Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak to jsi asi D2 moc nehrál, já si vybavuju sólo Meph/Ball runy na Hell na /players 8 kdy kucka pekelný padali pod 5 vteřin, jediná alesoň trochu výzva v této fázi byli uber bossové a uber Tristram
  • Jack1947
    D.va má dokonce hezčí skiny než v Overwatch, třeba PROP D.va by se tam dost hodila jenže škoda že si Blizzard postavil hlavu a exkluzivní skiny nebude sdílet.
  • Nekonečná obtížnost vs replayabilita.... hmm, beru to druhý. V D2 šla zvýšit obtížnost přes /players (obdoba torment x), takže samozřejmě mimo s tím zabíjením na 1 ránu. Co se týče rng, tak je rng a rng, takže naprosto nicneříkající argument. Je samozřejmě rozdíl čistě hledat itemy vs primárně farmit materiál, shardy a pak si to vygamblit nebo vyrolovat ve městě. Jinej koncept loot huntu, nemluvě o stupdním systému ancientů, který přidává jen další nechutnou vrstvu rng jen za cenu trochu % statu navíc - designově naprostý fail bez nápadu. Oproti runewords v D2 je to joke.
  • Nejvetsi sranda je ze Diablo III hrdinove jsou mnohem zabavnejsi v HotS nez v te tragedii Diablo III.

    Po D.ve a Alextraze, je Deckard dalsi absolutne cool hridina...
  • ale byl to, pořádnej motýlek co ho zabil (Maghda), že je Diablo žena je fuk, stejně se pak změní v to co vždycky, nevím jak ty, ale já mám ženy rád, rng bylo součastí Diabla vždy, reroll to naopak trochu zmírňuje, nekonečná obtíznost je lepší, než když si v D2 s 90+ postavou zabíjel všechno na jednu ránu. *4*
  • Jack1947
    O důvod víc se tam zae vrátit *4*
  • Jack1947
    ZPRAVa z leva!
  • A bylo by ještě příjemnější, kdybych si na pár kliků mohl vycraftit nejlepší itemy ve městě. Proč nesmyslně x desítek hodin grindovat.
  • Mám to dost podobný, určitě ji vyzkouším, ale jen na základě videa mi přijde hodně nezajímavá. A že jinak Blizzard přidává zajímavý kousky. Co kus, to originál. No jo, ale tohle platí i na Caina. Metač potionů ještě není. OP metač tuplem ne :)
  • Tak verze na konzole vyšla pár let po původní hře. Víc postav by stejně znamenalo šílený bordel na obrazovce?

    Jj fakt to zníčili nekonenečnou obtížností a maxováním statistik ze zbraní o tom Diablo nikde nebylo. A to že neexistuje skill tree? Osobně mi přijde mnohem příjemnější možnost si na pár kliků upravit postavu dle potřeb a moct hrát jak chci (narozdíl od D2, kde si udělal Fire mága a pokud si chtěl zkusit frost, tak si musel hrát X desítek hodin nesmyslně znovu nebo použít editor savů). U posledních ARPG je strom odstraněný kompletně (např. Wolcen) a nebo je možné si to snadno upravit (Grim Dawn). Jediný hybrid, který je někde mezi a který mě napadá je Path of Exile.

    A nvm proč hejtíš port na Switch, já se na něj těším ;).
  • Tohle oznámení měli dát 1.4. *1* . Jako ty retro zvuky zní skvěle, ale jako postava nevím. Za tuhle postavu fakt hrát nechci.
  • Očividně si plete remaster a remake. Remaster je kopie hry v moderní kabátu. Pochybuju, že Blizzard bude dělat remake. Půjdou cestou nejmenšího odporu, jako vždy. Mimochodem, tuhle sezónu konečně po letech odstranili většinu botů a dělají i další zásahy do hry, takže to vypadá, že se něco připravuje.
  • Podle mne to byl špatný marketingový nápad dát všechny hrdiny z Blizz. her do jedné hry.
  • Je mi cti byt u toho kdyz se plni tve sny :D
  • Bohuzial prisiel noz do chrbta a rovno od Davida Brevika *7*
    https://www.diabloii.net/blog/comments/david-brevik-reiterates-hard-remaster-diablo-2
    Neviem to posudit, nie som programator ani vyvojar. Akurat mi je divne ze prave D2 je tak straasne tazke zremastrovat. Ono vlastne on tam hovori ze konecny remaster by musel byt cista krajsia kopirka povodnej hry. WTF? Ved miliony fandov vo svete ani nic viac nechcu!
  • MickeyMutant
    Už když jsem to psal, tak jsem si říkal, že přesně s tímhle někdo přijde*4*
  • "A ake su vyhliadky do buducna?"

    D2 Remaster? :)
  • zlava
  • Caina zabili motyle, Diablo je zena. Ten team znacku Diablo doslova znicil. Zacal to Jay Wilson a dorazil to Vietcong - John Yang, Don Vu a Wyatt Cheng.
    Som presvedceny ze azijsky vplyv poskodil Diablo 3 vo velkej miere. Nekonecna obtiaznost, RNG crafting (reroll), manga postavy atd...
    Dalsiu skodlivu pracu spravili konzoly. Max 4players parta a neexistujuci skilltree.
    A ake su vyhliadky do buducna? Port na Switch priatelia *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit