Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MalyZeli

    Chjo, nesnáším němé protagonisty, hlavně v RPG. Postava totálně bez osobnosti. Před 10 lety Okey, ale trochu sem doufal že se Bethesda pod Microsoftem posune trochu dál. Chyba.

    • Lukyz

      Já to mám přesně naopak, protože tu osobnost mu můžeš dát ty a scénárista, kterej kvůli dabingu není vázanej na 4 možnosti jako ve Fallout 4, což byl fakt otřes. 

      • Lukyz

        Aha, my se tady totiž bavíme o koze a o voze 😀


        Hlavní hrdina totiž nebude němý jak píše titulek na Games, ale prostě nebude dabovaný, tudíž předpokládám, že bude na výběr z předem definovaného textu. 

        Alespoň takhle jsem to pochopil snad ze všech zahraničních článků. 

        • 0011

          Takhle to pochopili úplně všichni, jenom někdo to považuje za tvůrčí rozhodnutí a někdo za krok zpátky.  Za mě je lepší když tam dabing nebude hlavně z toho důvodu, že i kdyby tam byl na výběr jenom jeden mužský a jeden ženský hlas, tak při ukecanosti bethesdích her by na tom dělali dalších deset let, to ať radši za ty peníze udělají lepší vedlejší questy. Osobně doufám v promakaný postup v hierarchii spolků, ke kterým se přidáš, jako to mají Elder Scrolls.

      • 0011

        Jsou série, kde němého hrdinu vyžaduju (a dostávám ho) jako Doom, Legend of Zelda atd. a naopak série jako je Saints Row, kde hlavní hrdina je opravdová osobnost, která komentuje dění ve hře které si bez dabingu nedokážu představit. 

        Výběr toho zda má postava mluvit nebo ne rozhodně dnes nesouvisí s technologickými omezeními ale je jednoznačně uměleckou volbou, alespoň u AAA her, které mají na dabing peníze. Osobně kdybych si měl vybrat jestli má Doomslayer krutopřísně hláškovat jako Duke Nukem, nebo radši celou dobu držet hubu volím druhou možnost.

      • Thanquol

        souhlas :)

      • Maxianimal

        Tak to je naprostej bullshit, sorry. 

        • Ne to fakt ne...z toho cringe co blekotal charakter v Mass Effect:Andromeda mám noční můry doteď 😃...to by fakt bylo lepší aby držel kušnu 

      • Jak mu tu osobnost dáš ty? Jakože si u takových her přeříkáváš dialogy hlavního hrdiny nahlas? Co když chci aby měl takovou osobnost, co zní jinak než já?

        • Když čteš knížku, snad si taky nemusíš číst repliky hlavního hrdiny nahlas, abys měl pocit, že má nějakou osobnost, nebo jo?

          Tu osobnost mu dáš těma rozhodnutíme, který děláš a když potom začně ta postava kvákat něco jinýho než sis představoval nejenom tónem, ale i obsahově (zmiňovaný Fallout 4), mě osobně to mrzí.

          • No pokud se nepletu, tak pojem "němý hlavní hrdina" není o dabingu, ale o scénáři kde nemá nic napsáno.

            Ty jsi čekl knihu, kde hlavní hrdina vůbec nemluví? Jinak je to dost nesrovnatelné.

            Němí hlavní hrdina je prostě blbost (pokud ot fakt není nějaké drama o člověku postiženém němotou). V knihách, ve filmech i ve hrách. Jak takovému hridnovi dáváš osobnost? To si ten jeho scénář fakt dopíšeš?

            • Troufám si říct, že to bude spíš případ Fallout 3, než Half-life, už jen na základě tweetu Bethesdy "Yes, dialogue in @StarfieldGame is first person and your character does not have a voice." a taky na základě toho, co u příběhového RPG dává smysl.

              Na dialozích se bude hlavní hrdina aktivně podílet, jen to nebude nadabované.

          • OsamaBinBowlin

            Je to chujovina. Hlavne v cutscenach.

            NPC: Jsi v poho?

            Hrac: ...

            NPC: Tak super, bez zachranit svet!

            Hrac: ...

            NPC: A urcite nechces zadnou odmenu?

            Hrac: ...

            NPC: Vyborne, hrdina se pozna!

            • Inquisitor

              Asi nejvíc mě to bilo do očí v Metru. Mluví na něj parťáci, žena a on mlčí a čumí. To působilo hodně divně.

