to stejně jako první verzce z 99. O co menší komunitu ty hry budou mít, o to bude jistě kvalitnější.

        Nejvíc je to vidět na R6S. Poslední dobou přibylo strašně moc duševně nevyzrálých hráčů, kteří u hraní moc nepřemýšlí a ostatním hru kazí. Trvá tak 6 her, než hráč dostane nějakou normální partu. Samo, když už jsou pak někteří sehraní, zůstavají spolu a často masakrují nováčky. Matchmaking tam absolutně pohořel.
    • Mluvíš mi z duše, člověče!
  • Mezi starou a novou grafikou se da samozrejme prepinat ingame pres klavesu F5, ne jen v hlavnim menu, jak pan Homola tvrdi. Inu, kvalitni recenze.
    • Overwatch
      Díky moc za upozornění, tohle jsem ve hře vůbec nezaregistroval. Upraveno.
    • solomon.short
      jojo, taky me to prastilo do oci. hral to vubec?
  • Achievementy jsou jen marketingový trik pro malé děti. Takový opíjení rohlíkem.
    • On se prejmenoval. Nove se rika "opijeni Skeldalem."
    • Ano i ne, pokud jsou dobře postaveny a nejsou jen jako nezbytne zlo, tak dokazi hry posunout dal. Pokud je vytvoren achievement s tim, ze o nem vis a zaroven ho chces plnit, tak se snazis hledat moznost jako ho splnit. Tak pak je to podle me spravne postaveny achievement (neboli cíl). Ale pokud udělají achievement typu, prošel jsi oblast, kterou jsi stejně měl projít, tak ti rovnou za to ještě dáme, že jsi toho dosáhl. Takový achievement je opravdu k ničemu.
      • Tohle jde řešit i obsahem přímo ve hře. Misema, bonusama, expama a tak pod. Jako třeba v Prototype, jako první věc co mě napadla.
      • Naopak, to že jsou achievementy i jen díky dosažení body, který nelze minuout, pak krásně ukazuje, jak moc hra je zábavná, kolik hráčů se kam dostalo apod.
        • Oba máte svatou pravdu. Ty automatické, které nemůžete minout jsou pro vedení statistiky hráčů. V podstatě je ale dobré se ptát, proč je my, hráči, vidíme? Pokud si chceme mezi sebou porovnávat naše úspěchy, tak stejně tyhle věci přeskakujeme, protože je má prostě každý automaticky. Naopak ty jedinečné jsou právě tím měřítkem, co má kdo z nás za sebou a ukazují naše zkušenosti štěstí atd. V mnoha dnešních hrách je vlastně 75% k ničemu. Jako hráče mne osobně nebaví listovat v hromadě bordelu 5 minut. Chci vidět to podstatné hned. Achievementy dokazují i nápaditost samotných tvůrců. Pokud jsou vytvořeny stylem checkpointů, tak z to plyne jasná věc: nainstaluj, zahraj, odinstaluj a nikdy už se nevracej. Svou porci zábavy jsi už prostě dostal... trošku smutné.
  • Zajimalo by me vyjadreni toho cloveka, ktery recenzoval Planescape Torment: Enhanced edition. Predpokladam, ze by dal hre 3-5 / 10, protoze neprinasi novy obsah, jednotky, rasy a pribeh.
  • Je nutne hru brat, jaka je. Jde primarne o graficky vylepsenou hru z roku 1998, ktera si zachovala svoji puvodni originalni hratelnost se vsim vsudy. Je nutne pocitat i s vyse uvedenymi nedostatky, ktere jsou ve Starcraftu 2 vyreseny. Jednicka byla primarne remastrovana pro korejsky trh a profi hrace. Nicmene i zaryti fandove single-playerove kampane si urciet uziji. Za sebe si ale radeji pustim Mass Recall ve Starcraft 2, kde nemusim resit nedostatky uvedene ve clanku (v kontrole jednotek, budov, workeru a pathfidingu). Korejci jim za to ale rozhodne utrhaji ruce.
  • Já bych dal určitě vyšší hodnocení, přesně takhle si představuju remaster - úplně stejná hra, jenom vypadá hezky. Mám desítky, možná stovky her, které bych si přál takhle předělat, a Starcraft má to štěstí. Podle mě je to super.

    Multiplayer, Korea a podobné nesmysly mě nezajímají - i když chápu, že je správné, multiplayer v recenzi řešit. Pro mě je Starcraft dobrou RTS s dnes už klasickým a podle mě pořád dobře výborně fungujícím příběhem.
  • To je pekne, ale...
    Sanctuary volá, holá holá. Tristram, Lut Ghlolein, Kurast... *14*
  • "StarCraft: Remastered totiž pro běžné hráče určená není. Jde o produkt pro profesionální hráče."
    Wut? To ma byt vtip? To akoze vydali hru pre par korejcanov co ich to zivi?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit