-
Se divim, že to editor pustil na web. Nic proti slečně recenzentce, ale tohle není RECENZE. To je jak zadání slohový práce v 6. třídě na téma Moje bláznivé léto se spolužačkou Sabinkou. "tak děti, vezměte si pera, rozsah minimálně 1x A4, odevzdáváme za 45min". Sice snaha o originální pojetí, ale slečno :) spletla jste si zadání, to by bylo i na preview hodně málo.
-
Tak PC verze prý vyjde na Steamu, datum stále neznámé. Nejdříve bylo řečeno "not any time soon", nejnovější update ale říká, že by to zas tak dlouho trvat nemělo. Tak snad brzy...
Pro redakci: Tahle recenze byla IMHO fakt špatná. Infromační hodnota ŽÁDNÁ. Celé to vyprávění v podstatě říká jen jedinou věc: SANDBOX. To je na text o 10000 znacích trochu málo... Než mě někdo nařkne, nestěžuji si na formu recenze (ač sám preferuji analytické formy z jednoho prostého důvodu: IMO je úkolem recenzenta svá tvrzení obhájit, resp. podpořit, ne je tam jen tak nasázet...), ale na absenci informací. A to nemá co dělat s formou recenze. I v těchto "deníkových" formách se dá hra nepřímo přiblížit, tady se tak podle mě nestalo. Navíc mi to přijde fakt špatně napsané (to si pak člověk rychle vzpomene na kvalitní stylistiku a smysl pro vystihnutí nálady a atmosféry klíčových témat a momentů v textech Lukáše Grygara, případně ve smejkiho "logu" o Day-Z...). Je to jak kdyby někdo v dobré náladě a zároveň s laxním přístupem (nezúčastněně/z povinnosti) psal o zážitcích ze školy v přírodě... -
-
O této hře sem neměl žádne informace a po přečtení rencenze jsem na tom stejně, takže vím prd *3*
-
-
Jestli takhle hry recenzují ženský, tak se nedivím, že jich v herním prumyslu moc není a doufám, že jich bude ještě míň (nákop pro janchora *3* )
-
-
Lucie napsala skvělé recenze, například předposlední the Night of the Rabbit; popsala ji naprosto přesně a jediné, co tam bylo k vytknutí, je absence zmínky o hudbě. Ale tato recenze mi taky moc nesedla, respektive moc neřekla, nicméně navnadila a dala do povědomí :)
-
-
-
-
Recenze mě navnadila, to ne že ne. Ale spíš bych uvítal více popisný styl. Tak například mě zajímá, jestli je svět generovaný, jestli si postavu vytvářím nebo hraji za hotovou, jak fungují souboje se zombíky (střelné zbraně, chladné zbraně), jestli má hra nějaký craftovací systém, jestli se ve světě střídá noc a den, případně počasí, jak z taktického hlediska funguje skupina,...
-
-
Postavu si nevytváříš, hned tě to vrhne do hry a později si můžeš přepínat mezi postavami, které zachráníš :) Souboje není žádný kafíčko, střelné zbraně většinou přiláká další zombíky, takže je lepší používat jen pro unik. Když se snažíš, tak dokážeš zbraní na blízko zmasit skupinku zombíků, ale lepší je jít na co nejméně nepřátel, taky to nemusí vždy dopadnout dobře, i když zatím co jsem hrál, tak jsem ještě nezemřel, ale už to párkrát bylo na hraně. Craftovací systém jsem teda žádný nenašel, můžeš si tak max na základně nechat vyrobit tlumič, petardy a ještě něco.. Den a noc se střídá a netrvá to žádnou chvilku, nějaký čas to trvá, než se znova rozsvítí :) Počasí se nemění, minimálně mně ne :D Ve skupině je lepší bojovat, protože zombíci mají skoro vždy početní převahu a lidi ze skupiny je dokážou chytit a ty jim hezky jednou ranou rozdrtíš hlavu :)) Já sám jsem zatím z toho dost nadšenej, fakt mě to chytlo a baví mě rozšiřovat skupinu a získávat suroviny :))
-
-
Spise je to otom ze, i kdyz si hrac vytvori nejaky ten vztah k nekomu, at uz k postave za kterou hraje, nebo prezivsim vse zavisi na hracove postoji. ( Kupr ja si snad i blahove myslel ze vydrzim s tim cernochem az do konce hry *4* , no po dosazeni kostelu sem se vydal napospas osudu sam, chyba respkt bez potrebne silY na odrazeni zombiku, nejprve sem zemrel jako ta zenska a potom i ten cernoch- nekomu to treba prijde dost drsne ale je to realne... Je to neco jako bylo ve Walking dead ( adventure) osobity temer styl hrani a vse zalezi na hracovych dovednostech, zkusenostech ( stejne jako jsem se pokusil s 1 prezit vice misi (respkt ukolu- prezil ale pote i se swat tymem zahynul ve strouze v oblezeni zombii ...) bylo by to klise ale ja bych uvital mozna jen 1 hlavni postavu max 2, takhle se clovek nema sanci ztotoznit ale vlastne mu to i bude fuk co s nim bude, strach tu hraje roli hodne velkou , jenze pote respawn zza jinou postavu nevim no... zajimavej pocin ale zase hlavni dejovea linka s 1-2 postavami by mozna byla lepsi.
( vozidla kapitola sama osobe bez nich by to slo jen spatne, lkuli omezene stamine clovek daleko neutece. ) Jinak se znamkou i souhlasim zatim da se rict. *5* -
Díky. Ještě mě tak napadla otázka odhledně ostatních přeživších. Z toho co jsem se dočetl, tak každý má svoji osobnost. Je to nějak viditělné, nebo jsou to prostě jen nějaká čísla v pozadí hry. A jestli jsou viditelné i vztahy (když se dvě postavy nemají rády, napadnou se?), nebo jsou zase vyjádřeny nějakým číslem?
-
-
Jsou to spíše ta čísla v pozadí.
Prostě čas od času na někoho padne depka a ty si s ním můžeš jít promluvit ven (zabíjet zombíky) a tím odvrátit nějakou tu hádku.
A občas se ti nějaké postavy pohádájí a trochu poklesne morálka, ale to není problém nahnat. Můžeš postavu vyhodit ze skupiny, ale to nemá cenu, protože čím větší skupina tím líp.
Rozhodně nečekej spory mezi postavami jako byly třeba v Mass Effectu.
-
-
-
ale zase se dozvis o ,,strasne vystresovane Maye,, :DDD
-
Něco jsem viděl na streamu, AI přeživších byla docela dost dobrá ( nějak nechcípaly a dobře se snažily), co se týče toho boje tka to říct nemůžu, stream to byl, ale z xboxu, takže ti fakt nepovim jaký to bude na PC, jestli je mapa generická tka to taky nevim, ani jak je velká, ale zajímalo by mě to taky hodně.
-
-
ještě den a noc by se tam měly střídat a počasí taky nevim :D
-
-
No, tak si prolezu víc webů, protože mě to hodně zaujalo. Hned po Minecraftu je to nejrychleji prodávaná hra, tak to snad na Steamu bude už brzy.
-
-
Bohužel PC verze ještě nemá ani datum releasu, taky na to čekám jak malej protože na PC mají přidat i multiplayer, zřejmě nějakou verzi mutliplayer coopu *14*
-
jak tu psál lukyz, vývojáři si chtějí na PC verzi nechat záležet, takže to asi bude chvilku trvat, ale o to více se můžeme těšit :D
-
-
-
-
-
To je doufám singleplayerová záležitost, že jo? Jináš sorry, ale recenze není moc informativní. Vyprávět příběh klidně ano, hezky se to poslouchá (proč Lucie Jiříčková používá ichformu v mužským rodu? Tam je hlavní postava muž? Pokud ano, jak se jmenuje, odkud se vzal, chceme víc), ale o hře vím akorát tak kulový. Je mi jasný, že to je nuda a třeba i trochu ponižující psát podle nějakýho mustru a chcete si to uzpůsobit, ale poslední dobou jsou tady recenze na info docela chudý.
-
-
Čistej singl. Jediná věc co je online jsou žebříčky v počtu zabitých zombíků.
Hlavní postava tam není žádná můžeš víceméně libovolně přepínat mezi postavami nebo to hrát jen s jednou kterou si oblíbíš a vyleveluješ. O to víc potom bolí, když o ni přijdeš :) -
-
Účel to nesplnilo. Recenze nemá navnadit, ale říct ti, jestli ta hra za to stojí, co je na ní dobré, co špatné a podle toho bys měl poznat, jestli ti sedne a máš za ní dát peníze. Navnadit má možná tak preview :)
-
Aha, to jsem chtěl slyšet. Díky za info *3*
-
-
Souhlas :). Pribeh OK, proc ne, nakonec me to celkem navnadilo, takze to svuj ucel asi splnilo, ale je fakt, ze na takovouhle hru tam bylo proste moc malo informaci.
A presne jsem si rikal, proc pise v muzskym rode :D.
-
-
Trosku mi to pripomina Warband, ne snad nametem nebo gameplayem, ale ze na prvni pohled to zaujme malo koho ale kdyz se do toho clovek pusti je to vyborna hra u ktere vydrzi mnohem dele nez u AAA her za neuveritelny miliony dolaru
-
Chlapci a chlapi, předem bych se chtěl zmínit o Vašich narážkách na pohlaví recenzenta. V 9 z 10 případů byste nejspíš ani nepoznali zda hru recenzoval muž či žena. Hlavně ta skutečnost, že se v současné populaci najde i hráč opačného pohlaví, co má blízko k hrám by měla být dobrou zprávou. Dále k recenzi: ano také jsem tu četl několik lepších recenzí, ale pravdou je, že v téhle recenzi asi vidím víc než většina tady. Celé mi to totiž přišlo jako by to psal jeden z Vás. Hrubé pocity z hraní, nadšenost nad vlastním počinem ve hře, které bude mít každý hráč úplně jiný. I přes jinou stylizaci recenze dávam palec nahoru. Těším se na PC verzi *12*
-
-
Na PC verzi se těšim taky. Ale ve vší úctě k autorce, tohle opravdu nesplňuje základní myšlenky recenze jako takový. Informace, který jsem hledal (proto recenze čtu) jsem nenašel. Je hezký, že o tom píše originálně, ale tohle se - až na poslední odstavec - úplně vymyká stylistickýmu útvaru, kterej má sdělovat fakta. Stručně, jasně a hodnotit dílčí aspekty. Než jsem tim románem prožral, a našel jsem aspoň to shrnutí, přestalo mě bavit číst.
-
Bohužel žijeme v době kdy se anonymní nevzdělanci realizují skrze internetové diskuze a respekt k názorům je jim cizí.
-
-
RECENZE O NIČEM.Nevim jak se hraje.Nevim u PC jaký stroj to zvládne.Vim jen že hra je.
-
-
Tak si kup poriadne PC , ty kapitalisto *12*
-
Pc verze ještě není.
-
-
Miluju survival hry. Prostě žádnej save a vracečky zpátky. Vyzkoušet si to jaké by to bylo žít v téhle době, ale stejně pak zjistíte, že plno nápadů, které máte tam prostě nejdou realizovat, ale tak to prostě bejvá. Jednoduše MILUJU hry kde si můžu dělat co chci a ještě k tomu musim přežít :D
-
Recenze na Games kritizuji jen velmi málo, ale tady mi to nedá:
Jsem po dlouhé době zklamán. Nechť slečna (?) Jiříková recenzuje tituly, ke kterým má zjevně blíž, třeba adventury nebo RPG. Líbily se mi třeba recenze na O orcích a lidech (haha!) nebo Deponii. Žánrově a zároveň stylově vyhraněné tituly by asi měl hodnotit někdo, kdo už má v oboru něco načteno/nakoukáno/nahráno (zdravíme recenzi na Metro: Last Light Lukáše Grygara). Protože u takto specificky žánrových a stylových her se vám u recenze vyrojí především čtenáři, kteří do problematiky trochu vidí a zajímají se o ni.
Vím, že každý nemůže být profík na všechno, taky nejsem. Ale o zombících něco málo vím a proto na mě z téhle recenze dýchl jen nezájem. Škoda. -
-
"O zombicich neco malo vim" *15*
-
-
Ja dycky myslel ze DayZ postrada singl kde by krome zombiku fungovaly jak AI party prezivsich tak party banditu. U prezivsich bych nasel zazemi pripadne jej sam budoval a vybijenim banditu bych se dostal ke skladum zasob. Editor by umoznil vytvaret si vlastni mise. Pak by dle me mel DayZ sanci. Multak je sice fajn ale jenom cil prezit omrzi.
Tak koukam ze zatim co se Rocket placal na Everestu nekdo to vzal do dobrych rukou. Doufam ze se to objevi na PC a kdyby mela PC verze lepsi grafiku vubec bych se nezlobil.