              • Reakce na příspěvek:

                Zrovna v tom Metru to bude spíš feature, než bug. Nemůžu si pomoct, strašná spousta východních autorů (z mé zkušenosti PL a RU) prostě neumí mezilidské dialogy. Ne že bych byl sám expert, ale o to víc se rád podívám na něco funkčního. Ne jako třeba v ruské verzi filmu o Černobylu.

            • jojo ;] taky me to stve, zvlast u tech epictejsich, kdy namakany zachrance sveta, vypada v rozhovorech jak retardovany 

  • SlavicBes

    No ja si myslim, ze GAMES je az prilis prisne ohladom Starfieldu. Nemy hrdina v RPG? To nie je novinka, obzvlast v hrach od Bethesdy, ktora vzdy dbala na tom, aby tie postavy, za ktore hrame, boli vlastne nasimi avatarmi. Tak nic vam predsa nebrani citat odpovede pre seba :D V hre ale budu predsa odpovede nasho avatara na vyber. Nie? :O Lebo to uz by bol problem.

    To, ze ale len 4 mesta v takom velkom priestore, to je uz na zdvihnuty prst. Ruku na srdce, vo videu to najvacsie hlavne mesto zasa nevyzeralo nijako obrovitansky... 1000 planet kde sa bude dat robit maximalne chodit a tazit, 4 mesta v celom vesmire? Vsak len Skyrim ich mal 9!

  • Jarisko84

    No a to co mna najviac mrzi je ze sa nebude dat pristavat na planetach...skor to bude fungovat ako daky autobus alebo este viac rakety v destiny...vyberes planetu sup animacka ako pristava raketa na vygenerovanej planete a vystupovat... ziadny prelet nad planetou a skumanie zaujimavych miest iba presne urceny bod kde raketa pristane...tato hra bude este velky pruser... postupne davkuju informacie co tam nebude a ako to osekavaju... nema postava, ziadne pristavanie, stary engine, planety alebo skor mapy (kedze sa nebude dat volne preletiet a pristat kde chceme) kde sa odohrava hlavny dej su tusim 4 ostatne je iba nahodne generovana nuda, otrasny gun fire, a urcite more bugov ktre boli vidiet uz aj v prezentacnom videu kde su este tie 1000ky planet...skoda tesil som sa ze zainvestuju a prinesu daco celkom nove ze sa to vsetko zas posunie ... kludne nech to doja potom dalsich 20 rokov.... ale po tom ked dali info ze aj novy elder scroll pojde na tomto engine tak som nemal velke ocakavania...

    • SlavicBes

      Troska to moc hrotis podla mna, ale suhlasim s urcitymi vecami. To, ze hra bude totalne generovana, to bolo jasne od toho momentu, co povedal, ze tam bude 1000 planet. Ci uz by si mohol volne pristavat alebo nie, ci uz by si mohol volne lietat po planete, alebo nie, to je prakticky totalne jedno podla mna, kedze su tie planety len generovane. Ziaden hodnotny obsah tam proste nebude. Cize to je nakoniec jedno.

      Skoda ze Bethesda sla do NMS stylu, obrovsky vesmir, kde je nic. Ked spociatku ukazal len tie 4 planety v tej sustave, potom co Todd povedal, ze budeme moct lietat vo vesmire, tak som si pomyslel, ze super, ze sa neobmedzuju len na jednu planetu. Mat 4 planety, to bude super, urcite si daju zalezat naobsahu a forme. No len potom povedal tych 1000 a pochopil som, co za hru to chcu mat...

      Mne skor najviac vadi ten RPG system, ktory sa nezda byt nijako uzasny, jednoducho okopirovany Fallout 4. Nic prekvapive. Pricom odomykanie skillov bude podmienene nejakymi vyzvami ze zabi tolko toho a tak.... Oh...

  • Těšil jsem se, ale bohužel moc předčasně. Vypadá to na velké zklamání :-(

    • victor

      Vypadá to jako ta hra co si hraje na Cyberpunk a přitom vám nedá pod ruku vznášedla ....Tak snad to nebude kvůli enginu stejný propadák ...

  • koho zajima naky pristavani? vic jak jednou se podivat na animaci je vopruz, pak uz bych vyskrt i tu animaci

    se tady asi sesli frustrovani priznivci star citizenu, kde kvuli podobnym kravinam vyvoj nikdy neskonci

    • Maxianimal

      Tady nejde o to přistávání jako takový, ale o to mít možnost přistát kdekoliv na planetě, a ne jen na přednastaveném místě, víš?

