Stařičké strategie Warcraft se vracejí v novém kabátku
-
Tak jsem zakoupil jako natěšený pamětník a velky fanda Warcraft obecně a teď budu čekat na patch :) Jednička mi neukládá savy. Ve dvojce mi nejde na nic kliknout :-D
-
Za tohle litr je špatný vtip. Ty jo, lidi, mějte soudnost.
-
-
Problém je v tom, že většina lidí jsou hlupáci. Najde se jich dost, co jsou schopni vyhodit prachy za "low effort cash grab".
-
-
Nebo ne každej má tak hluboko do kapsy, aby ho to položilo.
-
-
Jo, ale když lidi budou podporovat takové blbosti, tak vydavatelé nabudou dojmu, že to můžou dělat častěji a vždy jim to projde a lidi budou kupovat.
Ale na druhou stranu máš pravdu. Když dotyční lidé mají pocit, že můžou vyhazovat peníze za blbosti, tak nám to vlastně může být jedno. Jsou to jejich peníze a nemůžeme je nutit utrácet zodpovědně.
-
-
-
-
Zlaté Age of Empires remastery 🙂
-
-
taky to nebylo na první pokus
-
-
povodne Warcrafty mali to ovladanie ozaj naopak nez ine RTSka, moje cca vtedy oblubene AoE 1+2 ma naucilo toto a pak prejst na W3 k inemu bol dost otras. (v podstate ani W1 a W2 mi kvoly ovladaniu az tak neprirastlo k srdci)
spustil som battle.net a hned velka reklama na toto, vela ludi je z toho nadsenych ale som zvedavy kolko ludi pri tom vydrzi viac ako hodinu, resp. kto tie hry aj dohra, myslim ze vela ich nebude.. Vraj co sa gameplayu dost toho zmodernizovali ,otazka je ci to ale staci. Recenzie by potesili.
-
-
"vela ludi je z toho nadsenych ale som zvedavy kolko ludi pri tom vydrzi viac ako hodinu"
Přesně to samé si říkám taky. Prostě je to pravěk, jen pro hardcore fany.Kdysi jsem koupil ten remaster prvního Command & Conquer, jako odvedli skvělou práci, ale po dvou hodinách jsem to odinstaloval. Prostě dnes už je to spíš muzejní exponát, teda aspoň pro mě.
Ale třeba jsem hrál Starcraft 1 v enginu Starcraft 2 (je to mod zdarma) a bavil jsem se skvěle, podstatně víc než u oficiálního remasteru S1 od Blizzardu.
-
-
tak ten oficialny Remaster SC 1 +BW je ozaj strasne daco, tusim 20 EUR to stalo, a vazne to je len rychle Cashgrab (preco tomu z mojho pohladu je som uz pisal parkrat).
Ale mozno raz pozrem ten mod SC1ky, ale RTSka ma uz tak nezaujimaju ako 10+rokov s5..
a kedze ten remaster este starsej hry nez je SC1ka, a od toho isteho studia (bats aj ked to outsourcovali), tak vazne. to vidim ze nekupim (aj ked nikdy nehovor nikdy) +Mam ten W3 Reforged a ani to ma uz dlhsie nez jeden den pri sebe neudrzalo (realna hracia doba bola tak 4-6hodin).
-
-
-
Si vzdy vzpomenu na Dunu 2 jak to bylo v poslednich misich vycerpavajici naklikavat po jednom rozkazy, jak nekdo rikal zlaty casy.....
-
-
Ono to tak je se vším. Člověk si pamatuje hlavně to dobré, proto je taky cokoliv retro docela slušný business. Nicméně hry zejména v ovládání a QoL prošly obrovským vývojem, který ale není na první pohled patrný, protože ze screenshotů to nezjistíš, ale je to přesně o tom, kdy jsi třeba v Transport Tycoonu strávil většinu herního času v pozdější fázi reagování na hlášky o tom, že vozidlo zastarává a musel ho ručně poslat do depa, pak čekat na další hlášku, že tam dorazilo a nakonec ho ručně vyměnit. Super zábava, než OTTD přišlo se skripty, kde toto šlo automatizovat a od té doby to přejala hromada her, které to myslí vážně. Podobně, když se ti odemkla nová mašina a teď jsi chtěl udělat výměnu třeba u 100 vlaků a každý jsi musel stejným způsobem odbavit. Bohužel stále vzniká dost her, které se inspirují nějakou starší hrou, ale tvůrce moc současných her nehrál a pak se to často nedá hrát nebo je vidět jak se to dohání v rámci early access, pokud dostane dobrou zpětnou vazbu, jako třeba Mashinky.
-
-
Krasnej příklad, a velka pravda....jeste ze je ten OpenTycoon, a ceska grafika donej, krasnej zabijak casu.....
-
-
-
Koupil jsem to. :D
Intro v jedničce je upscalované pomocí nějaké základní AI a vypadá to příšerně.
Jestli můžu doporučit, nekupujte to.
-
Ta nová tráva ve W3 vypadá teda daleko hůře než ta původní.
-
Tak to je vážně dost lazy work.
-
Vybírat více jednotek šlo i v původních verzích Warcraftů (na rozdíl třeba od Dune 2). V jedničce bylo omezení na 4 a myslím, že se během výběru musel držet shift nebo ctrl. Ve dvojce bylo omezení na 9 (což už se celkem dalo) a myslím, že ovládací schema už fungovalo klasicky na pravé tlačítko myši. Pro mě byl v době dvojky největší problém přecházet mezi ní a C&C, Red Alert a Dune 2000, protože tam se akce prováděly levým tlačítkem a pravým se rušil výběr.
Updatovaná grafika vypadá celkem slušně u dvojky, ale u jedničky mi přijde trochu sterilní. Přece jen to vyšší rozlišení chce nějaké ty detaily prostředí navíc, aby to nebyla jen jednotvárná textura. Jednotky ujdou, ale budovy nic moc a prostředí vypadá obstojně jen v tom dungeon levelu.
-
-
Jo jo, víc jednotek (až čtyři) se v původní jedničce vybíralo klávesou [ctr]. Na což jsem samozřejmě přišel až po dohrání :D Zlatý časy.
-
tak oni byli tuším jedni z prvních kdo, přehodil to zadávání příkazů na pravé tlačítko. Dost dlouho trvalo, než se zjistilo, že označovat levým a dávat rozkazy pravým je lepší než klikat vše levým, protože pak člověk místo přesunu vedle své jednotky ji označil. Pak když člověk přecházel mezi strategiemi ještě do ranných 2000 bylo ovládání dost divoké. Ale občas se objevila v nastavení možnost výběru tlačítka.
-