Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Marines

    No ano, další marketingové oblbování kupujících - typu koukej, kolik se už prodalo kopií, ale ne každá hra je dobrá, ne-li super. Spíše mne tam chybí tlačítka na označení hry za mizernou, nebo špatnou. Recenze hráčů pod hrou, mnohdy nevypovídají o realitě a to se bohužel týká mnohdy i herních webů....

    (myšleno jako nadsázka...!)

    • Tak ono to platí obecně všude, že mainstream stojí za prd. Ať už to jsou filmy, seriály, tisk, hudba nebo poslední dobou už i hry. Tj. nejprodávanější a nejhranější o kvalitě nutně nevypovídá.

      • Marines

        Ano, to je pravda. Dnešek se pouze ukájí mainstreamem a zcela opovrhuje tím ostatním a je to vidět nejen u her. Dnes herní bomby jsou velice často dost nekvalitní a to, že dostávají od herních webů devítky, nebo desítky, nic neznamená. Hry už podle recenzí nekupuji, spíše si počkám na reakci na vydanou "bombu"....

    • sugyn

      Ono je to nakonec stejne jedno kdyz koukam na prodeje posledniho battlefieldu nebo Fify. 

      • Derp_1337

        Tak o těch zavedených značkách se nemá smysl bavit. To se bude prodávat, i když to bude odpad.

        Tady jde spíš o to, jestli ty statistiky pomůžou novinkám a nebo hrám od středně velkých a nebo malých vývojářů.

        • sugyn

          Pochybuju ze to pomuze vubec necemu. Proc by prumerny hrac vubec lezl do nejakych statistik nebo by se podle nich rozhodoval. 

          • Derp_1337

            Průměrný hráč asi ne. Ale jsou lidi, co takové věci zajímají.

            A navíc z toho můžou brát data novináři a dělat z toho články. Třeba "úspěšné novinky" atd.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit