Přejít na výpis diskuzí

Startuje čtvrtá uzavřená beta hardcore středověkého survivalu Life is Feudal: MMO

11.7.2017 15:56
Patrik Hajda 9 příspěvků

Pokud vás zajímá, jak těžký dokázal být život ve středověku a žádná z dosavadních her vám na toto téma neposkytla uspokojivou odpověď, pak je možná čas pustit se do opravdu masivní onlinovky Life is Feudal: MMO. Již čtvrtá uzavřená beta startuje právě dnes a poběží jako obvykle dva týdny.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na hru se velmi těším, na Your Own jsme strávili se známým dost času. Ale MMO opravdu není pro sólo hráče, je to jako ve staré dobré Ultimě Online. Máte určitý skill cap (počet bodů) a proto se nemůžete naučit všechno, nehledě na to, jak šíleně pomalu to leze. A většina profesí je provázána s další (nebo více dalšími) a na jejich vyskillení potřebujete zase jiné apod. Takže prostě nutně potřebujete další lidi, kteří budou spolupracovat.
  • Hra má úplně fenomenální crafting. Z tohoto pohledu mohu jen doporučit.Ale rozhodně není pro osamělé vlky.
  • Mapu tvorí 49 serverov, ale engine nezvládne viac ako 200 hráčov na jednom serveri. Akonáhle sa na jednej kocke mapy (na jednom serveri) zíde viac ako 200 hráčov, tak nastáva kolaps roku 2000. Ale hra je veľmi zaujímavá, musím uznať. Nahratých vyše 1000 hodín na verzii Your own.
  • Mapa 20x20 km a na ni 10 tisic online hracu? Na jednom serveru a najednou ? Jakyze zazracny engine to pouzivaji? *8*
    • Má to běžet na celkem 49 serverech bez jediné načítací obrazovky. Uvidíme *3*
      • Tak to by me fakt zajimalo, co na tech serverech jako budou delat, protoze 10k hracu je tak na jeden. 200 hracu ti na jednom serveru udrzi i naprosto spatne navrzenej minecfraft, a to se bavime o tom, ze kazdymu jednomu musi servirovat vsechny kostky v dohledu.

        Pokud by stejne (blbe) fungovalo wowko, tak by blizardi museli mit serveru desitky tisic.

        Mimochodem, 200 lidi na 3km^2 je strasne moc, to budes o lidi zakopavat na kazdym kroku. Kdyz to prepocitas na ten minecrat (jedna kostka = 1m) tak si lidi bezne stavej svoje rezidence tak radove tisice kostek od sebe = kilometry.
      • Jo takhle, uz tomu rozumim i diky Peacemakerovi vyse. *3*
        Takze mapa 21x21 km, rozdelena na ctverce 3x3 km. 49 serveru, kazdy ma na starosti jeden ctverec. Na jednom ctverci nesmi byt vic nez 200 hracu najednou.
        Z toho mi vychazi ze muze byt za idealnich podminek online 9800 hracu, za predpokladu ze budou rovnomerne po 200 rozptyleni po jednotlivych ctvercech.
        Takze zadne obydlene mesta ani bitvy velkych armad nehrozi, bude to spise o skupinkach a tlupach. V kazdem pripade to zni hezky, jen me fakt zajima jak vyresi situace, kdyz se jedna vetsi tlupa vyda proti druhe vetsi tlupe a prekroci se limit hracu na ctverec. *7*
        • Doteraz to bolo vždy "vyriešené" tak, že spadol server.
  • vypada to jak kingome come - deliverácia

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit