Stařičké strategie Warcraft se vracejí v novém kabátku
-
Koupil jsem to. :D
Intro v jedničce je upscalované pomocí nějaké základní AI a vypadá to příšerně.
Jestli můžu doporučit, nekupujte to.
-
Ta nová tráva ve W3 vypadá teda daleko hůře než ta původní.
-
Tak to je vážně dost lazy work.
-
Vybírat více jednotek šlo i v původních verzích Warcraftů (na rozdíl třeba od Dune 2). V jedničce bylo omezení na 4 a myslím, že se během výběru musel držet shift nebo ctrl. Ve dvojce bylo omezení na 9 (což už se celkem dalo) a myslím, že ovládací schema už fungovalo klasicky na pravé tlačítko myši. Pro mě byl v době dvojky největší problém přecházet mezi ní a C&C, Red Alert a Dune 2000, protože tam se akce prováděly levým tlačítkem a pravým se rušil výběr.
Updatovaná grafika vypadá celkem slušně u dvojky, ale u jedničky mi přijde trochu sterilní. Přece jen to vyšší rozlišení chce nějaké ty detaily prostředí navíc, aby to nebyla jen jednotvárná textura. Jednotky ujdou, ale budovy nic moc a prostředí vypadá obstojně jen v tom dungeon levelu.
-
-
Jo jo, víc jednotek (až čtyři) se v původní jedničce vybíralo klávesou [ctr]. Na což jsem samozřejmě přišel až po dohrání :D Zlatý časy.
-
tak oni byli tuším jedni z prvních kdo, přehodil to zadávání příkazů na pravé tlačítko. Dost dlouho trvalo, než se zjistilo, že označovat levým a dávat rozkazy pravým je lepší než klikat vše levým, protože pak člověk místo přesunu vedle své jednotky ji označil. Pak když člověk přecházel mezi strategiemi ještě do ranných 2000 bylo ovládání dost divoké. Ale občas se objevila v nastavení možnost výběru tlačítka.
-