      • fajn, tak at tam daj vic mist na pristani

        ale ani letadla, dokonce ani helikoptery nemuzou pristat vsude, natoz meziplanetarni/intergalakticky lode

        orbitalni stanice s "vytahem" dava vetsi smysl nez pristavani kdekoliv

  • Když jsem viděl první záběry tak mi nadšení teklo z uší. Říkal jsem si "konečně někdo kdo ukáže RSI jak se to dělá"!!

    Aha, on tam není mulťák nu což v Areně, Morrowindu, Oblivionu a Skyrimu taky nebyl a jaké to byly herní pecky!

    Hrdina nemluví? No i v GTA mi to přišlo divné a v rámci hlavní linky bych to ocenil nebo aspoň výběr hlasu pro "jauvajs, to bolí, ssss pálí" by nebylo marné.

    Co mě ovšem donutilo odebrat hru ze "seznamu přání" byla informace o nemožnost přistávat na planetách přímo z vesmíru. Sorry jako, ale říct, že planeta a vesmír jsou dvě odlišné věci je nesmysl a pro mě jenom trapná výmluva, aby si to vývojáři ulehčili. Ten pocit z RSI kdy na plný knedlík vyletíte vzhůru, raketa se třese a při průletu atmosférou se vše zklidní, rychlost vystřelí do nebes, planeta pod vámi se zakulatí a na obzoru vysvitne hvězda je kulervoucí. Něco jako teď můžu klidně umřít, viděl jsem vše. Dle mého názoru to odradí spousty lidí protože Freelancer od Microsoftu tu už byl... Obecně to jsou to vizuální hody to se musí nechat.

    • Jo, to přistávání je hodně mrzuté. Chápu, že to někdo nechce (po padesáté se drápat vzhůru atmosférou není zábava pro každého), ale od toho je volitelné rychlé cestování. Ať už nějakou formou veřejné dopravy, vlastní lodí na známé lokace nebo na lokace někým zakreslené do mapy. Kliknu a jsem tam. Ale odepřít možnost doletět kamkoliv sám, je nepříjemné. V podstatě to i znamená, že "planeta" bude nejspíš jen placka nebo několik oddělených placek ve stylu Skyrimu a ne otevřený plně propojený svět, který by to procedurální generování opodstatnil. Chjo.

      Technické problémy jsou jedna věc, druhá může být exploitování příběhových questů. Ale dělali na tom dost dlouho, aby to mohli vyladit i s možností volného přechodu mezi vesmírem a planetami.

    • Nevím co tam je za grafický hody...má to dost polygonů na texturách a to je asi všechno 😃. Ty světla vypadají stejně "vyblitě" jako ve F:76 , particle efekty jsou vyloženě odporný (viz přistávající lodě) a i to demo mělo framerate jako na houpačce. Já na grafiku pedant nejsem, ale na to kolik lidí tvrdí jak krásně to vypadá, mi to přišlo vysloveně odporný 🤷‍♂️

      Osobně jsem se na hru přestal těšit hned, jak bylo jasné že je to pořád na Creation Engine, protože to je prostě vykopávka. Že je combat nudnej, protože prostě ubírat číslíčka "pew pew" není taková sranda, jako mácháním klackem vezme čert...ale 4 města a procedurální generace 90% herního světa mě vysloveně děsí.

    • Carnage666

      Mě nejvíc dostalo když Todd Howard řekl že to s tim přistáváním a odletem tam není protože to prej hráči ani nechtějí...

      • victor

        Hráči to totiž pokládali za samozřejmost. V dnešní době a horší než prastarý Frontier s fungující hvězdnou mapou i cestováním .....Microsoft taky zplodil Starlancera a Freelancera a ač zvlášť ten druhý byl povedený , animace přistávání na planetách byla něco nad čím jsem ohrnoval nos tehdy natož dneska ....

  • victor

    Nejhorší je ,že už mluví o čtyřech větších "uzlových" městech .... Takže čtyři jakž takž originální města zbytek genericky editor pustiny ...

  • victor

    Němý hrdina je hoven , když mám textové volby neřeším že ho neslyším .To neexistující průlet atmosférou zní u vesmírné hry  jako mnohem větší propadák .Řekl bych až zásadní 

  • tomekbobek

    Je to blbý říct, ale modeři ty planety za pár let zaplní, a pak třeba z nich vzejdou i dobří vývojáři s nějakou vizí. Tvůrci Forgotten City a SureAI se svou připravovanou hrou a už vydanym Enderalem a Nehrimem jsou toho příkladem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit